Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за Патрол Y60

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Питане за Патрол Y60

    Първоначално публикуван от mitkochanev Преглед на мнение
    Асенчо може и да има право.
    С какво е подновено окачването?
    Трейл мастер 2.5.Гумата не се движи нагоре-надолу,а на пресекулки.Все едно на моменти захапва,на моменти не.Ще се постарая да направя клипче.Демпфера също е сменен.

    Коментар


    • #17
      От: Питане за Патрол Y60

      'ми хубаво си е окачването.
      Залагам, на това, че нищо му няма на Патрола.
      Life is too short to drive dull cars!

      Fight global warming !
      ... turn on your A/С !

      Коментар


      • #18
        От: Питане за Патрол Y60

        Този проблем си му е момиче,дето се вика.Когато бях със старите амове(които се оказаха читави),мислех че е от тях,даже им подложих по още едно тампонче,да не би да е там луфта,но нямаше ефект.След това подмених амовете,пак нищо.Отдадох го на касетата на дифа-и тя е сменена-същия резултат.Даже и при включен преден блокаж,пак същото и то от дясно?Хъбовете от автоматични станаха ръчни-пак нищо!Няма луфтове по главини и сфери!Разменях хъбовете,ляв с десен,проблема си остана от дясно!Остава каре!?Друго не се сещам!!За това се допитвам,има колеги с далеч повече опит от мен.

        Коментар


        • #19
          От: Питане за Патрол Y60

          Първоначално публикуван от stiv0702 Преглед на мнение
          Този проблем си му е момиче,дето се вика.Когато бях със старите амове(които се оказаха читави),мислех че е от тях,даже им подложих по още едно тампонче,да не би да е там луфта,но нямаше ефект.След това подмених амовете,пак нищо.Отдадох го на касетата на дифа-и тя е сменена-същия резултат.Даже и при включен преден блокаж,пак същото и то от дясно?Хъбовете от автоматични станаха ръчни-пак нищо!Няма луфтове по главини и сфери!Разменях хъбовете,ляв с десен,проблема си остана от дясно!Остава каре!?Друго не се сещам!!За това се допитвам,има колеги с далеч повече опит от мен.
          Проблема ще е в хъбовете (както при мен ) - единият от тях изключва от време на време и това си проличава по късата полуоска (дясната) тъй като е по малко натоварена спрямо дългата без значение от коя страна е незацепващия хъб .
          VEREYA MOTORSPORT TEAM

          Коментар


          • #20
            От: Питане за Патрол Y60

            Интересен казус. Наистина хвани някой да направи клипче отвън. Иначе хъб изпуска и в резултат колата върви като прекъсваща и звука е по-скоро щракащ, съпроводен и с удари. Карето най-вече брои при завой. Каре според мен не може да пуска и изпуска. Или ако го прави то ще е 1-2 пъти и ще се предаде. Интересно е каква е тази касета с блокаж отпред - ARB?

            П.С. подскачането на моста с включен преден блокаж е още по-осезаемо и често ( както и на задния разбира се, ама там се усеща по-малко и най-вече на заден ход ).
            RB Patrol Team

            Коментар


            • #21
              От: Питане за Патрол Y60

              Значи е най-добре да сложа капачки,вместо хъбове,ама от къде да ги намеря(за без пари,само за проба?)?

              Коментар


              • #22
                От: Питане за Патрол Y60

                Днес го разглобих от дясно,извадих полуоската,карето е здраво,грес има,игления лгер-също.Утре ще видя от ляво,положението ще е същото,ама да хвърля едно око-дето се вика.Мисля си дали може да е тампон на двигателя,защото единия ми се вижда леко закъсан и от там да е това тресене,но от друга страна има и едно щракане дето не може да е от там.А незнам дали писах,че това го прави само в нанагорно,когато предницата е по-лека и на сняг-на кал не.
                Ето едно клипче:http://vbox7.com/play:a815ba4088

