Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПРОБЛЕМ С ДВИГАТЕЛ НА Д-22

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ПРОБЛЕМ С ДВИГАТЕЛ НА Д-22

    Първоначално публикуван от vento5 Преглед на мнение
    ................


    Гледах и на сайта на Нисан за Северна Америка и също не открих дизел.

    Да не би за друг пазар да става въпрос?
    Търси Nissan Frontier...
    Линк към Уикипедия с информация: http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Frontier

    Другият дефект при този мотор е добре познатият при Нисан с мазането...който се е явил и при теб...
    Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

    Коментар


    • #17
      От: ПРОБЛЕМ С ДВИГАТЕЛ НА Д-22

      Първоначално публикуван от stifler Преглед на мнение
      Търси Nissan Frontier...
      Линк към Уикипедия с информация: http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Frontier

      Другият дефект при този мотор е добре познатият при Нисан с мазането...който се е явил и при теб...
      Гледах и Фронтиер, дизел не видях.

      Вики казва че в Норт Америка са бензин (от линка който си дал)

      The first Gen Frontier (2001–2004) was not sold or produced in Japan. Sales and production started in North America, with Crew Cab and King Cab versions and new grille, bumper, headlights, taillights, built in fender flares, and tailgates. Available engines include a petrol 2.4L, 3.3L, and a 3.3L Supercharged version 210 hp (160 kW).

      Дизелите са за Централна и Южна Америка, Австралия и Нова Зеландия(заводите в Испания, Бразилия и Мексико). Египед произвежда за Средния Изток, а ЮАР за Африка. Странно защо, за Европа нищо не пишат, при условие, че завода е в Испания.

      Може би инфото във Вики не е пълно, но независимо от това, аз наистина не откривам дизелов Нисан (без значение модела) на пазара на упоребявани и нови автомобили в Северна Америка (САЩ и Канада).

      Не упорствам за да се заяждам. Просто ми се струва, че американският пазар като източник на дизелов мотор/части/инфо при проблем като на колегата е "мисия невъзможна". Дано да бъркам.
      Toyota Land Cruiser BJ70 1985
      Lexus LS430

      Коментар


      • #18
        От: ПРОБЛЕМ С ДВИГАТЕЛ НА Д-22

        Аз наскоро имах този проблем, биелата изхвърча през блока, колата е 2005 и е на 82000 мили.
        Мисля да сменя двигателя с 3.0л от патрол. Дали ще стане?

        Коментар


        • #19
          От: ПРОБЛЕМ С ДВИГАТЕЛ НА Д-22

          Мале, мале, кво доживяхме! Почва да ме хваща срам, че карам Нисан и си мисля че тия от около 90-сета година читав дизел за джип не са направили!

          Коментар


          • #20
            От: ПРОБЛЕМ С ДВИГАТЕЛ НА Д-22

            след 4-5месечно сондиране,мисля че избрах верното решение,сложих модифициран уд-25,на английската фирма billcar engeenering и вече всичко е ок

            Коментар


            • #21
              От: ПРОБЛЕМ С ДВИГАТЕЛ НА Д-22

              Колега, ако не те затруднявам дай малко подробности, че и моя се окоти

              Коментар


              • #22
                То и моя проблем е същият,мисля че скъсах биелни лагери.Но въпроса е може ли да пасне двигател 3.2 чист дизел 101к.с.,на мястото на 2.5 турбодизел 133к.с

                Коментар


                • #23
                  Пасва 2.7 от Terrano барабар със скоростите и раздатката. Има Navara с тоя мотор, така че е кажи-речи bolt-on. Стария механичен пак е 101к.с. Много по-масов двигател е, и един от най-нечупливите нисански двигатели бъобще.

                  Ако вземеш от 2.7TDI 125к, ще трябва и компютър и инсталация, но пък е с по-здрави скорости.

                  QD32 си струва само в най-наточената му версия 150к.с., но пак трябва компютър и инсталация и не знам каква скоростна кутия би му паснала.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • bullet_pk
                    bullet_pk коментира
                    Редактиране на коментар
                    На 2.7 ТДИ могат да се сложат механична помпа и педал за газта с жило, вместо да се прехвърлят компютър и инсталация?

