Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Webasto влезе в Терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Webasto влезе в Терано 2

    Отстъпвам, по - умния си ти. Поздравления за знанията ти, прекланям се пред такива умни и възпитани хора.
    Гласът на разума е тих, но не успокоява докато не бъде чут.

    Коментар


    • #17
      От: Webasto влезе в Терано 2

      Първоначално публикуван от NOTY Преглед на мнение
      Отстъпвам, по - умния си ти. Поздравления за знанията ти, прекланям се пред такива умни и възпитани хора.
      Недей бе човек, не се прекланяй, просто ми стана весело, аз се прекланям, че сте я сложили и работи, помпата я сложи отзад, близко до резервоара, тройникът трябва да седи по-ниско от сондите на входящото гориво , възможно най-близо до тях, примерно където горивопроводът слиза покрай резервоара. умените ограничители на ауспуха се слагат, за да не топлоотдава по металните части, маса не трябва да има никъде по корпуса на печката, иначе е на лице окъсяване на някой консуматор. А фаза и нула има само при променлив ток, при постоянен има плюс и минус, не се сърди, просто ми стана весело, пак повтарям, не искам да засягам никой. Друг колега е писал за горивния шлаух, няма проблеми дори и да е по-мек, не влияе на помпата, но трябва да е с малко сечение вътрешно, защото иначе с голямо сечение нарушава динамичния поток на горивото, за който е програмирана горивната програма.


      Поздрави
      ТКЗС за цял живот

      http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

      Коментар


      • #18
        От: Webasto влезе в Терано 2

        Първоначално публикуван от Л. Мечков Преглед на мнение
        ..........горивния шлаух, няма проблеми дори и да е по-мек, не влияе на помпата, но трябва да е с малко сечение вътрешно, защото иначе с голямо сечение нарушава динамичния поток на горивото, за който е програмирана горивната програма.


        Поздрави
        Прощавай, би ли ми разяснил по-подробно за сеченията, че ми стана интересно.
        I get High by going Down

        Коментар


        • #19
          От: Webasto влезе в Терано 2

          Окъсяването бе открито, един от болтовете на капака бе наранил една от жичките. Захранването с гориво е направено и работи перфектно. Сложиме филтърче и еднопосочен клапан. Снимал съм всичко довечерла ще ги постна. Сега се прави въздушен филтър, нещо не ми харесва така да стои гола тръба.
          Гласът на разума е тих, но не успокоява докато не бъде чут.

          Коментар


          • #20
            От: Webasto влезе в Терано 2

            Първоначално публикуван от NOTY Преглед на мнение
            Окъсяването бе открито, един от болтовете на капака бе наранил една от жичките. Захранването с гориво е направено и работи перфектно. Сложиме филтърче и еднопосочен клапан. Снимал съм всичко довечерла ще ги постна. Сега се прави въздушен филтър, нещо не ми харесва така да стои гола тръба.
            Не слагай въздушен филтър, не е добре за горенето, слагат се оригинални заглушители, които много хора ги бъркат с филтър. Обратен клапан не ти трябва, помпата е клапан, ако преди нея има клапан не е добре, общо взето иска самотек да има на входа й. За въздушния филтър и клапана ме послушай, иначе доста скоро ще се задръсти горивната камера и ще трябва да я отваряте и чистите.
            ТКЗС за цял живот

            http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

            Коментар


            • #21
              От: Webasto влезе в Терано 2

              Първоначално публикуван от skitnik Преглед на мнение
              Прощавай, би ли ми разяснил по-подробно за сеченията, че ми стана интересно.
              Изходът на помпата е най-добре да е с 2мм. магистрала, за да може да работи коректно. Тъй като помпата е клапан, при по-голямо сечение първо се задържат мехури, които се получават от температурни разлики на различни места от трасето, второ при по-дълго трасе с голяма денивелация и с по-голямо от 2мм. сечение се наблюдава недостатъчен дебит на гориво, поради голямо съпротивление. Самата горивна система става хидравличен цилиндър с обем, който помпата не може да преодолее, постъпва значително по-малко количество гориво в изпарителя, което води до ненавременно отчитане на пламъка, което води до прекомерна работа на запалителния щифт и неговата повреда. Доста често дори и не си отчита пламъка и приключва стартирането. Входът на помпата не е от значение толкова с какъв диаметър е, стига да не се иска от помпата да "смуче", а да е на принципа на самотек, ето защо няма значение от това колко е мек маркуча. Самата помпа само поема гориво, без да прилага вакум преди нея. Надявам се съм бил изчерпателен
              ТКЗС за цял живот

