Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съединител на Терано

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съединител на Терано

    Здравейте колеги. Искам да споделя в същото време и да ми помогнете дали може да се регулира празния ход и отделянето на съединителя на Нисанчето ми 2002 г. 2.7 ТДИ. Това че не се връща педала до горе четох в темите, но иначе отделя почти до ламарината и много трудно включват скоростите. С голямо усилие влиза лоста, а иначе не се чува никакво хъркане или някакъв звук при включване.

  • #2
    От: Съединител на Терано

    По принцип тая система не се регулира, което значи, че си за нов съединител.
    Но, трябва да се погледне за спирачна течност, горната помпа (пружината и лоста към педала) и долната помпа. Горната помпа и лоста към педала имат възможност за регулиране помежду си. Ако всичко там е изправно - съединител.

    Коментар


    • #3
      От: Съединител на Терано

      Като си е заминал съединителя няма ли да отделя горе?
      Land Rover Discovery 3.9 V8

      Коментар


      • #4
        От: Съединител на Терано

        Съединителя не е само феродов диск. Ако са уморени и смачкани пружините на притискателния диск, няма да може да отдели феродовия и се получава това което се описва по горе.

        Коментар


        • #5
          От: Съединител на Терано

          Но мисля, че не го прави всеки път. Един път отделя по горе, един път долу. Да не би да са заминали гумичките на помпата, течността да не може да циркулира както трябва.

          Коментар


          • #6
            От: Съединител на Терано

            Прав е колегата ако е свършил съединителя педала трябва да отделя горе. И аз да питам? за СУЗУКИ СМУРАЙ от какво може да стане притискателният диск.

            Коментар


            • #7
              От: Съединител на Терано

              Можеш леко да удължиш стерженът който тръгва от педала към помпата,извади щифтчето и виж дали има износвания,при мен беше се износило от едната страна към 20 % от там също се губи ход.Долният стержен от хидравличният цилиндър до вилката също може да се удължи.Да отбележа че това е на Патрол,не вярвам на Тераното принципът да е друг,/примерно лагер помпа ?/ .

              Коментар


              • #8
                От: Съединител на Терано

                Първоначално публикуван от marin lakov Преглед на мнение
                Прав е колегата ако е свършил съединителя педала трябва да отделя горе. И аз да питам? за СУЗУКИ СМУРАЙ от какво може да стане притискателният диск.

                Защо искаш да е от нещо друго ? Иначе на теория е възможно да си мине на по юнашки притискател,стига височината му,габаритите да позволяват да се вмести в отсека,диаметърът на който ляга лагера да съответства и тнт,както и нивата или да са същите,или да могат да се корегират,било със стъпка на маховикът,или отнемане от притискателя в разумни граници. Да отбележа,че квалитетните притискателни дискове,в зоната където натиска лагерът,не разчитат само на локална ТВЧ закалка,а и имат плазмено покритие от твърд метал,да кажем иридий.

                Коментар


                • #9
                  От: Съединител на Терано

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  По принцип тая система не се регулира, което значи, че си за нов съединител.
                  Но, трябва да се погледне за спирачна течност, горната помпа (пружината и лоста към педала) и долната помпа. Горната помпа и лоста към педала имат възможност за регулиране помежду си. Ако всичко там е изправно - съединител.
                  +1! Защото по обратния ред ще трбва нов съединител и евнтуален ремонт по привода му
                  Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Съединител на Терано

                    самия педал на съединителя е трошлив на тераното. Една скоба от тенекия чуплива го държи педала с пружините.

