Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колеги,моля за съвет за един датчик.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Колеги,моля за съвет за един датчик.

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Какви консуматори пускаш, та започва да тресе? В какво състояние ти е акумулатора?
    Като запаля на студено в началото работи видимо на по-високи обороти, след минута две или като включа фаровете, оборотите падат малко и започва да тресе. Това на празен ход. В движение няма проблеми. А акумулатора си е в ред, в най-студеното време си пали абсолютно безотказно.

    Коментар


    • #17
      От: Колеги,моля за съвет за един датчик.

      То тераното на студено време си тресе по принцип. Лятото не трябва да тресе, или поне не много. Ако оборотите са ти около 725-750, значи проблема едва ли е в двигателя. По-скоро някой тампон се е скъсал или удървил.

      Искаш да кажеш че без да си пуснал консуматори не тресе, а с пуснати консуматори тресе, така ли? Щото консумацията на фаровете е едни 10 ампера. Не би трябвало да се отразяват видимо на работата на двигателя. Все пак не е малолитражна бензинка.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Колеги,моля за съвет за един датчик.

        Именно, без нищо включено не тресе, включвам фарове-усеща се леко, включвам вентилатор на парно-увеличава се и т.н.
        Да може да е някой тампон, може би и таблото придава вибрациите на двигателя и тресенето се усеща доста по-силно. Та като споменах табло и се сетих, немога да намеря схема за захващането на таблото към купето, искам да го попристегна малко или поне да го ревизирам. Можеш ли да пуснеш една картинка, когато е възможно?

        Коментар


        • #19
          От: Колеги,моля за съвет за един датчик.

          Не ти е проблем стягането. Захватите са счупени. С 99% вероятност. Поне горните 2 де. И моето беше така. Възстанових ги с полиестерна смола и стъкломат.

          Горе до стъклото в двата края на решетката за обухване има 2 капачета с форма между правоъгълник и ромб. Отварят се с отвертка. На лявото може и да се мъдри светодиод. Отдолу има шпилка и гайка. Стяга се гайката. Ама това по принцип. Ти като отвориш ще видиш гайката, държаща парче пластмаса към купето, а таблото си се халтавее.

          Като се видим ще ти обясня кое-що. Не е тръдно. За 1 час всичко е долу, и за още толкова се сглобява. Най-гадна е кората под волана, защото е на щипки, които се трошат лесно. Трябва много да се внимава при махането.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: Колеги,моля за съвет за един датчик.

            Предполагах че там има захват, но искам да се постопли малко че сега в студа вероятността да се счупи някоя щипка е по-голяма.
            Благодаря.

            Коментар


            • #21
              От: Колеги,моля за съвет за един датчик.

              Капачетата можеш и сега да погледнеш. Там няма какво да се счупи. Вадят се лесно. Само отвертка ти трябва.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: Колеги,моля за съвет за един датчик.

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Капачетата можеш и сега да погледнеш. Там няма какво да се счупи. Вадят се лесно. Само отвертка ти трябва.
                Готово

                Коментар


                • #23
                  От: Колеги,моля за съвет за един датчик.

                  Първоначално публикуван от mitko punev Преглед на мнение
                  Готово
                  И? Как са захватите?
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Колеги,моля за съвет за един датчик.

                    Този пред пасажера си е ок, само затегнах винта. А другото не съм го проверявал, там не се клати.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X