Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

    Здравейте колеги, и за много години!
    Въпроса е следния- дали има възможност за обиране на луфта в корм. кутия при Терано2- 2000г., 2,7ТДИ. Ходих на реглаж на пр. мост и ми казаха че има луфт в кутията/макар че аз нищо не усещам/, та реглажа не можа да се получи съвсем.
    Дали луфта се обира от винта с контра гайката който е отгоре на кутията, и ако да- за какво да внимавам при притягането?
    Нека тези които са се сблъсквали с този проблем да споделят опит! Мерси

  • #2
    От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

    Като завъртиш волана наляво-надясно и той има свободен ход това е луфта. Обира се точно от там от където си посочил. Сега не знам до колко се обира, но мисля, че ще го усетиш. Поне аз така направих.
    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

    Коментар


    • #3
      От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

      За да не отварям нова тема - питам за същото, само че за Патрол У60. Имам луфт, но по-осезаем. В сервиза казаха, че не могат да успеят да го оберат, само можели да натегнат рейката, но няма да ми се връща волана и не ме съветват. Съвети?

      Коментар


      • #4
        От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

        Първоначално публикуван от ekolev Преглед на мнение
        Здравейте колеги, и за много години!
        Въпроса е следния- дали има възможност за обиране на луфта в корм. кутия при Терано2- 2000г., 2,7ТДИ. Ходих на реглаж на пр. мост и ми казаха че има луфт в кутията/макар че аз нищо не усещам/, та реглажа не можа да се получи съвсем.
        Дали луфта се обира от винта с контра гайката който е отгоре на кутията, и ако да- за какво да внимавам при притягането?
        Нека тези които са се сблъсквали с този проблем да споделят опит! Мерси
        Ако си от София се обърни към Крум (REGULATOR).

        Успех.

        Коментар


        • #5
          От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

          Първоначално публикуван от ekolev Преглед на мнение
          Здравейте колеги, и за много години!
          Въпроса е следния- дали има възможност за обиране на луфта в корм. кутия при Терано2- 2000г., 2,7ТДИ. Ходих на реглаж на пр. мост и ми казаха че има луфт в кутията/макар че аз нищо не усещам/, та реглажа не можа да се получи съвсем.
          Дали луфта се обира от винта с контра гайката който е отгоре на кутията, и ако да- за какво да внимавам при притягането?
          Нека тези които са се сблъсквали с този проблем да споделят опит! Мерси
          Луфта се обира точно от там,но ако не "усещаш" нищо,не го пипай.И самият луфт в кутията,няма нищо общо с реглажа на предният мост.Най-много да не може да ти се изправи волана.Говоря за това,че може да ти стои малко в ляво или дясно.

          п.п А към колегата с Патрола-сменяй сервиза.Луфта се обира от кормилната кутия.Ако има на къде,разбира се.Рейка нямаш.
          Последно редактирано от REGULATOR; 08-01-12, 17:59. Причина: п.п
          088пет722пет99
          http://www.hydropompi.com/

          Коментар


          • #6
            От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

            Явно при мен това не е правено до сега, кутията е боядисана и винта с контра гайката са запечатани с тази боя и до сега. Макар и да не усещам луфт, нормално е да има за 12г експлоатация. Смята да бележа сегашното положение на винта и да притегна леко. Може да ползвам жокер- помощ от приятел, леко да върти волана ляво-дясно та да се види кога ще се обере свободния ход. Мисля че трябва да има съвсем малко своб. ход, за да не "затегне волана" впоследствие. Нали?
            Мерси

            Коментар


            • #7
              От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

              Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнение
              Луфта се обира точно от там,но ако не "усещаш" нищо,не го пипай.И самият луфт в кутията,няма нищо общо с реглажа на предният мост.Най-много да не може да ти се изправи волана.Говоря за това,че може да ти стои малко в ляво или дясно.
              Тц, волана е ОК, но преди теглеше леко в дясно и сега пак е така. Но най-вече не можаха да нагласят добре градусите/милиметрите/ или каквото е там по сходимостта! Като нагласи едното колело другото му бяга, затова ми казаха че проблема идва от луфт в кутията!
              Знам ли, ще ходя пак на реглажа да видя и шефа като е там, каква ще е присъдата! С нови гуми съм и трябва да реша проблема преди да ги съсипа!

