Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

    Здравейте колеги, и за много години!
    Въпроса е следния- дали има възможност за обиране на луфта в корм. кутия при Терано2- 2000г., 2,7ТДИ. Ходих на реглаж на пр. мост и ми казаха че има луфт в кутията/макар че аз нищо не усещам/, та реглажа не можа да се получи съвсем.
    Дали луфта се обира от винта с контра гайката който е отгоре на кутията, и ако да- за какво да внимавам при притягането?
    Нека тези които са се сблъсквали с този проблем да споделят опит! Мерси

  • #2
    От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

    Като завъртиш волана наляво-надясно и той има свободен ход това е луфта. Обира се точно от там от където си посочил. Сега не знам до колко се обира, но мисля, че ще го усетиш. Поне аз така направих.

    Коментар


    • #3
      От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

      За да не отварям нова тема - питам за същото, само че за Патрол У60. Имам луфт, но по-осезаем. В сервиза казаха, че не могат да успеят да го оберат, само можели да натегнат рейката, но няма да ми се връща волана и не ме съветват. Съвети?

      Коментар


      • #4
        От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

        Първоначално публикуван от ekolev Преглед на мнение
        Здравейте колеги, и за много години!
        Въпроса е следния- дали има възможност за обиране на луфта в корм. кутия при Терано2- 2000г., 2,7ТДИ. Ходих на реглаж на пр. мост и ми казаха че има луфт в кутията/макар че аз нищо не усещам/, та реглажа не можа да се получи съвсем.
        Дали луфта се обира от винта с контра гайката който е отгоре на кутията, и ако да- за какво да внимавам при притягането?
        Нека тези които са се сблъсквали с този проблем да споделят опит! Мерси
        Ако си от София се обърни към Крум (REGULATOR).

        Успех.

        Коментар


        • #5
          От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

          Първоначално публикуван от ekolev Преглед на мнение
          Здравейте колеги, и за много години!
          Въпроса е следния- дали има възможност за обиране на луфта в корм. кутия при Терано2- 2000г., 2,7ТДИ. Ходих на реглаж на пр. мост и ми казаха че има луфт в кутията/макар че аз нищо не усещам/, та реглажа не можа да се получи съвсем.
          Дали луфта се обира от винта с контра гайката който е отгоре на кутията, и ако да- за какво да внимавам при притягането?
          Нека тези които са се сблъсквали с този проблем да споделят опит! Мерси
          Луфта се обира точно от там,но ако не "усещаш" нищо,не го пипай.И самият луфт в кутията,няма нищо общо с реглажа на предният мост.Най-много да не може да ти се изправи волана.Говоря за това,че може да ти стои малко в ляво или дясно.

          п.п А към колегата с Патрола-сменяй сервиза.Луфта се обира от кормилната кутия.Ако има на къде,разбира се.Рейка нямаш.
          Последно редактирано от REGULATOR; 08-01-12, 17:59. Причина: п.п
          088пет722пет99
          http://www.hydropompi.com/

          Коментар


          • #6
            От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

            Явно при мен това не е правено до сега, кутията е боядисана и винта с контра гайката са запечатани с тази боя и до сега. Макар и да не усещам луфт, нормално е да има за 12г експлоатация. Смята да бележа сегашното положение на винта и да притегна леко. Може да ползвам жокер- помощ от приятел, леко да върти волана ляво-дясно та да се види кога ще се обере свободния ход. Мисля че трябва да има съвсем малко своб. ход, за да не "затегне волана" впоследствие. Нали?
            Мерси

            Коментар


            • #7
              От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

              Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнение
              Луфта се обира точно от там,но ако не "усещаш" нищо,не го пипай.И самият луфт в кутията,няма нищо общо с реглажа на предният мост.Най-много да не може да ти се изправи волана.Говоря за това,че може да ти стои малко в ляво или дясно.
              Тц, волана е ОК, но преди теглеше леко в дясно и сега пак е така. Но най-вече не можаха да нагласят добре градусите/милиметрите/ или каквото е там по сходимостта! Като нагласи едното колело другото му бяга, затова ми казаха че проблема идва от луфт в кутията!
              Знам ли, ще ходя пак на реглажа да видя и шефа като е там, каква ще е присъдата! С нови гуми съм и трябва да реша проблема преди да ги съсипа!

