Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Terrano-2 2.4i

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Terrano-2 2.4i

    Първоначално публикуван от alexandrovi Преглед на мнение
    Здравейте колеги.От доста време се каня да сменя лекия автомобил с джип и момента назрява пуснал съм колата за продажба.След доста четене гледане на клипове и т.н.т. избрах Терано бензин къса база,прочетох да не кажа всичко за Терано във форума и изгледах доста клипове в ю-тюб и в-бокс и имам що годе представа за възможностите на джипа.Проблема обаче идва от това че явно бензиновите Терано/Маверик са малко и нямам представа като двигател как са-слаби места,обслужване,разход,течове и други неща.Второто което ме вълнува е газификацията на мотора при 10-15000 км годишно има ли смисъл от метан или пропан-бутана е по-добре.Най-добрия вариант за мен може да прозвучи нескромно е колега от Пловдив или района да отдели час и да ме запознае с автомобила.Относно първото обслужване съм наясно-всички масла,филтри,гресиране,антифриз,спирачна течност и ремъци (не зная колко са ) Предварително благодаря.
    Няма смисъл от метан. Само тежи.

    А за бензин или дизел - което те кефи. Просто опитай едното и другото.

    ПП: До колегата с бензина - сравняват се еднакви джипки с еднакви гуми, еднакво вдиганти и в еднакво техническо състояние. Иначе е безпредметно. Иначе - да, набира по-бързо по спецификация. Въпроса е как го прави - с педала до метала и от 3-4000 оборота нагоре, а там разхода е... Под това е мъртвец откъм параметри, което лично на мен не ми харесва никак. Точно това е - въпрос на предпочитания. А дизела в 90% от времето се кара с под 2000 оборота. Естествено и с минусите от това - като се е вкочанил вибрациите от двигателя са умопомрачителни. Но и бензиновия мотор не е от най-тихите, като го подкараш с 4000 оборота.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      От: Terrano-2 2.4i

      Здравейте,

      Айде и аз да споделя малко опит.
      Когато тръгнах да избирам моето камионче също като колегата се бях спрял на бензинов вариант. Порових, намерих, покарах и не бях особено впечатлен. След това се качих на дизелов такъв и определено повече ми допадна. Моя съвет е да опиташ двата двигатела, преди да скочиш с двата крака. Определено дизела е по-шумен, но досега не ми е давал ядове. Бензина е по-тих, но му трябва доста повече време и обороти за да се раздвижи какво трябва. Цял живот съм карал само бензинови коли с газови уредби и никога не съм си и помислял, че ще имам дизел. Ако сте обърнали внимание по-голямата част от джиповете са с дизелови двигатели - сигурно има основателна причина за това .

      Успех с търсенето
      Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
      Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
      Opel Campo 3,1 TD '99
      Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

      Коментар


      • #18
        От: Terrano-2 2.4i

        А късата база 2,7 TDI натина си върви доста прилично и е доказано че по-добре се представя в гората. Мен единственото, което ме спря да си купя тди е цената на нафтата. Бензина е добър и по евтин вариант само ако се газифицира.
        Land Rover Discovery 3.9 V8

        Коментар


        • #19
          От: Terrano-2 2.4i

          Първоначално публикуван от keidj Преглед на мнение
          А късата база 2,7 TDI натина си върви доста прилично и е доказано че по-добре се представя в гората. Мен единственото, което ме спря да си купя тди е цената на нафтата. Бензина е добър и по евтин вариант само ако се газифицира.
          Дизела също може да се газифицира, със метан например

          Коментар


          • #20
            От: Terrano-2 2.4i

            Здравейте колеги,искрено благодаря на всички отзовали се и за да не се разтяга темата ,, за ,, и ,,против,, бензин-дизел ще кажа че марка ,модел и вид гориво съм го избрал,не обичам дизела и съм се насочил към бензин за което имам много доводи.Благодаря още веднъж.

