Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лебедка за Терано 2. Каква?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лебедка за Терано 2. Каква?

    Здравейте,

    Споделете малко опит кака лебедка да сложа на тераното

    Колко мошна му трябва само да излезе от кал?

    Каква да зема електрическа или пневматична?

    Други някакви съвети? Въжето какво да е?

  • #2
    От: Лебелдка за терано 2. Каква?

    Първо отиди да огледаш калта,тогава бягаш в магазина за ЛЕБЕлДКА!нО НАЙ готиниити са пневматичнитепък и по лесно се намират!
    Въжито от сезаль е най убаво да е /плетен/
    driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

    Коментар


    • #3
      От: Лебелдка за терано 2. Каква?

      Първоначално публикуван от hotsnail Преглед на мнение
      Здравейте,

      Споделете малко опит кака лебедка да сложа на тераното

      Колко мошна му трябва само да излезе от кал?

      Каква да зема електрическа или пневматична?

      Други някакви съвети? Въжето какво да е?
      Здравей и на теб,
      Най-важното за сега е да започнеш да пишеш правилно ако искаш да те приемаме на сериозно.

      Относно въпроса ти, има много писано във форума трябва да ползваш търсачката, ето прочети тази тема http://www.offroad-bulgaria.com/show...E1%E5%E4%EA%E0

      Коментар


      • #4
        От: Лебелдка за терано 2. Каква?

        Здравей Колега,

        Първо си задай въпроса " За какво точно ми трябва лебедка?"
        После вземи една химикалка и на база написаното и изчетеното във форума си направи списък с материалите който ще са ти необходими за да инсталираш тази лебедка и тя да работи ефективно и надеждно.
        След това сложи приблизителни цени на всяко една точка от списъка и прецени дали ти се занимава.
        Според мен много по-важно е да инвестираш в хубави гуми и в повдигане на колата.
        После е хубаво да разбереш какво точно може колата и докъде може да стигнеш с нея без да я повредиш и да ти трябва лебедка (има полигончета за тази цел).
        Ако все пак си решил твърдо да слагаш желязо отпред - няма кой да те спре.
        Аз лично бих си взел ръчна преносима лебедка и подходящ набор от въжета и макари.
        Успех.
        Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
        Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
        Opel Campo 3,1 TD '99
        Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

        Коментар


        • #5
          От: Лебедка за Терано 2. Каква?

          Мен по- ме вълнува въпросът-как?
          Рамата е къса, купето остава пред нея.Има много снимки из нета, но честно не ми харесва мястото на монтаж-прекалено ниско, влошава проходимостта, а и излага лебедката на ненужни въздействия на околната среда-тя ще посреща препядствията първа.Според мен , трябва да се монтира доста високо, като по този начин ще застане пред радиаторната решетка.Тогава пък стои въпросът дали охлаждането ще е адекватно, но предполагам, че няма да има проблем, както и дали ще има достатъчно място лебедката да влезе навътре към радиатора-смятам , че ще пречи радиатора на климатика.По този начин може да се защити и челната част на купето.За да стане това , ще трябва да се изработят ултра странни по форма планки за захващане на плочата към рамата-особено тези които ще се захванат на мястото за захващане към рамата на оргиналната броня.Там пък захватите са ултра кекави-трябва да се подсилят.Тераното май няма датчици на бронята за аербековете, ама не съм убеден в това.Въобще има доста въпроси относно как.
          Поздрави!

          Коментар


          • #6
            От: Лебедка за Терано 2. Каква?

            Няма датчици. А лебедката - 8000 либри и нагоре.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              От: Лебедка за Терано 2. Каква?

              Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
              Мен по- ме вълнува въпросът-как?
              Рамата е къса, купето остава пред нея.Има много снимки из нета, но честно не ми харесва мястото на монтаж-прекалено ниско, влошава проходимостта, а и излага лебедката на ненужни въздействия на околната среда-тя ще посреща препядствията първа.Според мен , трябва да се монтира доста високо, като по този начин ще застане пред радиаторната решетка.Тогава пък стои въпросът дали охлаждането ще е адекватно, но предполагам, че няма да има проблем, както и дали ще има достатъчно място лебедката да влезе навътре към радиатора-смятам , че ще пречи радиатора на климатика.По този начин може да се защити и челната част на купето.За да стане това , ще трябва да се изработят ултра странни по форма планки за захващане на плочата към рамата-особено тези които ще се захванат на мястото за захващане към рамата на оргиналната броня.Там пък захватите са ултра кекави-трябва да се подсилят.Тераното май няма датчици на бронята за аербековете, ама не съм убеден в това.Въобще има доста въпроси относно как.
              Поздрави!
              Общо взето на тераното вече няма неясни неща. Доста хора направиха монтажи на планки за терано. Аз също се пробвах и това което останових е, че то два начина почти не съществуват. Въпросът е кой колко е подсилил всичко.
              Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

              Коментар


              • #8
                От: Лебедка за Терано 2. Каква?