              Коментар


              • #8
                От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

                Явно има луфт някъде,но няма да е в кутията.Ако им разбират главите,щели са да ти кажат от къде е.
                Освен всичко друго,обърнете внимание и на средната щанга-тази която е мужду двата хебела.Ако мърда нагоре-надолу,ефекта ще е същия. Порови се малко в темите,има много писано.
                088пет722пет99
                http://www.hydropompi.com/

                Коментар


                • #9
                  От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

                  Аз имах голям луфт в кормилото, отидох на реглаж там майстора ми каза че луфтът е от централната кормилна щанга (мисля че така се казваше). Та тя има 2 накрайника в двата края, които бяха много разбити и лошото е че са заработени и не подлежат на смяна. Провери я и ако е от нея си купи чисто нова, защото не се знае кой набор ще ти дадат от моргата и все пак това е нещо доста важно.
                  Land Rover Discovery 3.9 V8

                  Коментар


                  • #10
                    От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

                    Аз имам подобен проблем с Маверика. Дърпа леко на дясно. Обаче колелата са перфектно регулирани, ходил съм на всякакви стентове. За да не дърпа трябва съвсем леко да придържам волана на ляво, ако го пусна и се изправи хоризонтално колата тръгва да бие в дясно. Самия луфт на кормилото не е голям, даже си е добре. От къде ще да е проблема?
                    Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                    X-trail 2.2 Di 2003
                    Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                    Коментар


                    • #11
                      От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

                      Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнение
                      Аз имам подобен проблем с Маверика. Дърпа леко на дясно. Обаче колелата са перфектно регулирани, ходил съм на всякакви стентове. За да не дърпа трябва съвсем леко да придържам волана на ляво, ако го пусна и се изправи хоризонтално колата тръгва да бие в дясно. Самия луфт на кормилото не е голям, даже си е добре. От къде ще да е проблема?
                      Ще ти повярвам че всичко е регулирано както трябва, когато видя разпечатки на ъглите. Моята от над 10 ходения на реглаж беше регулирана правилно само 2 пъти. Леко пружиниране в тая щанга има дори и при чисто нова такава. Пробвано. Сходимостта се докарва с малко играчка, и няма как да "избяга" само на едното колело, защото се мери като сходимост между двете колела. Просто тоя лек луфт в щангата го има кажи-речи на всяка джипка с независимо окачване. Майсторлъка е да знаеш как да се настрои че да е в норма, и как после да изправиш волана, ако седи леко на една страна. Повечето хора ги мързи да правят дори това. Изправят волана и я докарват що годе в някаква норма, та да се управлява нормално, и толкоз. А да си играят с подложни шайби и да ти оеднаквят всички ъгли - сигурно се броят на пръстите на едната ръка в цяла София.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:izvadka 001.jpg
Прегледи:1
Размер:67.0 КБ
ID:5338139

                        Ами Спарки, това е извадката, този който ми я прави каза, че това са нормални стойности в общи линии и няма какво да се регулира, на мен ми се виждат някакви леки отклонения, но не съм експерт въобще, може и да са нормални. /Като кликнеш два пъти върху картинката се отваря на цял прозорец и може да се увеличава от близо/
                        Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                        X-trail 2.2 Di 2003
                        Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                        Коментар


                        • #13
                          От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

                          Като еднаквост май са добре. Като абсолютна стойност camber-a ти е наопъки, а castora-двойно на базата данни.

                          Според сервизното ръководство camber-а е между 0 и +1 градус. При теб е -0.5. Castor-а за старото терано 2 е 1 градус и 10 минути до 2 градуса и 10 минути

                          За новото терано и camber-а и castor-a според сервизното са между 0 и 1 градус. Накратко - втория и третия ред всички стойности са червени, а трябва да са зелени.

                          Ама, аз не съм специалист. Нека Regulator-а да каже. Знам само (от опит) че обратен camber (долната част на гумата изнесена, а горната прибрана) износва гуми във вътрешната им част. Това се получи при мен.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

                            Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнение

                            Ами Спарки, това е извадката, този който ми я прави каза, че това са нормални стойности в общи линии и няма какво да се регулира
                            Че няма,няма.Размени местата на предните гуми (лява-дясна).

                            п.п Писали сме заедно със Спарки.

                            Не са толкова големи наклоните.А и гума се износва от сходимост.Наклоните трябва да са по-големи от -2градуса,за да ги пипне.
                            088пет722пет99
                            http://www.hydropompi.com/

                            Коментар


                            • #15
                              От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

                              Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнение
                              ...Размени местата на предните гуми (лява-дясна)...
                              Ще има ли положителен ефект?При мен това теглене в дясно се появи след като сложих по-големи гуми с по-изнесени джанти,а уж всичко по предницата е добре.Или не съм намерил точния човек.
                              NISSAN Terrano II (R20) 2.7TDI '99

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X