Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
    То не е само да го видиш. При тебе си е правено за там, където е. И радиатор, и система за закрепването му, и вентилатор. Т.е., за да стане като хората, трябва да се намери комплект интеркулер за Y61 и да се насади на Y60. Сигурно ще да е цифричка ...
    Ми гледам Чуров от Варна се е заел сериозно по въпроса вече си издирва такива чарколяци, само че не знам защо е решил да е от Паджеро 2.8

    Коментар


    • #17
      Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
      То не е само да го видиш. При тебе си е правено за там, където е. И радиатор, и система за закрепването му, и вентилатор. Т.е., за да стане като хората, трябва да се намери комплект интеркулер за Y61 и да се насади на Y60. Сигурно ще да е цифричка ...
      Не би трябвало да е голяма цифра, по моргите...

      Коментар


      • #18
        Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        Ден 3

        Довършваме работата по подмяната на всички втулки с полиуретанови.
        Отпред сложихме ексцентрични.







        След вчерашните подготвителни работи, продължаваме с шнорхела




        Налагаме шаблона на калника и бележим местата на дупките



        Ейййй, много мераклии да дупчат чужди калници ...



        Тоя пък цяло зеге награбил и реже ли реже ...




        ама поне добре я изряза тая голяма дупка




        Закрепваме междинната тръба вътре под калника






        после външната част






        и вече имаме шнорхел ...



        Т.е., щяхме да си кажем това, ако правехме монтаж на шнорхел примерно на Тойота, Паджеро, Галопер или дори Патрул с друг двигател.

        Но в случая не е точно така. Ако си спомняте, от вчера имаме една яко изрязана кутия на въздушен филтър. Е, сега трябва да я позатворим малко, като фиксираме върху отвора влизащата в комплекта на шнорхела стъклопластова приставка.

        Започваме със занитване.



        Естествено, преди да започнем с нитовете сме намазали където трябва с хубав силикон. Но това не е причина да не омажем хубавичко и отвън. Ей така, ако не за друго, то за душевно спокойствие ...




        Накрая получаваме ей това




        На теория би трябвало сега да поставим кутията на мястото й, да я захванем на предвиденото от производителя място с болтовете, включени в комплекта на шнорхела, и да си сипем по бира.

        Ама това е на теория. На практика излезе, че като поставим кутията така, че приставката да легне на стената върху отвора, където й е мястото, кутията се измества от оригиналната си позиция и предвидените за закрепването й отвори вече не са на местата си.








        Единственият начин е да се прибегне към ТНТМ и да се преработи закрепването на кутията.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #19
          Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          браво нещата се подреждат лека по лека...
          а отдоло е доста зле но и това се управя стига да се пипне......
          за интерколера има и по големи даже фабрични издънки така че няма да се плашиш.
          мойто джимни на капака има един издит отвор който е само за заблуда не е за интерколер ами мотора на рено не влиза в коша на та затова и са го сложили а моя е 65кс сега излезна 86кс който има интерколер ама е от пред вътре в мизерната пласмасова броня така че много се радвам че нямам....
          поздрави

          Коментар


          • #20
            Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            кулера не е толкова сложно съоръжение, има едно място кадето се продават такива на размер и на съвсем разумни цени. има и едни хора които продават силиконови съединения за турбина. после всеки средно добър механик може да ти го монтира, може и сам да си го монтираш

            според мен мястото на това нещо е отпред пред радятора, но горе, а не долу кадето е сложен този, така че да не пречи на монтажа на лебедката. слагането му върху двигателя е по - сложно, трябва допълнителна перка, освен това пречи при ревизия на двигателя. този на паджерото е малко по специялен, там май тече и вода. но така или иначе има ефект от него само ако е огромен, с площ поне два пъти колкото този който е на снимката. малки кулери се слагат само от алчни пишман тунинг специалисти, на нищо неразбиращи богати клиенти
            drive alive

            Коментар


            • #21
              Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              Първоначално публикуван от go go go Преглед на мнение
              според мен мястото на това нещо е отпред пред радятора, но горе, а не долу кадето е сложен този, така че да не пречи на монтажа на лебедката. слагането му върху двигателя е по - сложно, трябва допълнителна перка, освен това пречи при ревизия на двигателя.
              И аз така мисля. Например там, където е клаксонът на тази снимка има достатъчно добро място за един раиатор от типа на този за маслото.
              Обаче, както вече писах, за мен основният проблем е как двата маркуча, които са с доста голям диаметър, да стигнат до/от радиатора.

              Отзад е големия радиатор, отдолу ще бъде лебедката, а свободното място на предната стена на коша до левия фар ми се струва твърде малко за да пробиваме 2 такива големи отвори.

              Първоначално публикуван от go go go Преглед на мнение
              този на паджерото е малко по специялен, там май тече и вода. но така или иначе има ефект от него само ако е огромен, с площ поне два пъти колкото този който е на снимката. малки кулери се слагат само от алчни пишман тунинг специалисти, на нищо неразбиращи богати клиенти
              Не знам на Паджерото да има и водно охлаждане на кулера. Поне на Паджеро 1 (т.е. и на Галопер) - няма такова нещо. Само с вентилатор за допълнително принудително охлаждане е.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #22
                Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                Според мен начина е да пожертваш двете машинки за чистене на фаровете и на тяхно място да прекараш тръбите ...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #23
                  Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  При мен лебедката я монтирах в/у рамата и се притесних да сложа ИК отгоре защото не остана свобден достъп за свеж въздух към радиатора .Как мисли да монтираш твоята лебедка?
                  Прикачени файлове
                  PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                  КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                  0899187766

                  Коментар


                  • #24
                    Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
                    При мен лебедката я монтирах в/у рамата и се притесних да сложа ИК отгоре защото не остана свобден достъп за свеж въздух към радиатора .Как мисли да монтираш твоята лебедка?

                    Засега намеренията са да я сложим между гредите на рамата, а не над тях. Именно от съображения да не блокираме достъпа на въздух до радиатора.
                    Как точно ще се оформи, аз още нямам представа. Боби (CJ_7) рече - "Остави я бронята на нас. Ако не ти хареса - ще направим друга."
                    Ще ги оставя да ме изненадат ...
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #25
                      Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Ден 4 - ръждив

                      Днешният ден трябваше да е посветен на борба с ръждата. Не че може да я спре човек, но поне може да я позабави.
                      Само че сутринта ми се отвори друго занимание. Вчера Боби и Кики бяха довършили измененото закрепване на кутията на въздушния филтър, с което най-после монтажът на шнорхела можеше да се счита за завършен. Кутията е стабилно монтирана, а съединението към шнорхела - стабилно замазано с качествен силикон.

                      Сега обаче май за смяна на крушка в левия фар ще трябва или да тренирам йога, или да свалям целия фар. Защото кутията е вече твърдо монтирана и не се сваля ...




                      Обаче "въздушната" история продължи и днес по доста неочакван начин. При опит да се постави новият въздушен филтър на мястото му и да се затвори кутията се оказа, че това е невъзможно. Не ни стигаха поне 5-6 мм. Да рече човек, че филтърът е някой ментак ... А то - филтър FIAAM (FL 6941), закупен от Тех-Ко и уж подбран по каталога като подходящ за Патрул GR.
                      Направи ни впечатление, че и старият филтър, който беше в кутията, имаше вид като да е бил напъван за да се затвори капака.

                      А сега де! Отидох в магазина за да изяснявам защо се получава така. Накарах продавачката да потърси в каталога дали има и други филтри за GR-а. Оказа се, че има някакъв японски "noname", който уж бил взаимозаменяем с този, който ми бяха дали. Вадя рулетката и работата стана ясна. Филтърът на FIAAM - 28.1 - 28.2 см, а японският 27.6. Ето ти я разликата.
                      Викам "Добре, сменяме филтрите". Ауууу, ами сега! Ми как да станело, като този, който искам да върна, имал на 2-3 места следи от омаслени пръсти. То не можело да го продадели пак, защото магазинът бил представителен, пък сред клиентите имало големи перфекционисти.
                      Аз пък й разправям "Госпожо, и аз съм перфекционист и като си купя филтър искам кутията, в която се слага, да може да бъде затворена".
                      Ама не щя. Да съм дойдел утре, че тогава щяла да бъде и колежката, дего ми беше продала филтъра.
                      Ще видим утре ...

                      С безименния японски филтър кутията може да се затвори и без насилие. Само дето трябва да й сменим уплътнението на капака, че щатно там имаше дунапрен ...

                      А иначе - колегите, които карат GR-и Y60, да внимават, ако взимат филтри на FIAAM (проблемният е с код FL 6941).

                      Сега да минем на ръждивите ми проблемчета. По купето такива имаше отпред, точно под педалите (там има шев на пода на купето)



                      Отделно дето е тръгнала и повърхностна ръжда и на други места. И как да не тръгне, като тази вата отдолу е като сюнгер и държи влага. И днес като я пипах си беше влажна. Извод - ще изчезне от там. По-нататък ще мисля с какво да я сменя.