              http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

              Коментар


              • #22
                От: Webasto влезе в Терано 2

                Първоначално публикуван от Л. Мечков Преглед на мнение
                Изходът на помпата е най-добре да е с 2мм. магистрала, за да може да работи коректно. Тъй като помпата е клапан, при по-голямо сечение първо се задържат мехури, които се получават от температурни разлики на различни места от трасето, второ при по-дълго трасе с голяма денивелация и с по-голямо от 2мм. сечение се наблюдава недостатъчен дебит на гориво, поради голямо съпротивление. Самата горивна система става хидравличен цилиндър с обем, който помпата не може да преодолее, постъпва значително по-малко количество гориво в изпарителя, което води до ненавременно отчитане на пламъка, което води до прекомерна работа на запалителния щифт и неговата повреда
                Единствено съм съгласен за мехурите. Монтирал съм няколко печки на кораби, точно по схемата която описваш, че няма да работи. Ползвах метална тръба. А това със щифта..... голям майтап. Щифтове в печката няма, има подгревна свещ.
                .
                Доста често дори и не си отчита пламъка и приключва стартирането. Входът на помпата не е от значение толкова с какъв диаметър е, стига да не се иска от помпата да "смуче", а да е на принципа на самотек, ето защо няма значение от това колко е мек маркуча. Самата помпа само поема гориво, без да прилага вакум преди нея. Надявам се съм бил изчерпателен

                А това си е чиста глупост. Помпата може да смуче от 50 см максимум, а в инструкциите по монтажа е изрично упоменато да не се захранва гравитачно или под налягане.
                I get High by going Down

                Коментар


                • #23
                  От: Webasto влезе в Терано 2

                  Първоначално публикуван от skitnik Преглед на мнение
                  Единствено съм съгласен за мехурите. Монтирал съм няколко печки на кораби, точно по схемата която описваш, че няма да работи. Ползвах метална тръба. А това със щифта..... голям майтап. Щифтове в печката няма, има подгревна свещ.
                  .

                  А това си е чиста глупост. Помпата може да смуче от 50 см максимум, а в инструкциите по монтажа е изрично упоменато да не се захранва гравитачно или под налягане.
                  Оставам безмълвен, чиста-нечиста глупост, тва е положението, нещо си се объркал много сериозно, "специалисте" Има подгревна свещ през 68-ма големия снег, названието му на немски е ЗАПАЛИТЕЛЕН ЩИФТ- glühstift , явно тия кораби са набор на Титаник. В случай, че искаш да ме заяждаш, не започвай, объркал си се много

                  http://www.elektromobily.org/w/images/1/13/Webasto.pdf ето ти да си научиш урока, преди да ме нападнеш пак Успех с корабите, ние монтираме по 400 отоплителя годишно и немога да си спомня колко катери, кораби, яхти и тн... Не съм знаел, че съществуваш, щях да те ползвам за енциклопедия....
                  ТКЗС за цял живот

                  http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                  Коментар


                  • #24
                    От: Webasto влезе в Терано 2

                    Първоначално публикуван от Л. Мечков Преглед на мнение
                    Оставам безмълвен, чиста-нечиста глупост, тва е положението, нещо си се объркал много сериозно, "специалисте" Има подгревна свещ през 68-ма големия снег, названието му на немски е ЗАПАЛИТЕЛЕН ЩИФТ- glühstift , явно тия кораби са набор на Титаник. В случай, че искаш да ме заяждаш, не започвай, объркал си се много

                    http://www.elektromobily.org/w/images/1/13/Webasto.pdf ето ти да си научиш урока, преди да ме нападнеш пак Успех с корабите, ние монтираме по 400 отоплителя годишно и немога да си спомня колко катери, кораби, яхти и тн... Не съм знаел, че съществуваш, щях да те ползвам за енциклопедия....
                    Това, че си арогантен вече го разбрахме. Сега разбираме, че не си специалист в това за което даваш съвети. Дано не е основната ти професия. Прочетох си домашното което любезно ми предостави и там на страницата с индекс 803 има абзац за горивните тръбопроводи. Прочети го, ще ти е от полза. Всъщност може да прочетеш и предната страница. Там пък е разяснено за помпата, че и рисунка има. Мога да ти преведа ако имаш нужда.
                    На английски подгревна свещ е glow plug - според теб светеща тапа ли да се преведе. Всъщност най-вероятно разбираш, че си сбъркал. Остава да събереш малко кураж да си признаеш.
                    Аз спирам, че оспамихме на човека темата. Хубавото е, че е подкарал печката и ще се грее.
                    I get High by going Down

