Ето как стана:
След като вече почти година се радвах на благата илюзия, че съм си купил най-малко ръждивият GR/92г./, внос от Германия, реших да му направя пролетно освежаване. Почнах да свалям задните полуброни, за да ги поизправя понеже бяха смачкани малко и ...скъсах болтовете дето ги държат за шасито и за алуминиевият праг. Ами сега, викам, чакай да бръкна отзад. Проврях ръка през триъгълните отвори между гредите на шасито да напипам гайките и ....напипах КАЛ... Много кал и ръжда. Свалих и полуброните и алуминиевият праг. Болтовете на халката за теглене се отвиха, но с тези М12, дето държат полуброните за шасито беше зор. Единият от външните се скъса въпреки препарата за болтове. Как да е, с разглобена задница и без светлини се замъкнах на един канал и пръсках с пищов за вода на 100 бара каде що можах да бръкна в шасито. Отвътре и отвън. Хвърча кал, трева, ръжда, страшна работа. Изсъхна и се заврях с чукче и фенер отдолу. Какво открих. Отпред назад до задният мост, шасито непокътнато. В т.ч. гредата дето държи скоростите, все едно не е на 20г. а вчера е правена. Назад обаче нещата загрубяват. Вътрешната половина на надлъжните греди, която е от по тънка ламарина е дълбоко нагнила в последните 10-20см. Диагоналните парчета под 45 градуса, които свързват надлъжните греди със задната напречна са направо изгнили и там именно се отвориха дупки с диаметър 3-4см. Дупка се отвори и в надлъжната греда отвътре в затвореното триъгълно пространство между нея, напречната и диагоналната греда.
Ужасих се! А, уж не беше гнил...
Бях приготвил преобразувател, грунд, шегрен, а то какво стана сега. За да се кърпи там дали ще мине само със сваляне на резервоара? За цялостно разглобяване на купето от шасито, не мога да мисля, защото не мога сам, а и бог знае дали ще се наеме някой майстор тук и за какви пари. Много кофти номер. При това положение, дали да не оставя теглича, който мислех да махвам, понеже не ми трябва. Все пак дублира задната напречна греда, като е в пъти по-як от нея. Въобще, това конструктивно слабо място ли е на Патрола, или си получава само когато няма задни калобрани, като при мен. Всъщност на предните гуми има и някакви гумени подкалници, а отзад нищо. Така го купих. Нищо не пречи на калта и лугата да се тъпчат в триъгълните прозорчета на шасито отстрани на резервоара. Чак трева имаше...
Уф, дайте акъл, какво да го правя
След като вече почти година се радвах на благата илюзия, че съм си купил най-малко ръждивият GR/92г./, внос от Германия, реших да му направя пролетно освежаване. Почнах да свалям задните полуброни, за да ги поизправя понеже бяха смачкани малко и ...скъсах болтовете дето ги държат за шасито и за алуминиевият праг. Ами сега, викам, чакай да бръкна отзад. Проврях ръка през триъгълните отвори между гредите на шасито да напипам гайките и ....напипах КАЛ... Много кал и ръжда. Свалих и полуброните и алуминиевият праг. Болтовете на халката за теглене се отвиха, но с тези М12, дето държат полуброните за шасито беше зор. Единият от външните се скъса въпреки препарата за болтове. Как да е, с разглобена задница и без светлини се замъкнах на един канал и пръсках с пищов за вода на 100 бара каде що можах да бръкна в шасито. Отвътре и отвън. Хвърча кал, трева, ръжда, страшна работа. Изсъхна и се заврях с чукче и фенер отдолу. Какво открих. Отпред назад до задният мост, шасито непокътнато. В т.ч. гредата дето държи скоростите, все едно не е на 20г. а вчера е правена. Назад обаче нещата загрубяват. Вътрешната половина на надлъжните греди, която е от по тънка ламарина е дълбоко нагнила в последните 10-20см. Диагоналните парчета под 45 градуса, които свързват надлъжните греди със задната напречна са направо изгнили и там именно се отвориха дупки с диаметър 3-4см. Дупка се отвори и в надлъжната греда отвътре в затвореното триъгълно пространство между нея, напречната и диагоналната греда.
Ужасих се! А, уж не беше гнил...
Бях приготвил преобразувател, грунд, шегрен, а то какво стана сега. За да се кърпи там дали ще мине само със сваляне на резервоара? За цялостно разглобяване на купето от шасито, не мога да мисля, защото не мога сам, а и бог знае дали ще се наеме някой майстор тук и за какви пари. Много кофти номер. При това положение, дали да не оставя теглича, който мислех да махвам, понеже не ми трябва. Все пак дублира задната напречна греда, като е в пъти по-як от нея. Въобще, това конструктивно слабо място ли е на Патрола, или си получава само когато няма задни калобрани, като при мен. Всъщност на предните гуми има и някакви гумени подкалници, а отзад нищо. Така го купих. Нищо не пречи на калта и лугата да се тъпчат в триъгълните прозорчета на шасито отстрани на резервоара. Чак трева имаше...
Уф, дайте акъл, какво да го правя

Коментар