                Коментар


                • #23
                  От: Питане за Патрол Y60

                  Ако и от ляво всичко е ок.,ще взема старите хъбове,които са автоматични и ще ги направя на капачки,ако тр.ще играе и електрожен,па тогава да видиме!?!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Питане за Патрол Y60

                    Здравейте! Аз също понякога усещам този ефект при забоксуване, но не мисля , че има нещо повредено. Като разглобиш другата страна ще видиш , че също всичко е наред. Гумите ти са агресивни. Ако имаш възможност опитай с други (летни, всесезонни и т.н.) и няма да усетиш този ефект. Когато се появи, просто спри и направи като на клипа - дай леко назад , "залюлей" го ,опитай някаква друга маневра. Така като тресе и въртиш волана мисля, че може много лесно да се повреди я каре, я хъб.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Питане за Патрол Y60

                      Прегледайте тампоните на моста и тези към купето на надлъжните щанги

                      Коментар


                      • #26
                        От: Питане за Патрол Y60

                        Първоначално публикуван от bat Goiko Преглед на мнение
                        Здравейте! Аз също понякога усещам този ефект при забоксуване, но не мисля , че има нещо повредено. Като разглобиш другата страна ще видиш , че също всичко е наред. Гумите ти са агресивни. Ако имаш възможност опитай с други (летни, всесезонни и т.н.) и няма да усетиш този ефект. Когато се появи, просто спри и направи като на клипа - дай леко назад , "залюлей" го ,опитай някаква друга маневра. Така като тресе и въртиш волана мисля, че може много лесно да се повреди я каре, я хъб.
                        Аз мога да избегна тресенето и го избягвам,не го допускам да тресе.Но ме дразни и искам да го оправя!!!Със зимните гуми правеше същото,но при много дълбог сняг и пак в баир.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Питане за Патрол Y60

                          Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                          Прегледайте тампоните на моста и тези към купето на надлъжните щанги
                          Тампоните също са нови,полиуретанови,с изместен център!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Питане за Патрол Y60

                            Такова тресене ми се случи това лято на пясък и при двата моста едновременно. На един колега му се повреди предния мост. Докато го теглих, забелязях следното: докато съм в горния слой на пясъка(гумите не са потънали) тресенето го няма-контактната площ между гумата и пясъка е малка и силите на триене не могат да спрат гумата да се върти, а когато се окопае вече успяват да я спрат, тя леко се подгъва(това ще се забележи по-ясно при ниско налягане в гумата според мен), в този момент приплъзва защото силата която я притиска, за момент е отсрабнала, опитва се да излезе от окопа, но неуспява,пак зацепва, пак се подгъва и т.н. Незнам дали обясних разбираемо, но мисля, че на това се дължи този ефект-в един момент на гледащия отстрани му се струва че гумата за момент спира,да тя спира, но джантата продължава да се върти(тогава се получава подгъването).

                            Коментар


                            • #29
                              От: Питане за Патрол Y60

                              Значи трябва да с напомпам яко гумата.На клипа се вижда,че нещо трака,значи някъде нещо не е на ред според мен.Имам да пробвам още 2 неща и ще приема,че това е нормално за този джип.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Питане за Патрол Y60

                                Първоначално публикуван от stiv0702 Преглед на мнение
                                Значи трябва да с напомпам яко гумата.На клипа се вижда,че нещо трака,значи някъде нещо не е на ред според мен.Имам да пробвам още 2 неща и ще приема,че това е нормално за този джип.
                                При блокиран преден диф предно дясно изпуска на моменти,като е натоварено,точно когато ти трябва -да върти,нали така? Проблема е в хъбовете,или не са КАЧЕСТВЕНИ и изпускат на късата полуоска( защтото натоварването на 2те полуоски не е еднакво),или от МНОГО грес в цялата сфера и карето.Проверено е.
                                ПП . няма как от които и да е тампон(мотор,мост и тн.)да изпуска колелото,и щтракането което се чува е от хъбовете поради причините които писах по горе.
                                "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                                Кольо.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X