Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бензинов Патрул

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бензинов Патрул

    Здравейте!

    Става дума за Патрул с бензинов L28 двигател на газ.
    Прочетох темите, които се отнасят до този двигател. Като цяло мненията за него не са особено положителни. Има коментари, че е слаб за това купе. Отделно данните за разхода също не са обнадеждаващи.

    Как стоят нещата в същност от гледна точка на:
    -мощност, достатъчна ли е, предвид маста на патрула
    - разход на гориво на бензин/газ
    - динамика

    В крайна сметка товаедин голям кютук който не върви и харчи ли е или си има и добри страни?
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

  • #2
    От: Бензинов Патрул

    Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
    Здравейте!

    Става дума за Патрул с бензинов L28 двигател на газ.
    Прочетох темите, които се отнасят до този двигател. Като цяло мненията за него не са особено положителни. Има коментари, че е слаб за това купе. Отделно данните за разхода също не са обнадеждаващи.

    Как стоят нещата в същност от гледна точка на:
    -мощност, достатъчна ли е, предвид маста на патрула
    - разход на гориво на бензин/газ
    - динамика

    В крайна сметка товаедин голям кютук който не върви и харчи ли е или си има и добри страни?


    Невероятен кютук
    , с радост се отървах...
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 26-06-11, 08:22.

    Коментар


    • #3
      От: Бензинов Патрул

      Питай колегата silent rat.
      Аз лично не бих, ама това си е мое мнение. За здравината, не коментирам.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #4
        От: Бензинов Патрул

        Зависи колко коня са му умряли и колко магарета има под капака!.....И много други "работи"
        driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

        Коментар


        • #5
          От: Бензинов Патрул

          Не разбрах, трябва да го похвалим ли, или да го оплюем. Аз карам такъв на газ вече 5 г. и мога да направя и двете.

          Коментар


          • #6
            От: Бензинов Патрул

            Първоначално публикуван от n960 Преглед на мнение
            ...
            с радост се отървах...
            Не е била твоята кола. Това е джип в пълния смисъл на думата. УАЗ, само че, Японски.

            Коментар


            • #7
              От: Бензинов Патрул

              Патрол...........няма значение какъв си е издържлива и непретенциозна машина!
              driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

              Коментар


              • #8
                От: Бензинов Патрул

                Първоначално публикуван от chrichri Преглед на мнение
                Не разбрах, трябва да го похвалим ли, или да го оплюем. Аз карам такъв на газ вече 5 г. и мога да направя и двете.
                Ами и двете.
                Най-общо стига ли му двигателя или е откровенно слаб, някакъв порядък за разхода.
                Има ли някакви сериозни проблем, детски болести или нещо подобно, както дизеловия събрат с прочутото кривене на глава при прегряване.

                На повечето места където четох мнения бяха, че двигателят е изключително здрав, работи в разтоварен режим, но слаб та слаб. Разход - 20 газ и нагоре. Така ли е?
                Като цяло не успах и да намеря много писано за бензиновата модификация.
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • #9
                  От: Бензинов Патрул

                  Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                  Ами и двете.
                  Най-общо стига ли му двигателя или е откровенно слаб, някакъв порядък за разхода.
                  Има ли някакви сериозни проблем, детски болести или нещо подобно, както дизеловия събрат с прочутото кривене на глава при прегряване.

                  На повечето места където четох мнения бяха, че двигателят е изключително здрав, работи в разтоварен режим, но слаб та слаб. Разход - 20 газ и нагоре. Така ли е?
                  Като цяло не успах и да намеря много писано за бензиновата модификация.
                  2,8 бензин, с карбуратор, на джип колко да гори? И колко да е "силен"?
                  Изправен вдига спокойно 160. Няма никакви "болести". Целия джип е здрав "като чук".
                  Стига да не го е изяла ръждата.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Бензинов Патрул

                    И двата джипа ми бяха карбураторни до сега.
                    Като генерален извод - държаха се като леки коли - градско горяха нещо, извън града - 3-4 литра надолу. В горада х2, х3, х4, зависи от терена и моточасовете, прекарани в калта.

                    Въпросът ми всъщност е какви са порядъците при Патрула. Примерно 20 в града, 15 на магистралата, 40+ в гората, или 30 в града, 20 на магистралата, 50+ в гората. Просто като ориентир.
                    Аз не вярвам в чудеса!
                    Разчитам на тях!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Бензинов Патрул

                      Добре,ти сега искаш,някой да ти каже,колко ще гори колата,която още не си купил ли...!?

                      Коментар


                      • #12
                        От: Бензинов Патрул

                        Здрасти,не съм с Патрул а с Терано 1 3.0 V6 също карбуратор.Като ориентир при мен 20л в града и 15 навън.Не вярвам да има съществена разлика при теб.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Бензинов Патрул

                          Не. Това може да ми го каже настоящият и собственик евентуално.

                          Въпросът е в какви порадъци се движи разхода.
                          Аз не вярвам в чудеса!
                          Разчитам на тях!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Бензинов Патрул

                            Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                            Ами и двете...
                            Като съотношение на себестойност и вложени пари спрямо експлоатация е много добър. Мотора не "боледува", много е лесен за поддръжка, не прегрява никога, не се уморява, умее да тегли и т.н. Не е подходящ за състезания-малко тромав, според някои тежък, ресьорите си пречат, няма евтина алтернатива за блокаж. За мощност може да се желае още, но зависи от това, какво си карал преди това. За разхода не знам какво очакваш да чуеш. Редовно виждам как на леки Ферози и Витари не им стигат 30/100(час) газ.

                            пп:Хареса ми определението"кютук". Много пъти, закъсал в калта съм търсил подходящата дума.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Бензинов Патрул

                              До сега карах точно карбураторна Фероза. И 30/100 газ съм го подминавал на уж лек преход - 1 час в снега на първа бавна и светна червеното.

                              Въпросът е на Патрула стигат ли му? Не говоря за един час седене на място и боксуване. Разходка на черно с кал, сняг. С 31" кобри примерно.

                              Колко гори твоят и при каква експлоатация?
                              Аз не вярвам в чудеса!
                              Разчитам на тях!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X