Здравейте колеги.От доста време се каня да сменя лекия автомобил с джип и момента назрява пуснал съм колата за продажба.След доста четене гледане на клипове и т.н.т. избрах Терано бензин къса база,прочетох да не кажа всичко за Терано във форума и изгледах доста клипове в ю-тюб и в-бокс и имам що годе представа за възможностите на джипа.Проблема обаче идва от това че явно бензиновите Терано/Маверик са малко и нямам представа като двигател как са-слаби места,обслужване,разход,течове и други неща.Второто което ме вълнува е газификацията на мотора при 10-15000 км годишно има ли смисъл от метан или пропан-бутана е по-добре.Най-добрия вариант за мен може да прозвучи нескромно е колега от Пловдив или района да отдели час и да ме запознае с автомобила.Относно първото обслужване съм наясно-всички масла,филтри,гресиране,антифриз,спирачна течност и ремъци (не зная колко са ) Предварително благодаря.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Terrano-2 2.4i
Свий
X
-
От: Terrano-2 2.4i
Здравей, имам маверик и да ти кажа двигателя за мен не е слаб, макар, че колеги с дизеловия вариант казват , че е слаб. Аз не съм състезател и си го карам според правилата и ми дава разход на дълго към 9 литра, но градско не мога да ти кажа точно колко е , защото го карам малко и на къси разстояния, но е над 15 литра бензин със сигурност. Решил съм да го газифицирам и четох тук във форума, че се монтира газова без проблем дори и обикновенна, та с две думи има смисъл при тези цени на бензина от газ. Относно двигателя на мен се падна да сменям ангренажната верига и съединителя за 2 години ползване, а моето добиче е на 340000 км. Части за модела има и тук във форума има 2 ма , които внасят оригинални и задължително ги ползвай за някой компоненти по окачването. Обърни внимание на темите на Спарки, човека много се интересува и го разнищил май от всякъде модела.
-
От: Terrano-2 2.4i
Хубав си е бензиновия двигател , какво да му е слабото.Аз имам дълга база и за такъв голям автомобил си се представя добре.Не върви като бегачка , но и нямам такова желание.Ако искам да е по-динамичен трябва да го вкарам в по-високи обороти , но това се отразява на разхода на гориво.Доволен съм от това което показва .Газовата му уредба е обикновена и се представя добре.Миналата седмица на -17 запали на газ без проблеми.Смятам че си струва газифицирането за този пробег.RAV 4
F650GS
Коментар
-
От: Terrano-2 2.4i
Слаби места са хидравличните повдигачи. За сравнение нови са по 90 лева а на старо можеш да ги намериш и за по 30лв. Веригата е порядък 150лв. комплекта. Ми то мисля това е за мотора, а другото е еднакво с дизела. За газифициране помисли задължително. Моето по спомени даде 9 извън и 16 в града ама малко го държах на бензин...Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080
Коментар
-
От: Terrano-2 2.4i
Моят Маверик е бензинов 124 кс ДБ с ГИ и върви колкото дизеловото Терано ДБ 125кс дори и малко повече(скоро тествано заради твърденията на един приятел че бензиновият мотор е по "слабичък" от неговия - е вече мълчи по темата) и харчи по малко като пари на км.Трябва да се покарат и двата вариянта за да се види разликата особено за разхода и горивата.Като цяло темите във форума за проблемите при дизеловото Терано са повече от тези за същото бензиново.Добре си се орентирал към вида гориво но ако ще ти е основна кола по хубаво да е дългата база.Късото е... много късо на багажник .
Коментар
-
От: Terrano-2 2.4i
Първоначално публикуван от nikifori Преглед на мнениеМоят Маверик е бензинов 124 кс ДБ с ГИ и върви колкото дизеловото Терано ДБ 125кс дори и малко повече(скоро тествано заради твърденията на един приятел че бензиновият мотор е по "слабичък" от неговия - е вече мълчи по темата) и харчи по малко като пари на км.Трябва да се покарат и двата вариянта за да се види разликата особено за разхода и горивата.Като цяло темите във форума за проблемите при дизеловото Терано са повече от тези за същото бензиново.Добре си се орентирал към вида гориво но ако ще ти е основна кола по хубаво да е дългата база.Късото е... много късо на багажник .