            Коментар


            • #21
              От: Terrano-2 2.4i

              Първоначално публикуван от Niko_38 Преглед на мнение
              Дизела също може да се газифицира, със метан например
              То и с пропан-бутан може.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: Terrano-2 2.4i

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                То и с пропан-бутан може.
                Има ли някой от Форума, да е газифицирал ТДИ Терано, да сподели как е?(разхода на пропан-бутан и нафта). Извинявам се! темата е за 2.4бензин, но може и за други да е интерес...

                Коментар


                • #23
                  От: Terrano-2 2.4i

                  Първоначално публикуван от Niko_38 Преглед на мнение
                  Има ли някой от Форума, да е газифицирал ТДИ Терано, да сподели как е?(разхода на пропан-бутан и нафта). Извинявам се! темата е за 2.4бензин, но може и за други да е интерес...
                  За Терано 2.7 тди нямам инфо,но в нашия клуб имаме две возила газифицирани с пропан-бутан.Резултата е твърд и при двете и съм го видял с очите си,а не по приказки на хората!!!
                  Разхода на машината пада твърдо с 25%.В разхода на джипа са включени дизела който изгаря + около 1,5л. пропан-бутан на 100км.Значи реално икономията само на дизел е повече от 25%,то все пак...за да изминеш 100-те километра си требе да дадеш лев и за гасчица!
                  Единственото нещо е,че иска предварително много проби ,за да се настрои нужния дебит гас спрямо определения мотор.Сега..на хората монтирали пропан-бутан джипките са с механични помпи.Налага се под 1300 оборота да се изключва притока на гас,защото се получава преобогатена смес и мотора започва много да тресе/особено на празен ход/Това при мех. помпа се решава с механичен прекъсвач и една рейка,която е вързана към гаста на помпата.Като се завърти да подава повече гориво,ключето включва гаста от електромагнитния клапан,а като се отпусне педала на празен ход,още на 1300 об. ключето изключва и клапана спира притока на гас.
                  На Терано съм намислил да го правя това,но...малко по-сложно ще е именно този момент с включването и изключването на гаста,защото тук подаването на гориво е електронно.Трябва да се измисли/направи такова устройство,което вземайки примерно инфо от педала на гаста да прекъсва/подава ток към електромагнитния клапан на гаста при определени обороти!
                  Това е сложното...другото е фасулска работа!
                  Ако има мераклии....можем да се помъчим заедно по въпроса и да си газифицираме Теранотата...че в тази криза и тия цени на дизела...
                  Поздрави!
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Terrano-2 2.4i

                    Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                    За Терано 2.7 тди нямам инфо,но в нашия клуб имаме две возила газифицирани с пропан-бутан.Резултата е твърд и при двете и съм го видял с очите си,а не по приказки на хората!!!
                    Разхода на машината пада твърдо с 25%.В разхода на джипа са включени дизела който изгаря + около 1,5л. пропан-бутан на 100км.Значи реално икономията само на дизел е повече от 25%,то все пак...за да изминеш 100-те километра си требе да дадеш лев и за гасчица!
                    Единственото нещо е,че иска предварително много проби ,за да се настрои нужния дебит гас спрямо определения мотор.Сега..на хората монтирали пропан-бутан джипките са с механични помпи.Налага се под 1300 оборота да се изключва притока на гас,защото се получава преобогатена смес и мотора започва много да тресе/особено на празен ход/Това при мех. помпа се решава с механичен прекъсвач и една рейка,която е вързана към гаста на помпата.Като се завърти да подава повече гориво,ключето включва гаста от електромагнитния клапан,а като се отпусне педала на празен ход,още на 1300 об. ключето изключва и клапана спира притока на гас.
                    На Терано съм намислил да го правя това,но...малко по-сложно ще е именно този момент с включването и изключването на гаста,защото тук подаването на гориво е електронно.Трябва да се измисли/направи такова устройство,което вземайки примерно инфо от педала на гаста да прекъсва/подава ток към електромагнитния клапан на гаста при определени обороти!
                    Това е сложното...другото е фасулска работа!
                    Ако има мераклии....можем да се помъчим заедно по въпроса и да си газифицираме Теранотата...че в тази криза и тия цени на дизела...
                    Поздрави!
                    Благодаря!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X