              Коментар


              • #8
                От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

                Явно има луфт някъде,но няма да е в кутията.Ако им разбират главите,щели са да ти кажат от къде е.
                Освен всичко друго,обърнете внимание и на средната щанга-тази която е мужду двата хебела.Ако мърда нагоре-надолу,ефекта ще е същия. Порови се малко в темите,има много писано.
                088пет722пет99
                http://www.hydropompi.com/

                Коментар


                • #9
                  От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

                  Аз имах голям луфт в кормилото, отидох на реглаж там майстора ми каза че луфтът е от централната кормилна щанга (мисля че така се казваше). Та тя има 2 накрайника в двата края, които бяха много разбити и лошото е че са заработени и не подлежат на смяна. Провери я и ако е от нея си купи чисто нова, защото не се знае кой набор ще ти дадат от моргата и все пак това е нещо доста важно.
                  Land Rover Discovery 3.9 V8

                  Коментар


                  • #10
                    От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

                    Аз имам подобен проблем с Маверика. Дърпа леко на дясно. Обаче колелата са перфектно регулирани, ходил съм на всякакви стентове. За да не дърпа трябва съвсем леко да придържам волана на ляво, ако го пусна и се изправи хоризонтално колата тръгва да бие в дясно. Самия луфт на кормилото не е голям, даже си е добре. От къде ще да е проблема?
                    Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                    X-trail 2.2 Di 2003
                    Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                    Коментар


                    • #11
                      От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

                      Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнение
                      Аз имам подобен проблем с Маверика. Дърпа леко на дясно. Обаче колелата са перфектно регулирани, ходил съм на всякакви стентове. За да не дърпа трябва съвсем леко да придържам волана на ляво, ако го пусна и се изправи хоризонтално колата тръгва да бие в дясно. Самия луфт на кормилото не е голям, даже си е добре. От къде ще да е проблема?
                      Ще ти повярвам че всичко е регулирано както трябва, когато видя разпечатки на ъглите. Моята от над 10 ходения на реглаж беше регулирана правилно само 2 пъти. Леко пружиниране в тая щанга има дори и при чисто нова такава. Пробвано. Сходимостта се докарва с малко играчка, и няма как да "избяга" само на едното колело, защото се мери като сходимост между двете колела. Просто тоя лек луфт в щангата го има кажи-речи на всяка джипка с независимо окачване. Майсторлъка е да знаеш как да се настрои че да е в норма, и как после да изправиш волана, ако седи леко на една страна. Повечето хора ги мързи да правят дори това. Изправят волана и я докарват що годе в някаква норма, та да се управлява нормално, и толкоз. А да си играят с подложни шайби и да ти оеднаквят всички ъгли - сигурно се броят на пръстите на едната ръка в цяла София.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:izvadka 001.jpg
Прегледи:1
Размер:67.0 КБ
ID:5338139

                        Ами Спарки, това е извадката, този който ми я прави каза, че това са нормални стойности в общи линии и няма какво да се регулира, на мен ми се виждат някакви леки отклонения, но не съм експерт въобще, може и да са нормални. /Като кликнеш два пъти върху картинката се отваря на цял прозорец и може да се увеличава от близо/
                        Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                        X-trail 2.2 Di 2003
                        Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                        Коментар


                        • #13
                          От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

                          Като еднаквост май са добре. Като абсолютна стойност camber-a ти е наопъки, а castora-двойно на базата данни.

                          Според сервизното ръководство camber-а е между 0 и +1 градус. При теб е -0.5. Castor-а за старото терано 2 е 1 градус и 10 минути до 2 градуса и 10 минути

                          За новото терано и camber-а и castor-a според сервизното са между 0 и 1 градус. Накратко - втория и третия ред всички стойности са червени, а трябва да са зелени.

                          Ама, аз не съм специалист. Нека Regulator-а да каже. Знам само (от опит) че обратен camber (долната част на гумата изнесена, а горната прибрана) износва гуми във вътрешната им част. Това се получи при мен.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

                            Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнение

                            Ами Спарки, това е извадката, този който ми я прави каза, че това са нормални стойности в общи линии и няма какво да се регулира
                            Че няма,няма.Размени местата на предните гуми (лява-дясна).

                            п.п Писали сме заедно със Спарки.

                            Не са толкова големи наклоните.А и гума се износва от сходимост.Наклоните трябва да са по-големи от -2градуса,за да ги пипне.
                            088пет722пет99
                            http://www.hydropompi.com/

                            Коментар


                            • #15
                              От: Обиране на луфт в кормилната кутия- как става при Терано2?

                              Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнение
                              ...Размени местата на предните гуми (лява-дясна)...
                              Ще има ли положителен ефект?При мен това теглене в дясно се появи след като сложих по-големи гуми с по-изнесени джанти,а уж всичко по предницата е добре.Или не съм намерил точния човек.
                              NISSAN Terrano II (R20) 2.7TDI '99

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X