Здравейте, колеги! ЧНГ! Имам Терано2 99г. 2.7тди. Онзи ден при поредната зимна разходка взе че малко ме стресна
Както си карах дзвера започна да вади силно черена пушилка през аспуха и двигателят си промено режима на работа, всякъш работеше на 3 цилиндъра и определено загуби мощност. Покарах я околко 500м, вадеше такава пушилка , че направо правех димна завесе зад мен, след това я загасих и отново запалих, и .... "чудо" колата си работеше както трябва -нито имаше пушилка, нито двигателят тресеше. На какво се дължи според вас???
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Черен пушек през аспуха?
Свий
X
-
От: Черен пушек през аспуха?
То и аз в него се съмнявам. Преди коледа като я диагностоцираха, тогава ми даде някакви грешки и ми казаха да си изчистя всички букси, че може да ми направят проблем.Турбото до колкото знам няма връзка с електрониката (може и да бъркам), нали?Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнениеПроблем в турбото.
Коментар
-
От: Черен пушек през аспуха?
Да,няма никаква връзка.Първоначално публикуван от Fistaki Преглед на мнение...Турбото до колкото знам няма връзка с електрониката (може и да бъркам), нали?NISSAN Terrano II (R20) 2.7TDI '99
Коментар
-
От: Черен пушек през аспуха?
Аз съветвам диагностика отново. Двигателя е с електронно управление и за да пуши черно проблема трябва да е там, особено щом се е оправил.
Това с "карай, то ще си покаже", вече не го подкрепям много... откакто счупих един почти неразрушим мотор.
Не е с хидравлични повдигачи със сигурност.
Спарки да каже, той им разбира на тези.
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Черен пушек през аспуха?
Така с "някакви грешки" не става работата. Черния пушек е от малкото въздух и многото нафта в цилиндрите. Затова ти е паднала и мощноста. Ако има ЕГР, най вероятно през него губи налягане.
Няма хидравлични "повдигачи".
Коментар
-
От: Черен пушек през аспуха?
Андро, здравей! Ако се сещаш за един Нисан Терано на който му сменя кръстачките на задния кардан точно преди коледа, точно за него става въпрос. Тогава гледахме за ЕГР, но не открихме. Показа едни грешки, който трябваше да провериш какви са. За съжаление не мога все още да пиша ЛС-та и за това не ти паша на лични. Иначе за разхода на гориво какво да ви кажа на село в големия сняг на 1-ва и 2-ра за около 150-180км изхарчи половин резервоар - дали е нормално не знам.Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеТака с "някакви грешки" не става работата. Черния пушек е от малкото въздух и многото нафта в цилиндрите. Затова ти е паднала и мощноста. Ако има ЕГР, най вероятно през него губи налягане.
Няма хидравлични "повдигачи".
Коментар
-
От: Черен пушек през аспуха?
Aaa, сетих се. Единия код беше това:Първоначално публикуван от Fistaki Преглед на мнениеАндро, здравей! Ако се сещаш за един Нисан Терано на който му сменя кръстачките на задния кардан точно преди коледа, точно за него става въпрос. Тогава гледахме за ЕГР, но не открихме. Показа едни грешки, който трябваше да провериш какви са. За съжаление не мога все още да пиша ЛС-та и за това не ти паша на лични. Иначе за разхода на гориво какво да ви кажа на село в големия сняг на 1-ва и 2-ра за около 150-180км изхарчи половин резервоар - дали е нормално не знам.
0034 needle lift sensor
Още тогава ти казах, че е така наречената"умна дюза", или "сензор за повдигане на иглата". За всеки случай се разбрахме да го проверя на компа и да се обадиш допълнително. Е, проверих го и е така, а ти не се обади. Другите грешки не си ги спомням, но мисля, че бяха натрупани в следствие на тоя основен управляващ сензор.
Сега явно, че има проблем и трябва да се обърне внимание на тоя датчик.
Поздрави!
Коментар
-
От: Черен пушек през аспуха?
Да разбирам ли , че турбото си е наред или така не може нощо да се каже. Кофтито е че колата я оставих на село и сега няма как да ти я докарам за да я видиш. Кажи ми нещо повече за тази "умна дюза", подлежи ли на ремонт или да търся друга? Сори, но не мога все още да ти пиша на ЛС. Поздрави!Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеAaa, сетих се. Единия код беше това:
0034 needle lift sensor
Още тогава ти казах, че е така наречената"умна дюза", или "сензор за повдигане на иглата". За всеки случай се разбрахме да го проверя на компа и да се обадиш допълнително. Е, проверих го и е така, а ти не се обади. Другите грешки не си ги спомням, но мисля, че бяха натрупани в следствие на тоя основен управляващ сензор.
Сега явно, че има проблем и трябва да се обърне внимание на тоя датчик.
Поздрави!
Коментар
-
От: Черен пушек през аспуха?
Умната дюза дава информация основно за корекция на аванса на впръскване. Може да пуши от това(но не и чак толкова много), а и да гори повече.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Черен пушек през аспуха?
А от какво се получава и как да се оправи ?Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеЧерния пушек е от малкото въздух и многото нафта в цилиндрите. Затова ти е паднала и мощноста. .
Коментар
-
От: Черен пушек през аспуха?
Доколкото помня за подобни системи, при липса на сигнал и от двата датчика-и на умната дюза и на коляновия вал- мотора не може да работи. Няма информация за оборотите и няма как да знае компа каква циклова порция да подава.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар