Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Терано 2002 без хъбове?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Терано 2002 без хъбове?

    Здравейте колеги! Съвсем пресен собственик съм на Терано 2 2.7TDI от 2002 г. От доста време следя форума и от отзивите и мненията на "теранаджиите" мисля, че това е колата, която точно отговаря на нуждите ми – основно асфалт + катерене до вилата по един горски път, който като е мокро хич не е за подценяване. Като я купувах пробвах бързи и бавни 4х4 на черен път и всичко беше наред (гледах я с познат майстор). Без да сваляме капачките решихме, че е с автоматични хъбове, защото това беше очевидното заключение. Нямаше никакъв шум, скърцане или щракане отпред и решихме, че всичко е ок. Изненадата дойде днес, защото докато сменяхме скъсан маншон, при свалянето на капачката нямаше хъбове... Подобен въпрос е разискван за Фероза, но за Терано не намерих нищо по въпроса:
    http://offroad-bulgaria.com/showthre...FA%E1%EE%E2%E5
    Може би е важно да кажа, че колата е от някаква „лимитирана” серия – има табелка със сериен номер до скоростния лост с надпис OFF ROAD Terrano Anniversary и стикер на предната дясна врата OFF ROAD since 1951. Иначе всичко друго си изглежда стандартно.
    Въпроса ми е знае ли някой какво е по-различното на това Терано и най-вече дали трябва да слагам хъбове?
    Благодаря предварително!
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image013.jpg
Прегледи:1
Размер:84.0 КБ
ID:5938085

  • #2
    От: Терано 2002 без хъбове?

    Ти "уби коча с мотиката"
    Няма страшно сега ще ти обяснят........
    driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

    Коментар


    • #3
      От: Терано 2002 без хъбове?

      Там дето си снимал хъбове няма, не е имало, няма и да има. Снимай тва дето му викаш капачка.

      Табелката такава ли е?

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:001856988.jpg
Прегледи:2
Размер:46.2 КБ
ID:5296308

      ПП Само за сведение 1951 започва да се произвежда Нисан Патрол. Това е идеята на тая табелка.
      Последно редактирано от turtey; 16-08-11, 19:56.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #4
        От: Терано 2002 без хъбове?

        Снимал е грешно, но пък не означава, че е в грешка. Мисля че има такива Терано, с капачки вместо хъбове. На мой познат на Тераното с 3,0 дизела, е точно с капачки. А това също е от по-новите (последните с 2,7)... Така че може. Все пак Спарки да кажа, че им разбира, та да не заблудя човека.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #5
          От: Терано 2002 без хъбове?

          Бе то всичко може, ама без да видим чудото как да кажа кое как е. А капачки се правят дори, може и да не са заводски - може някой си по незнайни причини да е искал да е с капачки.
          Трябват си снимки.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #6
            От: Терано 2002 без хъбове?

            Ами ако точно това е искал да покаже със снимката, че въобще няма хъбове или капачки - просто главината е затворена с чашата и толкоз.

            " Като я купувах пробвах бързи и бавни 4х4 на черен път и всичко беше наред (гледах я с познат майстор). Без да сваляме капачките решихме, че е с автоматични хъбове, защото това беше очевидното заключение. Нямаше никакъв шум, скърцане или щракане отпред и решихме, че всичко е ок. "
            VEREYA MOTORSPORT TEAM

            Коментар


            • #7
              От: Терано 2002 без хъбове?

              Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
              Ами ако точно това е искал да покаже със снимката, че въобще няма хъбове или капачки - просто главината е затворена с чашата и толкоз.
              Е ся вадя боба и почвам да меткам

              Мисълта ми е, че няма смисъл да гадаем. Колегата ще пусне една две снимки още и всичко ще стане ясно. Ама като гледам е младщши участник и минава през модерация още и в началото ще стане бавно.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #8
                От: Терано 2002 без хъбове?

                Прав си снимките са желателни за да няма недоразумения, ама щом човека цитира темата за капачките при Ферозата, ми се струва че си е наясно.Т.е. да не го подценяваме, а и той да не се засяга, щото тука сме много хора, разни и разнообразни, и не се знае кой, какво защо и как.

