Джипа така го взех ама сега и това ще го оправям,че ме дразни.Когато подам мигач е нормално след като се върне волана да изключи и мигача, обаче при мен не се изключва и само си щрака там и го изключвам аз.Предполагам ,че е оронено нещо или се е скапало .Какъв е самият механизъм там ,поправимо ли е или с нов ключ за мигачи ще се оправи?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Лостчето за мигачите не се връща....
Свий
X
-
От: Лостчето за мигачите не се връща....
Вероятно счупени зъбчета, или нещо от сорта. За да стигнеш до там, трябва да махнеш волана и пластмасите около него. Ако нямаш ербег става сравнително лесно. Единствено самото вадене на волана може да е малко играчка, ако се заинати, но е малко вероятно.
Ако пък имаш ербег, преди да започнеш тая процедура, откачи акумулатора, и не го закачай докато не сглобиш и свържеш всичко обратно.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Лостчето за мигачите не се връща....
Няма възглавници колега, ще видя какво ще го правя. А искам да те попитам: Втора сутрин ми се случва следното. Върти по 5-6 секунди ,давам на контакт и пак върти и тогава заплава. 2 месеца я карам не го е правила , сега се случва.Възможно ли да е нафта или друга причина да търся. Като върти има бял или сив пушек и след като запали изпушва черно. След като запали сутрин няма проблеми през деня ,обаче сутрин я мъчи нещо.Терано2 2.7 тд 99к.с 1995г.,Мерцедес С200 - 1995г. Ню Битъл -лимитед 1.9 тди
0885544754 Светослав Стоянов
Коментар
-
От: Лостчето за мигачите не се връща....
Виж какво напрежение стига до подгревните свещи. Виж и колко ампера харчат, ако имаш нужното оборудване. Много над 10 ампера е, така че с обикновен мултицет няма да стане. После им премери съпротивлението. Ако има някакви отклонения - сменяш ги всичките.
За да пали, тоя двигател иска единствено добро подгряване. И пали супер лесно, стига да е в що годе прилично състояние. 5-6 секунди въртене никак не е нормална работа.
...или изчаквай повече след изгасване на лампата за подгряване. Примерно още 4-5 секунди след изгасването и.
Можеш и профилактично да сипваш по 250ml двутактово масло на резервоар нафта. Не заради трудното палене, а по принцип. Държи горивната система в добро здраве, а и след 1-2 резервоара ще започне да работи с една идея по-меко.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Лостчето за мигачите не се връща....
Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнениеИли застарял или малък акумулатор, замърсени клеми, лоша маса...
А и зимата щеше да е сдал. А той е направил проблем когато вече времето е топло.
ПП: Ако тръгнеш да сменяш или вадиш подгревни свещи, момента е удобен да си провериш и компресията, ако те интересува. Мери се през отворите на подгревните свещи, на горещ двигател.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Лостчето за мигачите не се връща....
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеАко е това, в комплект с останалото ще върти трудно, а за 2 пъти по 5 секунди направо забрави.
А и зимата щеше да е сдал. А той е направил проблем когато вече времето е топло.
ПП: Ако тръгнеш да сменяш или вадиш подгревни свещи, момента е удобен да си провериш и компресията, ако те интересува. Мери се през отворите на подгревните свещи, на горещ двигател.
Коментар
-
От: Лостчето за мигачите не се връща....
Или пък системата е разхерметизирана.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Лостчето за мигачите не се връща....
Всичко от това може да е. Просто свещите са най-вероятната причина, ощ повече че докато върти има бели пушеци, което значи неизгоряла нафта. Стщото се случва при мен, ако зимата не изчакам подгряването. В смисъл, докато припалят всички цилиндри има тресене и бяла мъгла отзад. А в гаража става интересно.
От друга страна, въпреки подгряването, когато си сменях дюзите, махах тръбичките и сменях клапанчетата на помпата, въпреки че подгряването ми беше в ред, в гаража пак стана лудница. Бях се опушил повече от мангал. Това докато обезвъздуши помпата и дюзите.
Ама както и да е. Да си погледне свещите. Най-безболезнено и най-лесно е. После ще мислим другото.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Лостчето за мигачите не се връща....
Не забравяй като сваляш волана да прихванеш гайката на две-три резби,имам колега който остана без предни зъби след такава операция...Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
От: Лостчето за мигачите не се връща....
Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнениеНе забравяй като сваляш волана да прихванеш гайката на две-три резби,имам колега който остана без предни зъби след такава операция...Не е приятно, никак.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Лостчето за мигачите не се връща....
Благодарско за съветите.В интерес на истината мисля,че избързвам с паленето. А за двутактовото масло ,винаги си слагам по малко.Който иска да вярва но Пикасото ми е 2003г ХДИ двигател и се усеща ефекта.Терано2 2.7 тд 99к.с 1995г.,Мерцедес С200 - 1995г. Ню Битъл -лимитед 1.9 тди
0885544754 Светослав Стоянов
Коментар
-
От: Лостчето за мигачите не се връща....
Проблема с мигачите си остава.Разглобих всичко и самия механизъм на лостчето го развасовах (да видя какво има вътре) оказа се ,че има едно пластмасово колче ,което трябва да върне лоста при завъртане обратно на волана.Ама не връща,държи се на 2 пружинки и са се поохлабили , ще им търся заместители ,засега си карам така.Терано2 2.7 тд 99к.с 1995г.,Мерцедес С200 - 1995г. Ню Битъл -лимитед 1.9 тди
0885544754 Светослав Стоянов
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар