Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан Навара - заминал съединител на 140к км.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Нисан Навара - заминал съединител на 140к км.

    Първоначално публикуван от skoda_fan Преглед на мнение
    Относно цената - казаха ми че ще струва 1200-1500лв. Нормална ли е цената? (в дилър на Нисан)
    Какво се учудвате? Маховика сигурно е демпферен. Даже и алтернативните марки са скъпи.

    Коментар


    • #17
      От: Нисан Навара - заминал съединител на 140к км.

      Това е цена без маховик!
      Да демпферен е и цената му обикновенно е почти двойна, но на тия километри(според зависи от задкормилното устройство), може и да не е заминал.
      Успех.

      Коментар


      • #18
        От: Нисан Навара - заминал съединител на 140к км.

        За оригинални части питай колегите Patrol fen и/или mimo13. Имат даже нарочни теми по въпроса, а цените често са наполовина на тия от вносителя, за едно и също.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: Нисан Навара - заминал съединител на 140к км.

          Изглежда и при Д22 проблема със съединителя се проявява около 140000км...В момента мойта направи 133000км и ето, че почна да боксува стабилно.Днес поръчах нов комплект.В Нисан цената е малко плашеща, така че препоръчвам да се търси друг вариант.
          Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

          Коментар


          • #20
            От: Нисан Навара - заминал съединител на 140к км.

            Същият проблем при D40, но автомобила е само на 92 000 км. Километрите са реални, купуван е от Нисан БГ януари 2008г. За тормозене, предимно асфалт и отвреме навреме е теглил платформа. Не знам дали е нормално да се сменя на такъв пробег.
            Имаше индикации с леко пробуксуване и вървеше /няма пробег повече от 300км в това състояние и не е вдигана скорост по висока от 100км/ч/, докато вчера не се стигна до положение да отпуснеш педала на съединителя докрай, а колата да седи на едно място, като и се даде повече газ и тръгва...ако може да се нарече тръгване.
            Не мирише на изгоряло феродо...и тръгва примерно от над 2500-3000 оборота.
            Какви са тези Dual-Mass Flywheel /маховици/ и имал ли е някой проблем с тях?? Колата е вече в сервиз, завтра ще се види какво е точно. От Нисан предупредиха освен другото да се огледа и маховика ...
            Gnome Rhone AX2 800 1938
            Yamaha XT600Z 1VJ 1986
            Husqvarna Te 510 1989
            Argvmentvm ad novitatem

            Коментар


            • #21
              От: Нисан Навара - заминал съединител на 140к км.

              Идеята на това е да обира вибрации.
              Ето ти го нагледно:


              И още едно, с малко по-друга конструкция:
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: Нисан Навара - заминал съединител на 140к км.

                Ами на 92 000км не мисля че е нормално. Моята от 90 000 до 140 000км е видяла и изстрадала доста. То не е за хвалене, ама от келешлък дори съм въртял гуми с нея само на заден мост, често ми се е налагало да товаря по тон в каросерията и още около 2 в ремарке, при маршрут около 5км в едната посока, като пътя е изцяло под наклон и то голям. Точно когато тръгнах да сменям моят съединител към Русе, някъде по средата на пътя колата спря, все едно няма скоростна кутия.
                Цената беше около 1200лв., но не и по-малко. Симптомите иначе бяха същите.

                Коментар


                • #23
                  От: Нисан Навара - заминал съединител на 140к км.

                  Маховика като се разбие, започва да тресе яко при потегляне. Ако е само приплъзване и няма тресене, маховикът ще изкара още.

                  По груби мои наблюдения, един демпферен маховик изкарва два комплекта съединители. Не твърдя че това е достоверно за всички автомобили.

                  Не знам за тази Навара, но за доста други марки автомобили има комплекти обикновен мафовик със обикновен съединител (пружините са във феродовия диск). Цената е малко по-ниска от ДМ+съдинител. И при последващ ремонт маховик повече не се сменя. Това трябва да се провери има ли го за Навара. Валео имат такива комплекти.
                  Nissan Terrano 2,7 TDI

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X