                    Педала има разни неща за настройка

                    Коментар


                    • #11
                      От: Съединител на Терано

                      Колеги, вчера се оказа че педала на съединителя както каза колегата по горе се държи на една тънка ламарина заварена с две точкови заварки който са се отварили. Смъкнахме педала заварихве го на ЦО от двете страни и сега си отделя и се връща докрай. Съветвам колегите който са писали, че така карали вече две години като си връщат педала с пръстите на краката да си го направят. Отнема не повече от 1 час.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Съединител на Терано

                        Здравейте, имам подобен проблем, но с Форд Маверик ( Ако преценят модераторите да изтрият мнението ми). Съединителя или отлепя най-долу или не отлепя изобщо. Има случаи, когато не мога да включа 1-ва или задна и се налага да гася. Сменил съм и горната и долната помпа. Педала на съединителя и горната помпа по мое мнение са регулирани, а пластинката която държи педала е отремонтирана. Направихме опит и легнах под колата, докато приятел натиска съединителя и това, което забелязах е че долната помпа не избутва вилката до края на отвора, който е на кожуха на скоростната кутия. С помощта на щангичка избутвам вилката до края на отвора и скоростите влизат по масло. Някой ако има идея нека пише, моля. Автомобилът се намира във Велико Търново.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Съединител на Терано

                          "Съединителя или отлепя най-долу или не отлепя изобщо.Има случаи, когато не мога да включа 1-ва или задна и се налага да гася."
                          Аз след като бадева смених един съединител и проблема си остана /Да е.. аз специалистите в тоя сервиз!/. Та се оказа, че съединителят отделя чрез една вилка, която е от към скоростната кутия и човек трябва да погледне там за да види в какво състояние е .При мене тя се беше деформирала-явно е от по слаб материал. Мисля, че Спарки беше писал по такъв проблем и съвета му беше при смяна на съединителя да се сменя и тази вилка, но не помня темата. Дано не заблуждавам ама Спарки ще ме коригира ако греша, надявам се. Дано съм от полза.
                          Terrano II R20 TD27Ti

                          Коментар


                          • #14
                            От: Съединител на Терано

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            Съединителя не е само феродов диск. Ако са уморени и смачкани пружините на притискателния диск, няма да може да отдели феродовия и се получава това което се описва по горе.
                            Андро, моля обясни по-подробно ако може. Ако са заминали пружините на притискателя няма ли да буксува?
                            Не съм отварял съединител на Терано и ми е малко мътно, но съдя по други марки.
                            Моя също отделя долу ниско. Имам проблем и с педала, струва ми се здрава ламарината на педала, но педала не се връща винаги до горе въпреки, че му смених пружината, старата липсваше.
                            Проблема не го прави винаги, но понякога задна изхърква.
                            Забелязах, че на равно го прави но на баир не.
                            Несъм се задълбавал да го правя но трябва, дразни.
                            "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                            Коментар


                            • #15
                              От: Съединител на Терано

                              Първоначално публикуван от hr.zlatarev Преглед на мнение
                              "Съединителя или отлепя най-долу или не отлепя изобщо.Има случаи, когато не мога да включа 1-ва или задна и се налага да гася."
                              Аз след като бадева смених един съединител и проблема си остана /Да е.. аз специалистите в тоя сервиз!/. Та се оказа, че съединителят отделя чрез една вилка, която е от към скоростната кутия и човек трябва да погледне там за да види в какво състояние е .При мене тя се беше деформирала-явно е от по слаб материал. Мисля, че Спарки беше писал по такъв проблем и съвета му беше при смяна на съединителя да се сменя и тази вилка, но не помня темата. Дано не заблуждавам ама Спарки ще ме коригира ако греша, надявам се. Дано съм от полза.
                              Не грешиш. Смяната на съединител си е досадна, скъпа и рядка операция. Да дадеш няколко стотин кинта за съединител (предполагаемо комплект), и да спестиш от вилка, разни втулчици, пружинки и прочие, дето стоят там, според мен си е безсмислено отвсякъде. Да е ферозата, дето кутията със все раздатката кльощавел като мен я вдига сам - иди-дойди. Ама това са бая големи, тежки и неудобни железа, заради което и манипулацията е скъпа, хич и да оставим частите настрани. Пък и по сервизно ръководство дават вилката да се сменя, ако помня добре.

                              Та, въпросната вилка не е от "по-слаб материал". Просто и при предишната смяна на съединител не са я сменили, или са сложили някакво злобно менте, или други такива простотии.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X