Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с амортисьори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: проблем с амортесьори

    Пра хубав път горе долу добре но по неравен (каквито са 80% от пътищата в родната ни страна )става ужасно.Има едно заиграване.
    NISSAN NAVARA D22 2.5di

    Коментар


    • #17
      От: проблем с амортесьори

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      За нищо не стават тия клатачки. Може да ти кажат че чисто нови амортисьори са сдали, или че дърти на библия оригинални са си напълно в ред. Дават някаква ориентация само когато има разлика между ляв и десен, примерно.

      .
      Това, от личен опит ли произлиза? Че аз имам съвсем други наблюдения.

      Коментар


      • #18
        От: проблем с амортесьори

        Първоначално публикуван от moni76 Преглед на мнение
        Пра хубав път горе долу добре но по неравен (каквито са 80% от пътищата в родната ни страна )става ужасно.Има едно заиграване.
        Ми аз отпред съм с монро, а отзад с траилмастер. Като смених предните, поведението се промени коренно. 80% от пътното поведение се определя от предните, поне при терано 1/2. Наварата е практически дълго терано с малки изменения.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: проблем с амортесьори

          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
          Това, от личен опит ли произлиза? Че аз имам съвсем други наблюдения.
          Като как клатачката ще ми каже дали 2 чифта предни амортисьори с коренно различно поведение (примерно меки, оригинални, маследни, и въпросното монро, дето е твърдо като камък) са "изправни" или "неизправни". Това се гледа на стенд, на който се слага демонтиран амортисьор, и се сравняват обективно, а не клатейки колата. По колата може да има куп други луфтове и клатения (дори на нова кола).

          Приятели са ходили. Пълна смешка е това, а и няма как да е друго, още по дефиниция. Да, можеш да видиш дали някой тотално го няма или е различен от другия, примерно. Нищо повече. А това се вижда и без да ходиш на "куротресина".
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: проблем с амортесьори

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Като как клатачката ще ми каже дали 2 чифта предни амортисьори с коренно различно поведение (примерно меки, оригинални, маследни, и въпросното монро, дето е твърдо като камък) са "изправни" или "неизправни". Това се гледа на стенд, на който се слага демонтиран амортисьор, и се сравняват обективно, а не клатейки колата. По колата може да има куп други луфтове и клатения (дори на нова кола).

            Приятели са ходили. Пълна смешка е това, а и няма как да е друго, още по дефиниция. Да, можеш да видиш дали някой тотално го няма или е различен от другия, примерно. Нищо повече. А това се вижда и без да ходиш на "куротресина".
            Ами в компа се въвеждат модела на колата и вида на ама.
            Ако е някое монстерско изпълнение - не знам. При мен работи. Все пак ама си е гасител на вибрации и на графиките чудесно се вижда дали си върши работата.

            Коментар


            • #21
              От: проблем с амортесьори

              Подкрепям напълно Sparky,тази ;куротресина;ми е създавала само ядове през годините като механик........ Показваш на клиент изтекли маслени амове,целия подкалник е в масло, а той отива на тресачка и по разпечатка излиза че са наред!!!!!!!!Meжду другото Монрото което продават в България не е най-добрия вариант.Точно им изтича гаранцията,и се сдухват!!!!А от АУТОПЛЮС са откровено менте......
              Никто в человеческом обществе не относится к диким животным природы так бережно, как охотники

              Коментар


              • #22
                От: проблем с амортесьори

                Първоначално публикуван от overworld65 Преглед на мнение
                Подкрепям напълно Sparky,тази ;куротресина;ми е създавала само ядове през годините като механик........ Показваш на клиент изтекли маслени амове,целия подкалник е в масло, а той отива на тресачка и по разпечатка излиза че са наред!!!!!!!!Meжду другото Монрото което продават в България не е най-добрия вариант.Точно им изтича гаранцията,и се сдухват!!!!А от АУТОПЛЮС са откровено менте......
                На два пъти съм гризвал дървото с Монро. Че и в гаранция! Не я признаха, че бил скъсан маншона, а за него нямало гаранция!!!
                Та покрай него и ама не признаха. Иначе имах една Лада от ГФР с Монро и изкараха над 100х.
                Мисля вносителя беше Тех-ко, май.В бовшия сервиз Полмо.