                Не мисля, че това на снимката е било така при покупката
                Човека пита дали може да е заводски с капачки, а не че е била с липсващи такива. Съвсем ясно си е обяснил, че е пробвал 4х4 на черен път и е работело. Без капачка или хъб, ще проработи тамън никога.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #9
                  От: Терано 2002 без хъбове?

                  Абее, аз така със стария патрул качих баира на парапланеристите само на задно, дръп ръчката, ама некой забравил да врътне хъбовете. И чак горе малко преди самия край като взе да се зори викам бе тука нещо не върви като хората тая кола, кво й стана

                  Изобщо голям майтап.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #10
                    От: Терано 2002 без хъбове?

                    1. Терано без хъбове, а с твърдо затепени посредством капачки с шлици предни полуоски има, и то през всичките години на производство (от първите, та чак до последните), и не е никаква лимитирана серия.
                    2. Терано в тоя му вид, показан на снимката, никога не е излизало от завода. Шпилките стягат капачката на мястото на хъба.

                    Сега, като гледам шпилките, това терано е било с капачки. Без хъбове, демек. С постоянно зацепени към главините предни полуоски. На теранотата, когато излизат от завода с автоматични хъбове, хъбовете са хванати към главината с болтове, а не с шпилки.

                    Колегата да наснима всичко, дето е свалил от главината, със все гумата и джантата, и тогава ще мога да му кажа дали има липси. Не вярвам да е продадено във вида от снимката, понеже най-малкото няма какво да държи външните карета към главините, и при завой с пуснато предно ще стане твърде интересно.

                    ПП: На картинката с червено е оградено изпълнението с капачка, а със зелено - изпълнението с автоматичен хъб.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:terrano_hub.jpg
Прегледи:1
Размер:100.5 КБ
ID:5296320
                    Последно редактирано от sparkybg; 16-08-11, 23:35.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Терано 2002 без хъбове?

                      Честито!
                      Те това му е различното на OFF ROAD Terrano Anniversary- не се чупи само това което го няма.Моето е същото, след кратка справка се отказах да му купувам автоматични хъбове и се насочих към ръчни.По това време имаше само на АВМ.Използвах шпилките поставени оргинално и при мен липсва често описаният проблем със саморазвиване на болтовете, от който се оплакват повечето колеги.Вече има и китайски аналози, по- евтини и според някой по-добри като изпълнение от АВМ.
                      При мен след поставяне на хъбовете , тераното стана една идея по- пъргаво и може би леко ми падна разхода.Като цяло съм доволен от инвестицията.Вярно, че съществува неудобството-да слезеш и да си ги включиш ти, но със сигурност са включени, без да зависиш от капризите на автоматичните хъбове.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Терано 2002 без хъбове?

                        Здравейте, благодаря за отзивчивостта! От това колко некомпетентно съм описал нещата личи колко съм нов в материята, извинявам се за което...
                        turtey
                        Там дето си снимал хъбове няма, не е имало, няма и да има. Снимай тва дето му викаш капачка. Табелката такава ли е?
                        Точно такава е табелката.
                        cecoa1
                        Прав си снимките са желателни за да няма недоразумения, ама щом човека цитира темата за капачките при Ферозата, ми се струва че си е наясно.Т.е. да не го подценяваме, а и той да не се засяга, щото тука сме много хора, разни и разнообразни, и не се знае кой, какво защо и как.
                        Не мисля, че това на снимката е било така при покупката
                        Човека пита дали може да е заводски с капачки, а не че е била с липсващи такива. Съвсем ясно си е обяснил, че е пробвал 4х4 на черен път и е работело. Без капачка или хъб, ще проработи тамън никога.
                        Нямам никакви основания да се засягам, дори моля за извинение за некомпетентността си. Не съм купил колата без капачки, снимката, която показах е след като ги свалих.
                        sparkybg
                        1. Терано без хъбове, а с твърдо затепени посредством капачки с шлици предни полуоски има, и то през всичките години на производство (от първите, та чак до последните), и не е никаква лимитирана серия.
                        2. Терано в тоя му вид, показан на снимката, никога не е излизало от завода. Шпилките стягат капачката на мястото на хъба.
                        Сега, като гледам шпилките, това терано е било с капачки. Без хъбове, демек. С постоянно зацепени към главините предни полуоски. На теранотата, когато излизат от завода с автоматични хъбове, хъбовете са хванати към главината с болтове, а не с шпилки.

