Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

    Ако на някой не му трябва разбитата кормилна щанга да свирка имам желание да пробвам да я възстановя,но разбира се срещу разумна цена, че не ми се дават много пари

    Коментар


    • #17
      От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

      Много често,при добре регулирана предница,се получава този ефект на "дърпане" след смяна на гуми.
      Обикновено се оправя след размяна,но не винаги.При гуми,с посока на въртене,най-добре е задни с предни.
      При afgany се вижда че предницата е добре(макар и не в точните стойности,но еднакви отляво и отдясно),затова остава варианта с гуми.
      088пет722пет99
      http://www.hydropompi.com/

      Коментар


      • #18
        От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

        Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнение
        Много често,при добре регулирана предница,се получава този ефект на "дърпане" след смяна на гуми.
        Обикновено се оправя след размяна,но не винаги.При гуми,с посока на въртене,най-добре е задни с предни.
        При afgany се вижда че предницата е добре(макар и не в точните стойности,но еднакви отляво и отдясно),затова остава варианта с гуми.
        Благодаря за отговора!Тия дни ще пробвам да разменя местата на гумите.
        NISSAN Terrano II (R20) 2.7TDI '99

        Коментар


        • #19
          От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

          Подкрепям за размяната на гуми. При мен работи.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

            Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнение
            Аз имам подобен проблем с Маверика. Дърпа леко на дясно. Обаче колелата са перфектно регулирани, ходил съм на всякакви стентове. За да не дърпа трябва съвсем леко да придържам волана на ляво, ако го пусна и се изправи хоризонтално колата тръгва да бие в дясно. Самия луфт на кормилото не е голям, даже си е добре. От къде ще да е проблема?
            И при мен стана така, след две ходения уж вече всичко по реглажа е в зеленото, и шайби слагаха ама пак си дърпа леко в дясно.
            За мен остават някакви съмнения че торсионите не са еднакво натегнати. Ще ходя трети път, че бая парици им оставих, а така ме дразни да натискам на волана постоянно.

            P.S. Оказва се май, че кутията си е добре при мен, има лек луфт на изгасен мотор- при работещ обаче няма. И гумите са нови, и въпреки това са разменени, ама все тая-дърпа си!

            Коментар


            • #21
              От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

              Първоначално публикуван от ekolev Преглед на мнение
              И при мен стана така, след две ходения уж вече всичко по реглажа е в зеленото, и шайби слагаха ама пак си дърпа леко в дясно.
              За мен остават някакви съмнения че торсионите не са еднакво натегнати. Ще ходя трети път, че бая парици им оставих, а така ме дразни да натискам на волана постоянно.

              P.S. Оказва се май, че кутията си е добре при мен, има лек луфт на изгасен мотор- при работещ обаче няма. И гумите са нови, и въпреки това са разменени, ама все тая-дърпа си!
              Опитай на равен (водоравен) участък. Нормален път в "бомбе" по средата има лек наклон на дясно. Съответно джипката малко или много върви по наклона.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

                Явно това дърпане си е някаква специфичност на Тераното.При мен пък дърпа наляво,че и се усеща при неравностите на пътя да ми примърдва кормилото/сякаш имам някакъв луфт някъде/Процедурата съм я изпълнил същата...Два пъти на преден мост,като втория път с разглобяване на горните носачи и подлагане на шайби,разменяне на чисто новите гуми и...Абе имаше някакъв ефект,в смисъл доста понамаля дърпането на ляво,но според мен е далеч от истината.Някак си като тръгна да карам,не чувствам сигурност в управлението на машината.При мен ще последват обаче няколко етапа на тунинг/ще монтирам демфер,за да убия бутането на волана при неравностите,ще лифтовам задния мост с пружини и амове и ще сменям носачи горни отпред/,и след тях ще ходя на друг преден мост с електронен тестер и разпечатка да видим какво ще се измъдри в крайна сметка!
                Между другото...това е първото ми возило с подобна капризна центровка на преден мост и такъв неприятен ефект от това...
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X