Здравейте колеги, и за много години!
Въпроса е следния- дали има възможност за обиране на луфта в корм. кутия при Терано2- 2000г., 2,7ТДИ. Ходих на реглаж на пр. мост и ми казаха че има луфт в кутията/макар че аз нищо не усещам/, та реглажа не можа да се получи съвсем.
Дали луфта се обира от винта с контра гайката който е отгоре на кутията, и ако да- за какво да внимавам при притягането?
Нека тези които са се сблъсквали с този проблем да споделят опит! Мерси
Въпроса е следния- дали има възможност за обиране на луфта в корм. кутия при Терано2- 2000г., 2,7ТДИ. Ходих на реглаж на пр. мост и ми казаха че има луфт в кутията/макар че аз нищо не усещам/, та реглажа не можа да се получи съвсем.
Дали луфта се обира от винта с контра гайката който е отгоре на кутията, и ако да- за какво да внимавам при притягането?
Нека тези които са се сблъсквали с този проблем да споделят опит! Мерси

Просто тоя лек луфт в щангата го има кажи-речи на всяка джипка с независимо окачване. Майсторлъка е да знаеш как да се настрои че да е в норма, и как после да изправиш волана, ако седи леко на една страна. Повечето хора ги мързи да правят дори това. Изправят волана и я докарват що годе в някаква норма, та да се управлява нормално, и толкоз. А да си играят с подложни шайби и да ти оеднаквят всички ъгли - сигурно се броят на пръстите на едната ръка в цяла София.
Коментар