Здравейте колеги! Съвсем пресен собственик съм на Терано 2 2.7TDI от 2002 г. От доста време следя форума и от отзивите и мненията на "теранаджиите" мисля, че това е колата, която точно отговаря на нуждите ми – основно асфалт + катерене до вилата по един горски път, който като е мокро хич не е за подценяване. Като я купувах пробвах бързи и бавни 4х4 на черен път и всичко беше наред (гледах я с познат майстор). Без да сваляме капачките решихме, че е с автоматични хъбове, защото това беше очевидното заключение. Нямаше никакъв шум, скърцане или щракане отпред и решихме, че всичко е ок. Изненадата дойде днес, защото докато сменяхме скъсан маншон, при свалянето на капачката нямаше хъбове... Подобен въпрос е разискван за Фероза, но за Терано не намерих нищо по въпроса:
http://offroad-bulgaria.com/showthre...FA%E1%EE%E2%E5
Може би е важно да кажа, че колата е от някаква „лимитирана” серия – има табелка със сериен номер до скоростния лост с надпис OFF ROAD Terrano Anniversary и стикер на предната дясна врата OFF ROAD since 1951. Иначе всичко друго си изглежда стандартно.
Въпроса ми е знае ли някой какво е по-различното на това Терано и най-вече дали трябва да слагам хъбове?
Благодаря предварително!
http://offroad-bulgaria.com/showthre...FA%E1%EE%E2%E5
Може би е важно да кажа, че колата е от някаква „лимитирана” серия – има табелка със сериен номер до скоростния лост с надпис OFF ROAD Terrano Anniversary и стикер на предната дясна врата OFF ROAD since 1951. Иначе всичко друго си изглежда стандартно.
Въпроса ми е знае ли някой какво е по-различното на това Терано и най-вече дали трябва да слагам хъбове?
Благодаря предварително!
Коментар