Както споменах от два дена съм с Нисан Патрол GR/99г. дълга база. И сега го разучавам. Прави ми впечатление, че като включа и предния мост, (т.е. положение 4H, или 4L на раздатката) и се наложи да завивам, радиуса на завоя се увеличава осезаемо! С други думи като си карам направо няма проблеми, но като почна да завивам до едно положение се кара нормално, но от един момент нататък колата започва да се тормози, предните гуми започват да се парзалят, а не да се въртят!!! И ако в този момент натисна съединитела колата спира като закована, все едно че съм натиснал спирачката! Това нормално ли е? Някой имал ли е такъв случай? Иначе хъбовете ми са на положение "AUTO" и не съм блокирвал средния дифф., пробвах и като го блокирам = пак същото.
Има ли място за притеснения...?
Има ли място за притеснения...?
Коментар