Другото което е...Наскоро аз също си закупих Терано.Имах идея да е 2.4 бензин и да го газифицирам,та да мога да си го карам по-свободно и да не се притеснявам толкова за разхода,но....
Обиколих доста,разгледах доста и какво установих:
1. Почти не се предлагаха бензинови,което автоматично означава,че не можеш да си направиш избор и трябва да се хвърляш на ...някакво проблемно ако държиш да е бензиново задължително!
2. Малкото бензинови бяха в трагично състояние и то не само като мотори,ами и като общо състояние
3.По причината от точка 1 като се поразпитах по моргите...почти нямаше разглобено бензинови!!!Навсякъде ми казваха...ами само дизелови имаме.
Това е евентуален проблем в намирането в последствие на нещо,което се търси на втора употреба.
4.Размишлявайки върху точките от 1 до 3 стигнах до заключението,че по-добре човек да си купи читав джип дизелов/въпреки по-големия разход на 100км./,отколкото проблемен бензин и разликата в икономията на гориво да отиде и то по две или по три дори за ремонти!!!
Това размишление надделя и си взех читаво дизелово!
Дано да случиш с избора,че освен огледите и мненията на " специалисти" при избирането си е нужен и голяма доза късмет!
Късмет!!!NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
От: Terrano-2 2.4i
Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнениеНе съм много съгласен с твърдението,че оринтирането трябва да става според броя на темите с проблемите на дизела.Дизеловите са в пъти повече...нормално и да има повече теми за тях.Така ,че с това твърдение не съм съгласен.
Другото което е...Наскоро аз също си закупих Терано.Имах идея да е 2.4 бензин и да го газифицирам,та да мога да си го карам по-свободно и да не се притеснявам толкова за разхода,но....
Обиколих доста,разгледах доста и какво установих:
1. Почти не се предлагаха бензинови,което автоматично означава,че не можеш да си направиш избор и трябва да се хвърляш на ...някакво проблемно ако държиш да е бензиново задължително!
2. Малкото бензинови бяха в трагично състояние и то не само като мотори,ами и като общо състояние
3.По причината от точка 1 като се поразпитах по моргите...почти нямаше разглобено бензинови!!!Навсякъде ми казваха...ами само дизелови имаме.
Това е евентуален проблем в намирането в последствие на нещо,което се търси на втора употреба.
4.Размишлявайки върху точките от 1 до 3 стигнах до заключението,че по-добре човек да си купи читав джип дизелов/въпреки по-големия разход на 100км./,отколкото проблемен бензин и разликата в икономията на гориво да отиде и то по две или по три дори за ремонти!!!
Това размишление надделя и си взех читаво дизелово!
Дано да случиш с избора,че освен огледите и мненията на " специалисти" при избирането си е нужен и голяма доза късмет!
Късмет!!!
Коментар
-
От: Terrano-2 2.4i
Първоначално публикуван от alexandrovi Преглед на мнениеЗдравей колега.Относно дизел-бензин това е тема която няма край.Наистина от 200-и обяви за Терано/Маверик има 20-и за бензинови но просто там съм се насочил,абсолютно е вярно е че млада жена,малко прасе и стара кола са като котка в чувал не знаеш какво ще уцелиш но съдба,разход дизел от 10-15/100км някак си не ме устройва на цена бензиностанция но това е безкрайна тема и няма значение.Надявам се с парите които мисля да вложа с късмета си и малко помощ от ваша страна да се причисля към голямото семейство,все пак и аз обичам разходки,природа, барбекю,ракийка и други такива опирни точки.Благодаря на отзовалите се.П.П.Моля темата да не става ,,за,, и ,,против,, бензиново(газифицирано) високопроходимо МПС.Благодаря.
Лошото е едно.Обикновено каквото мишката намислела,котката го разваляла!