                        Колегата да наснима всичко, дето е свалил от главината, със все гумата и джантата, и тогава ще мога да му кажа дали има липси. Не вярвам да е продадено във вида от снимката, понеже най-малкото няма какво да държи външните карета към главините, и при завой с пуснато предно ще стане твърде интересно.
                        Всъщност явно въпроса ми от самото начало би трябвало да е:" Има ли Терано без хъбове, а с твърдо зацепени предни полуоски и ако моето е такова трябва ли да слагам хъбове?" Снимах след като махнах оградения с червено от Спарки фланец (Drive Flange), наречен от мен, явно не много удачно, капачка. Все пак довечера ще щракна преди свалянето на фланеца и ще кача снимка, за да е ясно. Благодаря!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Терано 2002 без хъбове?

                          Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                          Честито!
                          Те това му е различното на OFF ROAD Terrano Anniversary- не се чупи само това което го няма.Моето е същото, след кратка справка се отказах да му купувам автоматични хъбове и се насочих към ръчни.По това време имаше само на АВМ.Използвах шпилките поставени оргинално и при мен липсва често описаният проблем със саморазвиване на болтовете, от който се оплакват повечето колеги.Вече има и китайски аналози, по- евтини и според някой по-добри като изпълнение от АВМ.
                          При мен след поставяне на хъбовете , тераното стана една идея по- пъргаво и може би леко ми падна разхода.Като цяло съм доволен от инвестицията.Вярно, че съществува неудобството-да слезеш и да си ги включиш ти, но със сигурност са включени, без да зависиш от капризите на автоматичните хъбове.
                          Здравей, освен по-ниския разход някакви други впечатления за предимства на хъбовете пред твърдо зацепените полуоски видял ли си? В моя случай не става въпрос за хард офроуд, а за каране по черни горски пътища без дълбоки коловози. Ще се налага да товаря камъни, цимент и да тегля ремарке. Но до там стигам след 200 км асфалт... Благодаря!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Терано 2002 без хъбове?

                            С хъбове харчи по-малко (примерно литър на сто).
                            Сложи си ръчни, автоматиката е бошлаф работа. И гледай да не са AVM, че бразилците не са ги доизмислили. Вземи си кетайци, за сега се оказва че вършат по-добра работа а и са по-евтини.

                            Ако разхода не те вълнува (и незначително повишено износване на предния мост) не ти трябват хъбове, остави си капачките.

                            ПП Напиши в профила от къде си, че по-удобно
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #15
                              От: Терано 2002 без хъбове?

                              Първоначално публикуван от dissident Преглед на мнение
                              Здравей, освен по-ниския разход някакви други впечатления за предимства на хъбовете пред твърдо зацепените полуоски видял ли си? В моя случай не става въпрос за хард офроуд, а за каране по черни горски пътища без дълбоки коловози. Ще се налага да товаря камъни, цимент и да тегля ремарке. Но до там стигам след 200 км асфалт... Благодаря!
                              Предимството на хъбовете е че не се въртят един куп железа, когато не ти трябват, и когато не те мързи са слезеш и да отцепиш ръчните хъбове.

                              За информация - аз цяла зима карам със зацепени хъбове. Нищо друго не следва от това, освен с една идея по-висок разход на високи скорости, и с половин идея по-голяма тромавост пак предимно при висока скорост, ако въобще я усетиш.

                              Така и така, ако купуваш, автоматичните хем са по-скъпи, хем по-чупливи - когато вече си в киреча и пуснеш предното често включват с удар, често при клатене напред-назад и спускане въртят номера - изключват и включват в различни посоки и прочие. Ако обаче си мързелив и не ти се разправя с включване-изключване - опция са си. По моргите се намират.

                              Та, на въпроса:
                              1. Да има терано с такава комплектация (твърдо зацепено с капачки)
                              2. Не, не е нужно да слагаш хъбове, ако не виждаш смисъл в отцепването на предните полуоски.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X