въпрос за охлаждането,перката ми е зацепена постоянно,има ли някакъв проблем,освен че ми работи на ниска температура де
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
PATROL Y60
Свий
X
-
От: PATROL Y60
...и ти преохлажда 1-ви цилиндър ,което пък от своя страна води до повишено износване на бутало - цилиндровата група...все такива "весели" неща.Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеОсвен дето двигателят ти работи на ненормална температура, постоянно зацепената перка ти яде и от мощността.
Що не си оправиш охладителната система като хората, че после само писаници колко бил проблемен двигателят на GR-а?VEREYA MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
От: PATROL Y60
Че "яде" от мощността съм съгласен. Че не трябва да е така - също.Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеОсвен дето двигателят ти работи на ненормална температура, постоянно зацепената перка ти яде и от мощността.
Що не си оправиш охладителната система като хората, че после само писаници колко бил проблемен двигателят на GR-а?
Ама не мога, баш да се съглася с това, че двигателя работи на по-ниска температура от нормалната!
При изправен термостат, ако трябва ще върти само малкия кръг и пак ще си осигури необходимата работна температура!
П.П. За преохлаждането на първи цилиндър пък, съвсем не знам как ще стане. Това би значело, че дори при изправно виско той все ще си работи на много по-ниска температура от 6-ти. Все пак двигателят е с водно, а не с въздушно охлаждане!Последно редактирано от radikyokushin; 25-05-11, 08:10.
Коментар
-
От: PATROL Y60
Последния цилиндър винаги работи на най висока температура. При всеки следващ температурата намалява и така първия работи наистина на най ниска температура. Разликата между първия и последния в зависимост от режимите може да бъде 10-15-20* и нагоре. Нормално 5-10 градуса при Патрула си ги има.Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение...
П.П. За преохлаждането на първи цилиндър пък, съвсем не знам как ще стане. Това би значело, че дори при изправно виско той все ще си работи на много по-ниска температура от 6-ти. Все пак двигателят е с водно, а не с въздушно охлаждане!
За съжаление така работи системата и не само при Патрула.
Коментар
-
От: PATROL Y60
Е, да де! Това искам да кажа и аз, че ако има такава разлика в темп., то тя не зависи от това дали виското е твърдо зацепено или си работи коректно.Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеПоследния цилиндър винаги работи на най висока температура. При всеки следващ температурата намалява и така първия работи наистина на най ниска температура. Разликата между първия и последния в зависимост от режимите може да бъде 10-15-20* и нагоре. Нормално 5-10 градуса при Патрула си ги има.
За съжаление така работи системата и не само при Патрула.
Така или иначе "проблема" си съществува.
Възможно е да е по-ясно изразен при блокирано виско, но чак да доведе до "повишено износване на бутало - цилиндровата група...все такива "весели" неща" не вярвам!
Коментар
-
От: PATROL Y60
Най-малкото би трябвало да достига по-бавно до работна температура. "Хеликоптерът" като е зацепен, вее доста яко.Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение... Ама не мога, баш да се съглася с това, че двигателя работи на по-ниска температура от нормалната! ...Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: PATROL Y60
Така е, ама и зимата при минус 20 "хеликоптерът" си вее (разбира се с по-бавни обороти и от там по-малък дебит), но това не пречи на двигателя да си достигне работната темп.Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеНай-малкото би трябвало да достига по-бавно до работна температура. "Хеликоптерът" като е зацепен, вее доста яко.
Принципно си прав обаче, че това с постоянното зацепване не трябва да е така.
Въпросът е какво става при навлизане във водно препятствие при това положение?
П.П. Макар, че на колегата може и да не му се налага да форсира някоя река, например
.
Коментар
-
От: PATROL Y60
Най-интересното е, че никога не знаеш, докато не се случи.Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение... Въпросът е какво става при навлизане във водно препятствие при това положение?
П.П. Макар, че на колегата може и да не му се налага да форсира някоя река, например
.
Ако е достатъчно дълбока водата, перката може да даде фира, а заедно с нея и радиаторът.
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: PATROL Y60
А, баш! Те за това става дума!Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеНай-интересното е, че никога не знаеш, докато не се случи.
Ако е достатъчно дълбока водата, перката може да даде фира, а заедно с нея и радиаторът.
За мен това е по-сериозния риск от такова решение.
Поздрави!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

Коментар