Дано да си късметлия каквото и да вземеш!
Ако можем да помагаме с инфо и съвети всички са насреща!
Поздрави!NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
От: Terrano-2 2.4i
Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнениеОоо..далеч съм от мисълта да влизаме във вечен дебат "за" и "против" Аз също исках бензиново,но...
Лошото е едно.Обикновено каквото мишката намислела,котката го разваляла!
Дано да си късметлия каквото и да вземеш!
Ако можем да помагаме с инфо и съвети всички са насреща!
Поздрави!
Коментар
-
От: Terrano-2 2.4i
Като собственик на бензиновото терано къса база 12Х кс мога да кажа че това е едно прекрасно "камионче“ и за разлика от колегите с дизеловите наистина има коренна разлика по отношение на разходите за пътуване (моето е с метанова уредба) което го го превръща в абсолютния ми фаворит за сега, наистина наблюдава се голяма загуба на мощност при този тип гориво но ако спомена на каква цена минавам 100 км би било чиста провоккация, по отношение на това дали страда от либса на мощност бих казал че му е напълно достатъчна поне в моя случай - искам пъргава "кола" сипвам бензин искам икономична сипвам метан и за двете години през които го карам мога да кажа че ако беше дизелово щях да го карам много по рядко, а сега едва ли не ходя до тоалетната с него, а дали разходите са повече от тези на дизела - не бих казал, а по отношение на авточастите от моргите досега ми се е случило да си купя само огледало и стъкло за страничната врата - но това е една друга тема... Така че съм привърженик на бензиновото... Успех с намирането на подходящото за теб
Коментар
-
От: Terrano-2 2.4i
Първоначално публикуван от alexandrovi Преглед на мнениеДай Боже всичко да е ок то ще се чуе (и да е , и да не е) Между другото фаворита ми поне на снимка е точно в Стара Загора ,но без парите в джоба не смея да отида да го видя да не се разочаровам като Пловдивското ( и двете са Маверик ) Поздрави.
Прати ми линк към обявата на ЛС и в неделя мога да отида да го огледам!
Поздрави!NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
От: Terrano-2 2.4i
Имам късо Терано 2 2,4 с ГИ от края на 2011 и за сега съм доволен. Разход градско 15/100км и извън гр. 11-12/100 км при 100/110 км/ч с тежките Медвед-и иначе 10/100 с АТ-та.
Първоначално публикуван от nikifori Преглед на мнениеМоят Маверик е бензинов 124 кс ДБ с ГИ и върви колкото дизеловото Терано ДБ 125кс дори и малко повече(скоро тествано заради твърденията на един приятел че бензиновият мотор е по "слабичък" от неговия - е вече мълчи по темата) и харчи по малко като пари на км.Трябва да се покарат и двата вариянта за да се види разликата особено за разхода и горивата.Като цяло темите във форума за проблемите при дизеловото Терано са повече от тези за същото бензиново.Добре си се орентирал към вида гориво но ако ще ти е основна кола по хубаво да е дългата база.Късото е... много късо на багажник .Land Rover Discovery 3.9 V8
Коментар
-
От: Terrano-2 2.4i
Първоначално публикуван от keidj Преглед на мнениеИмам късо Терано 2 2,4 с ГИ от края на 2011 и за сега съм доволен. Разход градско 15/100км и извън гр. 11-12/100 км при 100/110 км/ч с тежките Медвед-и иначе 10/100 с АТ-та.
Малко несъм съгласен с теб колега. Наще бензинки бегат единствено повече от 2,7 TD (пробвано доказано не само от мен) 2,7 TDI си върви с малко но повече.
Коментар
-
От: Terrano-2 2.4i
Започнахме да спамим, но на бас че ще те "прасна" с мойте смешни 116 к.с.а мен един пичага с 2.7 TDI ме взема (тъкмо си го беше купил на следващия ден се дърпахме). Що се отнася до колегата пуснал темата, удачен вариянт е Терано 2 2,4 I още повече къса база (само защото е по-проходима).
Land Rover Discovery 3.9 V8
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар