Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво може да се направи за да се увеличи мощността на Нисан Патрол 2.8 тди ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Какво може да се направи за да се увеличи мощността на Нисан Патрол 2.8 тди ?

    Аз вече го сложих GT 28 чисто ново, но засега не мога да му осигуря достатъчно въздух да засмуче, понеже входа за въздуха на турбото идва много близо до тампона на двигателя и няма място за нищо. Сега входа от 76 мм диаметър е ограничен на приблизително 50, което много души мотора. Трябва да измислим нещо. . . И аз не знам още какво
    Samurai Gemax

    Коментар


    • #17
      От: Какво може да се направи за да се увеличи мощността на Нисан Патрол 2.8 тди ?

      Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
      При механичното ГНП възможната относително безопасна разлика в мощността е до 20% или конкретно за разглеждания двигател - около 20-24 к.с. на горе. Проблема е, че щатното турбо е много слабо за подобна интервенция и не може да се надуе качествено и да изкара достатъчно дълго, че да се оправдае упражнението (ако не ме лъже паметта работеше на 0,7-0,8 бара).
      При мен щатно турбото помпеше до 0.7 бара,но след малко натягане сега вече помпи до 1-1.1бара.Проблема е че байпасния клапан горе на смукателя изпуска на около 1.1 и ....до там.Него не ми се пипа че да не стане беля.ГНП-то ми е с увеличена нафта,но...не може и да става въпрос за 20-25к.с. разлика.Имах и присаждан интерколер,който по размери беше почти като на y61 и дори с диаметър на тръбите Ф60/докато на смукателя е Ф52/но....след двугодишно каране с него реших да го байпасирам и...резултата беше че без него машината се изстрелва и набира по-бързо.Сега го махнах и карам без него.
      П.П.Имайте предвид че главата на Y61 с фабричния интеркоолер е друга...не е като на ТД-то....може и това да е от значение....
      Последно редактирано от lubashki777; 28-07-11, 17:22.
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • #18
        От: Какво може да се направи за да се увеличи мощността на Нисан Патрол 2.8 тди ?

        Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
        Колега...не е точно така....Това което си дал за пример е Y61.Той е с фабричен интерколер и заводски беше мисля 129к.с.Другото което е че ГНП-то му е електронно и спокойно може да се чипоса,а и с по-голямото турбо GT-28 нещата наистина си идват на мястото.
        Само че....да ти дам моя RD28t Y60 с 116к.с.,без интерколер и със стандартното турбо Garet GT-25 и да постигнеш въпросните 187к.с.....Не знам колко "не е сложно" както ти се изразяваш,но....на мен ми се струва по-скоро невъзможно.Дори и с влагане на доста средства Y60с механичното ГНП не може и да се доближи до въпросните коне....
        Или аз нещо не разбирам......????
        Всичко написано от теб ми е ясно както и добре знам кое каква дейност извършва в един двигател. Първо тук май не ставаше въпрос за двойно увеличаване на мощоста или се бъркам? И все пак ако не върваш,че с механичната помпа ще го събудим с още 50кс направо го карай насам.И все пак без кулер и минимум 28-ца не става. И все пак момчето го разказва сток двигател сток колектор итн гледайте го май за 450кс говори от 300тд:http://www.youtube.com/watch?v=24afjVqm2Uw http://www.youtube.com/watch?v=YlwTx...eature=related
        Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
        Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

        Sofrace Offroad Team

        Коментар


        • #19
          От: Какво може да се направи за да се увеличи мощността на Нисан Патрол 2.8 тди ?

          Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
          Всичко написано от теб ми е ясно както и добре знам кое каква дейност извършва в един двигател. Първо тук май не ставаше въпрос за двойно увеличаване на мощоста или се бъркам? И все пак ако не върваш,че с механичната помпа ще го събудим с още 50кс направо го карай насам.И все пак без кулер и минимум 28-ца не става. И все пак момчето го разказва сток двигател сток колектор итн гледайте го май за 450кс говори от 300тд:http://www.youtube.com/watch?v=24afjVqm2Uw http://www.youtube.com/watch?v=YlwTx...eature=related
          Понеже колегата пита за Y60 и наистина не става въпрос за двойно увеличение на мощността.....Та затова казах че примера не е съвсем точен!
          Според мен обаче е интересен и другия момент/По-горе дори и някой зададе същия въпрос/
          Колко ще издържи един изморен 20-годишен двигател на подобна интервенция.Дали няма за няколко месеца да му захлопат лагерите на биелите....???
          Детаноцията в цилиндрите става доста по-голяма и всеки предприел подобна стъпка трябва да е наясно,че освен едни хубави пари за смяна на турбината и т.н.,ще има най-вероятно след няколко месеца и още едно перо в бюджета....основен ремонт на мотора!
          Разбира се ,ако говорим за повдигане от типа 15-20к.с. посредством увеличаване на горивото на ГНП-то и понатягане на байпасния клапан на наличната турбина,тогава рисковете са доста малки и машината може да се кара години така без проблем,но...ако се напомпи с още 50-70к.с. неминуемо ще последва за кратко време основен ремонт!
          Поздрави
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • #20
            От: Какво може да се направи за да се увеличи мощността на Нисан Патрол 2.8 тди ?

            Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
            Колко ще издържи един изморен 20-годишен двигател на подобна интервенция.Дали няма за няколко месеца да му захлопат лагерите на биелите....?
            Колкото издържи толко който се е хванал на хорото да го играе.Всички трябва да са наясно,че всяко повишение на мощоста или интервенций в двигателя са за сметка на нещо друго я ресурс я пари ама искате да карате силен дизел.Добре е да се знае,че колкото по малък е обема на двигателя и колкото повече го напъваш толква трябва да прибягваш към разни скъпи неща масло радиатори охлаждане.Нали си гледал снимките в мойта тема да не мислиш,че е така случайно маслото е льоман на мотул ама го разбрах по трудния начин за 1000км пробег от който 500 са настройките вече съм с 4-тата поред турбина и повярвай тия бензиновите са малко по скъпи от дизеловите и вече имам два кашона части за гарет турбини.Ама който иска сила така е всеки път се чудиш кое ще се пръсне първо турбината или двигатела.
            Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
            Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

            Sofrace Offroad Team

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X