                Тук е мястото ,който има инфо относно монтажа,да постне снимки на монтажа и да се дадат обяснения!
                Ще е интересно и полезно на много хора тук във форума!
                Поздрави!
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • #9
                  От: Лебедка за Терано 2. Каква?

                  Заради "високите" радиатори на тераното монтажа на лебедка е малко по особена работа




                  затова ние решихме да комбинираме части от старата броня със силови елементи



                  идеята излезе доста сполучлива



                  Хем се запазва "паркетния" вид хем има и добра защита в гората







                  Коментар


                  • #10
                    От: Лебедка за Терано 2. Каква?

                    Яворе съществуващите планки на рамата усилвахте ли ги и имаш ли снимки? Аз за сега не съм ги усилил защото все още нямам лебедка, а и за да стигна ясно до тях трябва да махна радиатора. Можеби като се постопли. И пазиш ли снимките отзад на стълби4ката?
                    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                    Коментар


                    • #11
                      От: Лебедка за Терано 2. Каква?

                      Мисля си че без усилване няма да минеш. Макар че като покривих бронята на първия събор в Приморско, планката на бронята се беше нагънала като кашкавал, а планката на рамата не беше мръднала.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Лебедка за Терано 2. Каква?

                        Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                        Яворе съществуващите планки на рамата усилвахте ли ги и имаш ли снимки? Аз за сега не съм ги усилил защото все още нямам лебедка, а и за да стигна ясно до тях трябва да махна радиатора. Можеби като се постопли. И пазиш ли снимките отзад на стълби4ката?
                        Не съм много сигурен, но май правихме планки с които хванахме цялата конструкция към рамата.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Лебедка за Терано 2. Каква?

                          А супер сте пичове! Много благодаря!

                          Изчетох и голямата тема. Най-ми се видя далавера да сложа хидравлична лебедка ако има от къде да намеря. От това дето четох обаче ще ми трябва допълнителна хидравлична помпа.- интересно как ще се закрепи и после ще трябва единия ремък сигурно да е нестандартен.

                          Ама гледам предимно електрически лебедки се продават. На всичко отгоре такива със електромагнити....тия няма ли да греят? Така пише и на онази тема че греят....

                          Намерих едни поляци да продават планки и брони за лебедка за терано

                          http://www.more4x4.eu/afn-winch-moun...tails/390.html

                          http://www.more4x4.eu/afn-bumpers-details/357.html

                          Май има и чалъм с оргиналната броня с малко рязане да се натъмани...

                          Изникна ми друго питане докато четох. Тия лебедки с въжето заедно бая тежат сигурно...дали окачването трябва да се пипа също? Нови пружини и/или амове?

                          Питаше нкяой къде и колко е калта в която ще затъвам....ами различно. Най-много ме е страх по язовирите по брга като давам задна да топна лодката назад и после стане фира (още нямам лодка ама ще ида да избера)
                          Последно редактирано от hotsnail; 15-01-12, 06:10. Причина: уточнение

                          Коментар


                          • #14
                            От: Лебедка за Терано 2. Каква?

                            Продуктите на AFN се продават и от български дистрибутори - фирма Ликон: http://eshop.offroad-bulgaria.com/home.php?cat=

                            Окачването е желателно да се пипне, да. Но отпред пружини нямаш. Имаш торсиони. Оптималния вариант е да се сменят и торсионите, и амортисьорите, ама както се сещаш и това струва "едни пари".
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Лебедка за Терано 2. Каква?

                              Явно избора е:

                              1. Лебедка Mile Marker PE8000 - 1500 кинта (38 кила)

                              2. Стойката за закрепяне - 700 лева от тия поляци или от тука (10-тина кила)

                              около 50 кила нови.

                              А май и акумулатор един не е зле да се бодне още - 15-тина килца.

                              После трябва да се мислят торсионите и амовете...там хич не ми е ясно какво да им мисля. Дали има със същите монтажни размери усилени амове и торсиони...

                              за 50 кила не е ли ок само да се натегнат малко торсионите?

                              За амовете няма наистина и грам идея...на пръво време 50-кила не би трябвало да ги унищожат.
                              Последно редактирано от hotsnail; 16-01-12, 09:19.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X