                Коментар


                • #23
                  От: проблем с амортесьори

                  Точно така адаш,(и аз се казвам Пенчо) Вносителя е Тех-КО и се намира в сервиз Полмо.Само че какво Монро продават никой не знае.........
                  Никто в человеческом обществе не относится к диким животным природы так бережно, как охотники

                  Коментар


                  • #24
                    От: проблем с амортесьори

                    А, съвсем не опитвам да хваля монрото. Аз ги взех временно, докато ми дойдат другите, които още чакам. А ги взех, щото са евтини. Обаче, като пътно поведение, и особено по отношение на клатенето, са си супер. Колко ще изкарат - нямам идея. Сега са на има-няма 5 месеца. Повече друса с тях, обаче. На дребните неравности не се справят добре по отношение на комфорт. Карам и с малко по-меки гуми, откакто ги взех, че да компенсирам. Обаче откак ги сложих, по завоите е друга джипка направо.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      От: проблем с амортесьори

                      Оригиналните амортисьори за Наварата от аватара на колегата са Каяба, маслени, двутръбни, ниско налягане. За Европа, не знам защо, по каталог излиза газова Каяба високо налягане. Вносител е Косер. Поемат си гаранцията без тъпи коментари (ако е реална естественно). Каябите които съм пробвал на същата Навара и на Патрол, работят малко твърдо но много стабилно.
                      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                      Вальо. О888 557Ч7Ч
                      Silverado 1.3 i

                      Коментар


                      • #26
                        От: проблем с амортесьори

                        Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                        Оригиналните амортисьори за Наварата от аватара на колегата са Каяба, маслени, двутръбни, ниско налягане. За Европа, не знам защо, по каталог излиза газова Каяба високо налягане. Вносител е Косер. Поемат си гаранцията без тъпи коментари (ако е реална естественно). Каябите които съм пробвал на същата Навара и на Патрол, работят малко твърдо но много стабилно.
                        Колега ти четирите ли смени или само два.
                        NISSAN NAVARA D22 2.5di

                        Коментар


                        • #27
                          От: проблем с амортесьори

                          Първоначално публикуван от moni76 Преглед на мнение
                          Колега ти четирите ли смени или само два.
                          И на двете коли четирите, макар, че нямаше нужда. И на двете коли задните бяха здрави. Разбирай - работоспособни и не изтекли.
                          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                          Вальо. О888 557Ч7Ч
                          Silverado 1.3 i

                          Коментар


                          • #28
                            От: проблем с амортесьори

                            Бих искал да попитам по-опитните колеги, тъй като амовете ми са за смяна, за оффроуд каране маслени или газови амортисьори да избера? Благодаря!
                            [FONT=Garamond][SIZE=2][COLOR=blue][B]NISSAN Patrol GR 2.8 Y60[COLOR=darkorange] - Къса база[/COLOR][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [SIZE=2][COLOR=green][I][B][FONT=Comic Sans MS]

                            Човешкият ум е ограничен. Глупостта не е![/FONT][/B] [/I][/COLOR][/SIZE]:wink:
                            [FONT=Arial Black][SIZE=1]За повече контакти, търсете разклонител![/SIZE][/FONT]

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем с амортисьори

                              Колеги,вчера го качих на тресачка и показа предни 13% ,заден десен 31%, заден ляв 41% при допустимо 45% минимум.Ще видим какво ще стане с новите,предложиха ми SACHS газови на 150лв бр с монтаж и гаранция 2 години.Малко множко пари ама безплатен обяд няма.
                              NISSAN NAVARA D22 2.5di

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблем с амортисьори

                                Първоначално публикуван от moni76 Преглед на мнение
                                Колеги,вчера го качих на тресачка и показа предни 13% ,заден десен 31%, заден ляв 41% при допустимо 45% минимум.Ще видим какво ще стане с новите,предложиха ми SACHS газови на 150лв бр с монтаж и гаранция 2 години.Малко множко пари ама безплатен обяд няма.
                                Няма какво да се замисляш! Видя, че клатенето не боли.
                                Весело посрещане!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X