                    *Бонус - иска само +12V на клапана на помпата за да работи. Няма дебитомер, умна дюза, електронен педал, ел. помпа и т.н.

                    Отделно за повече мощност може да се играе с помпен елемент 11-12 мм и турбина.

                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    Могат, ама е допълнителен разход - само помпата ще ти я продадат за 500-600лв. А цял 2.7TD не вярвам да не може да се намери за 1000, барабар с помпата. Че и по-малко. Масов мотор, който не се троши => по моргирте трябва да има предостатъчно за никакви пари.

                  • bullet_pk
                    bullet_pk коментира
                    Редактиране на коментар
                    Компютърът и инсталацията също не са без пари.

                    Само го споменах като идея за двигател без никаква електроника. Че такива не останаха живи.

                • #24
                  То е ясно че панаира ще е голям при слагане на друг двигател от терано,но все пак ако реша да отремонтирам настоящият двигател 2.5,колко сполучлив би бил ремонта му?

                  Коментар


                  • #25
                    В общия случай е несполучлив. Ремонтни буташа, освен китайски, няма. Това ако блока е надран.

                    В общия случай скоро след ремонта (10000 - 30000км) пак сдава. Просто няма читави части, а ризи много-много не търпи.
                    Последно редактирано от sparkybg; 23-03-23, 00:53.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #26
                      Повечето майстори казват същото че най много да издържи 20хил.км.Докато фирма във Габрово е решила проблема със мазането на вала и гарантират дори 200хил.км

                      Коментар


                      • #27
                        Първоначално публикуван от plamen_mc Преглед на мнение
                        Повечето майстори казват същото че най много да издържи 20хил.км.Докато фирма във Габрово е решила проблема със мазането на вала и гарантират дори 200хил.км
                        Проблемът с мазането при YD и ZD мотори е градска легенда. Ако "фирмата от габрово" ти гарантира 200000км - мятай се. Но преди това бих ги попитал как ще оправят надрания блок и какви точно части ще вложат в ремонта. Също бих искал да погледна как точно изглежда "гаранционната карта". Не друго - силно ме съмнява тая работа.

                        За ZD поне има(ше) некитайски прилични ремонтни бутала и сегменти, с които при кадърни изпълнители се получаваше грамотен ремонт. За YD няма нищо извън стандартните. Само китайски боклуци. Сегменти може и да се намерят, бутала само китайски. И отиваме на ризи. Ама като видиш какво е разстоянието между цилиндрите бързо ще разбереш че тая работа не е баш като оная.

                        Приятел го игра това с ремонт на Navara. След 2 ремонта сложи 2.7 от терано и сагата приключи веднъж за винаги. При това автоматик.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #28
                          Моят мотор е серия AD25114041A,така или иначе ще отворим двигателя да видим от къде е тропането и тогава ще решаваме кой път да хващаме.

                          Коментар


                          • #29
                            При разглобяването се оказа че биелни лагери са се качили един върху друг,но не и без помощта на пернишките автоборсаджии от които го взех.Слагали са вал последен ремонт и стари биелни лагери колкото да изкара 1000км.В крайна сметка реших да слагам двигател от Терано 125к.с. и да продам стария двигател за части

                            Коментар


                            • cnc82
                              cnc82 коментира
                              Редактиране на коментар
                              Няма да съжаляваш за решението !
                              TD27Ti за мен е един от най-здравите мотори правени някога.

                          • #30
                            При положение че са правили такива селении с колянов вал и биелни лагери (каквито ремонтни има дори оригинални), смятай какво са правили с бутала/сегменти, ако е имало проблем там. Аз затова на тераното си купих неразглобяван мотор от UK и сам го препипах из основи. Почти няма начин джамбазин да го е отварял и да не е свършил поне една простотия. Например при мен по-късно установих че са изпуснали пружинното зъбно колело. Тъпунгерите не бяха сменили дори подгревни свещи, та работеше само една. И всякакви такива.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X