Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за палене на джипа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за палене на джипа

    Колеги как е най-добре да се пали джипа в студеното време. Говоря за терано 2 2.7 тд 1996г. Подгревам 2-3 пъти или като завъртя ключа колко време да чакам след като изгасне лампичката за подгрева на свещите.
    Nissan Terrano 2.7 TDi
    ----------------------------
    Нещо което работи - не се пипа!

  • #2
    От: Съвет за палене на джипа

    Изгасването на лампата за подгрев, не означава, че свещта спира да се напича-наясно си нали?.Освен това, всяка марка и модел подгревна свещ имат различно време, докато се нагреят оптимално-т.е. марката и модела на возилото в случая са без значение.Затова, когато сменявам свещите с друга марка преди да ги монтирам подавам напрежение на свещта и сравнявам времето на изгасване на контролната лампа с напичането на свещта и се съобразявам с това.
    За стартиране на дизел в голям студ от голямо значение е моторното масло, състояние на горивния филтър, на акумулатора, на двигателя и качеството на нафтата.
    Когато знаеш кога свещите са напекли(плюс-минус секунда-две), и ако всичко друго е ок не се налагат няколко подгрявания.
    Последно редактирано от mbenz; 03-02-12, 18:50. Причина: допълнение
    много автомати-слаби резултати!

    Коментар


    • #3
      От: Съвет за палене на джипа

      Има значение, защото на един бус Фиат Дукато 2.8jtd има 1 подгревна свещ.
      Nissan Terrano 2.7 TDi
      ----------------------------
      Нещо което работи - не се пипа!

      Коментар


      • #4
        От: Съвет за палене на джипа

        Първоначално публикуван от bibow_belia Преглед на мнение
        Колеги как е най-добре да се пали джипа в студеното време. Говоря за терано 2 2.7 тд 1996г. Подгревам 2-3 пъти или като завъртя ключа колко време да чакам след като изгасне лампичката за подгрева на свещите.
        Две еднакви коли няма . Пробвай всички начини . При мен най лесно пали като грея само веднъж!!!Като изгасне лампата за подгрев свещите продължават да греят и като изключи релето би трябвало да го чуеш. Казват че тогава паленето е най лесно .Да ама при мен не е така , пали най лесно веднага като загасне лампата!!Поздрави.

        Коментар


        • #5
          От: Съвет за палене на джипа

          Първоначално публикуван от bibow_belia Преглед на мнение
          Има значение, защото на един бус Фиат Дукато 2.8jtd има 1 подгревна свещ.
          Не ми се спори но май на това му викаха факелно запалване . Грее въздуха в смук. колектор .

          Коментар


          • #6
            От: Съвет за палене на джипа

            Първоначално публикуван от bibow_belia Преглед на мнение
            Има значение, защото на един бус Фиат Дукато 2.8jtd има 1 подгревна свещ.
            Прекрасно!И тази единствена свещ колко аналога на колко производителя има...???И дали всичките подгряват еднакво бързо(или еднакво бавно)...?
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • #7
              От: Съвет за палене на джипа

              Незнам така ми казаха, точно за тоя фият. Като изгасне лампата 15 секунди и тогава да палиш. Утре ще пробвам като изгасне веднага да паля.
              Nissan Terrano 2.7 TDi
              ----------------------------
              Нещо което работи - не се пипа!

              Коментар


              • #8
                От: Съвет за палене на джипа

                Значи на въпроса конкретно...
                Тераното пали най-добре като след изгасването на лампата за подгрева изчакаш още няколко секунди и тогава въртиш.Ако джипката е наред ,би трябвало без да чуеш превъртане на коляновия вал да запали/дето има една дума още докато и покажеш ключа и трябва да е запалила/
                При мен изчаквам след гасенето на лампата да угасне и лампата на аербега и тогава въртя.Тия дни на -13-14градуса пали на чакмак.Моя обаче е ТДИ и е със електронната помпа.Дори за мойто е нормално да завърти един два пъти,докато датчиците подадат инфото към компа и съответно той пък подаде инфо за сместа и т.н. нататък по веригата.Най-важното за зимно време е, да имаш читав мотор,здрави свещи и добър акумулатор.Разбира се и да не ти е замръзнала нафтата /има антигелови добавки за целта и вършат добра работа/!
                Ако всичкото това е наред....трябва да не ти се налага да я подгряваш по няколко пъти и други чалъми!
                Поздрави!
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • #9
                  От: Съвет за палене на джипа

                  Оня ден ми беше паднал акомулатора Banner но не пише колко ампера е. И го зареждах около 18-20 часа и на другия ден подгрех 2 пъти и на 3 щом изгасна лампата врътнах ключа и както казваш още не го бех завъртел и запали. Значи май това ми е проблема тока?
                  Nissan Terrano 2.7 TDi
                  ----------------------------
                  Нещо което работи - не се пипа!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Съвет за палене на джипа

                    Първоначално публикуван от bibow_belia Преглед на мнение
                    Оня ден ми беше паднал акомулатора Banner но не пише колко ампера е. И го зареждах около 18-20 часа и на другия ден подгрех 2 пъти и на 3 щом изгасна лампата врътнах ключа и както казваш още не го бех завъртел и запали. Значи май това ми е проблема тока?
                    Ако проблема е бил в слабия акумулатор...изчакай след няколко дни да стане пак студено и пробвай с едно подгряване.Ако всичко ти е наред по мотора трябва да запали по същия начин.Така ще си сигурен,че нямаш друг кахър!
                    Поздрави!
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Съвет за палене на джипа

                      Първоначално публикуван от ivo-police Преглед на мнение
                      Не ми се спори но май на това му викаха факелно запалване . Грее въздуха в смук. колектор .
                      Една свещ е,когато е "пълен дизел" отделно през тази свещ се впръсква и нафта в смукателният колектор.


                      Не е факелно запалване,Факелно е форкамерното запалване

                      Форкамерно-факельный двигатель, двигатель внутреннего сгорания с факельным процессом. Его камера сгорания состоит из основной камеры и форкамеры (предкамеры) с объёмом, примерно равным 2% объёма основной камеры сгорания. В форкамере расположены свеча зажигания и впускной клапан, через который из отдельного карбюратора поступает богатая топливо-воздушная смесь (с относительно большим количеством топлива). Через впускной клапан основной камеры поступает бедная смесь из др. карбюратора. Впускные клапаны основной камеры и форкамеры открываются одновременно. Факельный процесс обеспечивает горение рабочей смеси в основной камере с коэффициентом избытка воздуха a = 1,6=1,7. Поэтому Ф.-ф. д. по сравнению с двигателями с искровым зажиганием более экономичны на частичных нагрузках, характеризуются меньшей токсичностью отработавших газов и меньшей склонностью к детонации (см. Детонация моторных топлив), но более сложны по конструкции.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Съвет за палене на джипа

                        Пълните дизели са с една свещ, палят и без свещ, малко етер и палят и при -40, при тях принципът е друг, свеща е реотанче, което се облива с нафта самотек от специално резервоарче, така ,че в смукателния колектор имате жив огън, полудизелите, съвременните дизелови двигатели, запалват сместа в специални предкамери, в които е и подгревната свещ/бренери/, те си имат отворчета, през които сместта се възпламенява в целия цилиндър, тези отворчета регулират скоростта на горене, затова полудизелите работят по-меко,........

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X