                      Отзад също има поражения по пода на купето



                      Най-тежко там положението е под планките, на които се държи задната седалка. Ламарината е тъничка, а отдолу директно върху нея са хванати гайки за болтовете на седалката. Т.е., ако не се оправи, при някое по-яко друсване или спиране - задната седалка ще лети ...






                      Екипът на "Бърза помощ" в действие ...




                      Изрязване на поразеното място



                      Поставяне на кръпка (от по-дебела ламарина, а там, където се хваща седалката - допълнително усилена с винкел).






                      Ей така се пипа джипката ми ...





                      Заварки правим всякакви ...




                      Топли са, паряяяят




                      Лека - полека купето придобива приличен вид







                      Има и едно местенце отдолу на рамата, което трябва да се пипне



                      След привършване на кърпежите, следва обезмасляване и измиване на шасито ...





                      след което ще преминем към финализиране на антикорозионната обработка.

                      За съжаление, не разполагаме с време за да бъде тази обработка така обстойна, като Венци и Пламен правят с техните возила, но все пак се надявам, че ще свърши прилична работа.
                      Най-вероятно ще обработим местата с повърхностна ръжда с Протекта 3 в 1, след което - Боди.
                      Вътре в гредите смятам да използвам Тектил.
                      Последно редактирано от Чавдар (V93); 26-04-07, 21:32.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #26
                        Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        ако само с тези кръпки се е разминал патрула той е герой аз поне си мислех че е повечко...
                        фиам не са лоша марка добро качество на добра цена но понякога може да станат грешки...
                        много странен филтар има щом са гo измислили значи върши работа....
                        поздрави

                        Коментар


                        • #27
                          Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
                          фиам не са лоша марка добро качество на добра цена но понякога може да станат грешки...
                          много странен филтар има щом са гo измислили значи върши работа....
                          поздрави
                          Досега не съм имал проблеми с тази марка. Такъв филтър имам и на Галопера.

                          Трудно ми е да си обясня причината за вчерашния проблем, но той е факт. Филтърът е с няколко милиметра по-дълъг, отколкото трябва, и не позволява капака на кутията да се затвори плътно. Ако това беше лека кола, нямаше да има особен проблем, тъй като няколкомилиметровата пролука нямаше да е страшна. Ама за джип, който се готви за гората, нехерметична кутия на въздушния филтър е абсурд, който няма смисъл да се коментира. Т.е. в случая този филтър НЕ върши работа.

                          Тъй като не виждам вариант кутията на филтъра да е скъсена по някакъв начин, то остава да заключа, че този филтър просто е неподходящ. Дали в опаковката е поставен грешен размер или е друго, мога само да гадая.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #28
                            Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            Добре де, ти каза по - нагоре, че продавачката не иска да й го върнеш - нямаше ли някакъв нормативен акт, който ги загължава да ти върнат стоката ако представиш касовата бележка???
                            Don't hunt IF you can't kill
                            първо 0883 после 333 накрая 448

                            LZ1BGD

                            Коментар


                            • #29
                              Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнение
                              Добре де, ти каза по - нагоре, че продавачката не иска да й го върнеш - нямаше ли някакъв нормативен акт, който ги загължава да ти върнат стоката ако представиш касовата бележка???
                              Има цяла Комисия за защита на потребителя и Закон за защита на потребителя /май така се казваше/. Някой казват, че помагат. При мен на времето не можаха да направят нищо с една Nokia закупена от Германос. В тези магазини не влизам след този случай, но това е друга тема.
                              Много е трудно в България да се бориш за правата си, независимо какви нормативни актове има.
                              Only after the last tree has been cut down,
                              Only after the last river has been poisoned,
                              Only after the last fish has been caught,
                              Only then will you find that money cannot be eaten.

                              Коментар


                              • #30
                                Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                По закон имаш право да върнеш стоката на търговеца в рамките на 3 дни след продажбата (датата на фактурата), без обяснения защо и какво. Но да я запазиш в приличен търговски вид. А с петната от масло това вече не е така, за съжаление. В някои щати в САЩ, срока е 3 месеца

                                По темата. Завиждам ти благородно за това което правиш с нисана . Ще се радвам да го видя скоро на фронтовата линия И аз ще го правя на моя, но другата година.
                                Nissan Patrol Y260

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X