Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съединител на Терано

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Съединител на Терано

    По темата със педала на съединителя,а и преди 3 дни минах през тая процедура . На Тойота 4рънър принципа е същия две помпи и вилка.Имах проблем със трудно включване на скоростите след като смених двете помпи положението си остана същото , при все че преди 3 месеца сменях комплект съединител. Проблема беше в захвата на педала с времето ламарината се е скъсала и педала е увиснал надолу и няма достатъчно ход .Първо регулирах дължината на лостчето от педала до горна помпа,но след 4-5 км отново взеха да не влизат скоростите . И като се зарових под таблото се установи ,че е въпросната планка . След като се от ремонтира всичко си дойде на място и скоростите си влизаха нормално.
    Последно редактирано от stanislav13; 20-08-14, 06:22.

    Коментар


    • #17
      От: Съединител на Терано

      Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
      Андро, моля обясни по-подробно ако може...
      Киро, не мога да рискувам да обяснявам по подробно, щото нямам технически данни и стенд да изпитам притискателя и да кажа колко още му е ресурса.
      Както каза и Спарки по горе, правилото е сменя се всичко с качествени части и ти е мирна главата. Останалото е риск два-три пъти да саляш и качваш скорости. А при Тераното тая работа още повече се усложнява, щото гредата с торсионите пречи и трябва да се сваля със все торсионите, абе - греда.

      Коментар


      • #18
        От: Съединител на Терано

        А на какво се дължи факта, че вилката не отива до края на отвора в кожуха на ск.к. ? Възможно ли е да са монтирали грешна помпа/помпи, които изтласкват по-малко спирачна течност?

        Коментар


        • #19
          От: Съединител на Терано

          Първоначално публикуван от Faver Преглед на мнение
          А на какво се дължи факта, че вилката не отива до края на отвора в кожуха на ск.к. ? Възможно ли е да са монтирали грешна помпа/помпи, които изтласкват по-малко спирачна течност?
          То хубаво отделя "долу", или не отделя (за по разбираемо да го наречем "изключва") и не можеш да включиш скорост. И се съмняваш във всичко, но не и в съединителя. А къде "вкючва" съединителя? Ако е "горе" е признак за износен съединител. Щото тогава педали, приводи, помпи и др. хуйовини не играят в такава степен.
          Да добавя: - педала трябва да е мек, ако е твърд - притискателен диск.
          Последно редактирано от Аndro 160; 22-08-14, 08:17.

          Коментар


          • #20
            От: Съединител на Терано

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            ...Да добавя: - педала трябва да е мек, ако е твърд - притискателен диск.
            Какво по-точно в притискателния диск прави педала твърд?

            Моя например е доста по-твърд от на терано със сменен съединител и притискател от Valeo например. Отделя си по средата, в смисъл и отгоре и отдолу около отделянето си има достатъчно ход. И така е откак го купих, вече 40-50000км. Предполагам си е оригиналния.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: Съединител на Терано

              Където "изключва" там и "включва" . Съединителя, по-точно феродовия диск има "хляб" все още. И пак казвам при натиснат педал на съединителя, с помощта на щангичка избутвам вилката още малко (не до края на отвора) и скоростите влизат перфектно.

              Коментар


              • #22
                От: Съединител на Терано

                И педала на съединителя е мек, даже мисля, че е по-мек от нормалното.

                Коментар


                • #23
                  От: Съединител на Терано

                  Не знам колега, уж всичко е ОК, пък не може да се включи на скорост ...
                  Монтирай по дълъг привод на долната помпа, ама оригиналния го запази ...

                  Коментар


                  • #24
                    От: Съединител на Терано

                    Първоначално публикуван от Faver Преглед на мнение
                    А на какво се дължи факта, че вилката не отива до края на отвора в кожуха на ск.к. ? Възможно ли е да са монтирали грешна помпа/помпи, които изтласкват по-малко спирачна течност?
                    Помпите обезвъздушени ли са ? Ако не е сигурно по- добре да се направи пак .

                    Коментар


                    • #25
                      От: Съединител на Терано

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Какво по-точно в притискателния диск прави педала твърд?

                      Моя например е доста по-твърд от на терано със сменен съединител и притискател от Valeo например. Отделя си по средата, в смисъл и отгоре и отдолу около отделянето си има достатъчно ход. И така е откак го купих, вече 40-50000км. Предполагам си е оригиналния.
                      Втвърдяването има два генезиса.Първо,при износване на феродото,дискът изтънява,диафрагмата почва да го натиска с по слаба сила откъм нейната периферия,но понеже се отдалечава от зоната на пречупване изисква по голяма фунция ход и сила,в комплексност да ги наречем работа от страна на лагера,разбирай крака,за обръщането на диафрагмата.Втората причина за втвърдяването е,вкопаването,или припасването на повърхността на лагера към то контактната зона с мембраната.Има две положения,-лагерът е с плоско чело,а диафрагмата където контактува с него е с овален профил,и обратното,диафрагмата е права,а овален е профилът на лагерът.Идеята е принципа на "люлеещият се стол" да има търкаляне а не плъзгане.С времето обаче те се припасват,и триенето се увеличава,става дъга в дъга.
                      Апропо, "отделяне" не е правилен термин,повечето хора имат предвид началната фаза на зацепването,тъй като тя е по лесно сензитивна.
                      Диафрагмата,или мембраната,както битуват и двата термина,е подпряна между два обръча.С времето може да се получи паразитна хлабина,така щото двата термина,"зацепване" и "отделяне",да се раздалечат,защото в единият случай долният обръч е упор на мембраната,в другият случай е горният.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Съединител на Терано

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        Не знам колега, уж всичко е ОК, пък не може да се включи на скорост ...
                        Монтирай по дълъг привод на долната помпа, ама оригиналния го запази ...
                        Даже доколкото си спомням, може да се направи в малки граници и реглаж директно от стержъна на горната помпа.Познат си купи Терано и имаше подобен проблем.Натискаше педала на съединителя до ламарината, а не можеше да влизат скоростите/първа направо подпираше/.в началото помислих, че е за смяна на съединител и го укорих , че не е свалил цената с още едни 300-400лв. заради съединителя.в последствие обаче се оказа, че с лекичък реглаж от стержъна на горната помпа и нещата се оправиха .Сега Тераното си отделя перфектно и скоростите влизат безпроблемно.
                        Поздрави!
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X