                    Коментар


                    • #25
                      От: Webasto влезе в Терано 2

                      Първоначално публикуван от skitnik Преглед на мнение
                      Това, че си арогантен вече го разбрахме. Сега разбираме, че не си специалист в това за което даваш съвети. Дано не е основната ти професия. Прочетох си домашното което любезно ми предостави и там на страницата с индекс 803 има абзац за горивните тръбопроводи. Прочети го, ще ти е от полза. Всъщност може да прочетеш и предната страница. Там пък е разяснено за помпата, че и рисунка има. Мога да ти преведа ако имаш нужда.
                      На английски подгревна свещ е glow plug - според теб светеща тапа ли да се преведе. Всъщност най-вероятно разбираш, че си сбъркал. Остава да събереш малко кураж да си признаеш.
                      Аз спирам, че оспамихме на човека темата. Хубавото е, че е подкарал печката и ще се грее.
                      Подгревната свещ на отоплителите е навит кантал на керамика, запалителният щифт е много повече от подгрев, защото е и пламъчен датчик, но пък е ясно, че искаш да се заяждаш. Какво намери на тази страничка ??? Нещо за метални тръби с по-голямо сечение от 2мм. ? Или нещо различно от моите твърдения ?

                      Относно моето признание....... Виж, мога да те пратя при мой ученик във Варна да ти разясни някои положения в тази така трудна за теб материя. Но да си признавам за нещо, което само ти си знаеш, няма как да стане! Някак си не си ми въобще на нивото, че да ти разяснявам основни тънкости и понятия, защото няма да ги разбереш, просто нивото ти в тази свера, спрямо моето е как да кажа..... Ще си го спестя, тоест написах ти, че много си се объркал, просто няма ама никакъв вариант да ме научиш на каквото и да било, виж, ако ти трябват уроци по моята професия- пиши ми лично, срещу определено заплащане ще ти махна кюфтетата от очите и ще те науча на доста елементарни за мен неща, но непонятни за теб. Първо това е немска марка и глюк щифт е запалителен щифт, а глюк керце е запалителна свещ, първо малко немски понаучи, тогава ме почвай..... После като чуеш-недочуеш нещо не е нужно да го пускаш някъде, където никой не е оспорвал, че примерно 0.5 м. е максимума, НО при ДЕНИВЕЛАЦИЯ в плюс. Виждам, че имаш някакви постни познания от махленско ниво, няма нужда да ми ги обясняваш, аз мога да ти ги разясня, както примерно, че не всичко е кораби и тръби, а има и наука механика, в частност хидравлика, където всичко е написано и описано защо сечението трябва да е 2мм., може би ти се иска да е само заради въздушните мехурчета, но в стремежа си да ме нападнеш грешиш. Като цяло арогантният си ти, не аз, нямам идея защо реши, че съм аз. Пиша ти съвсем обективен и коректен отговор, ти почваш да ми отговаряш на някакво махленско ниво. В твоя стил да ти го напиша - до тук само празни приказки и пълни глупости, без никакъв аргумент от твоя страна. Спама го започна ти. А за това дали съм специалист, или не, няма как да го напишеш точно ти, защото е срамно! Просто ти поясних, че си в много голяма грешка......... От мен можеш само да научиш нещо в тая свера, акъл няма как да ми дадеш! Лека нощ!
                      ТКЗС за цял живот

                      http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                      Коментар


                      • #26
                        От: Webasto влезе в Терано 2

                        Колега може ли да попитам, върза ли и управление към вентилатаро на парното, т.е. да като загрее водата да включи парното на 2-ра степен, или това не сте го правили.
                        Интересно ми е къде се закача.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Webasto влезе в Терано 2

                          Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                          Колега може ли да попитам, върза ли и управление към вентилатаро на парното, .
                          Не сме колега. Само топли мотора. Утре ще кача снимки от монтирането на горивната система, че тука се разрази една полемика.
                          Поздрави
                          Гласът на разума е тих, но не успокоява докато не бъде чут.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Webasto влезе в Терано 2

                            Утре ще пусна електрическа схема за вентилатора за точно този модел
                            ТКЗС за цял живот

                            http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                            Коментар


                            • #29
                              От: Webasto влезе в Терано 2

                              Първоначално публикуван от Л. Мечков Преглед на мнение
                              Утре ще пусна електрическа схема за вентилатора за точно този модел
                              Пуснал съм ПДФ файл в моя блог, със заглавие нисан терано 2
                              ТКЗС за цял живот

                              http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X