Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отново PATROL Y60

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Отново PATROL Y60

    Още преди да завърша задната броня, реших да си купя една лебедка, за да я инстална и според нея да направя предна броня, и да боядисам двете брони едновременно.
    И се започнаха едни сериали.....
    Поокастрих плочата и я поставих пробно там където ще стои и ми стана лошо. Стърчеше като цирей напред дори и когато резнах гредичката пред радиатора.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:44.jpg
Прегледи:1
Размер:357.3 КБ
ID:5325224Натиснете снимката за да я уголемите

Име:45.jpg
Прегледи:1
Размер:349.5 КБ
ID:5325225
    Поразгледах малко, позамислих се и реших да вкарам радиатора с 40мм навъре. Оригинално между перката и радиатора има 110мм а сега ми останаха 60-70, което е напълно достатъчно според мен, като се има предвид че на БМВ-то ми бяха само 20мм и след всичкия тормоз перката не е захапвала радиатора. Ако тампоните на мотора са здрави не мисля че ще може да мръдне с 60мм напред за да гризне радиатора.
    Изрязах изцяло гредичката и преместих захвата на радиатора навътре с 40мм, но само в долния край. Идеята беше да го преместя и отгоре, но трябваше да се премести и кутията на филтъра и да се вкара в подкалника и филма нямаше свъшване. Затова отгоре го мрърдам само 10мм. Дори в момента си е на стандартните захвати горе, защото не са готови дистанционните втулки.
    Малко се орязва дифузьора в долния край, прекрояват се маркучите за хидравликата минимално откъм кормилната кутия и се премества тръбата на долния маркуч за радиатора 15мм навътре.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:46.jpg
Прегледи:1
Размер:400.0 КБ
ID:5325226Натиснете снимката за да я уголемите

Име:47.jpg
Прегледи:1
Размер:447.8 КБ
ID:5325227Натиснете снимката за да я уголемите

Име:48.jpg
Прегледи:1
Размер:422.1 КБ
ID:5325228
    Изработих и една гредичка, за да подсиля конструкцията, подсилих плочата на лебедката отдолу и резултата беше далеч по-добър.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:49.jpg
Прегледи:1
Размер:349.0 КБ
ID:5325229Натиснете снимката за да я уголемите

Име:59.jpg
Прегледи:1
Размер:321.9 КБ
ID:5325239
    Лебедката се скри изцяло зад досегашната броня.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:57.jpg
Прегледи:1
Размер:332.9 КБ
ID:5325237Натиснете снимката за да я уголемите

Име:55.jpg
Прегледи:1
Размер:323.2 КБ
ID:5325235
    Купих лебедка Mile Marker SEC12 и разбира се се наложи да преработя и нея. Кабелите от управлението до ел. мотора бяха дълги като великите пости и реших да ги поскъся, за да не пречат излишно.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:51.jpg
Прегледи:1
Размер:420.1 КБ
ID:5325231
    Пристъпих към монтажа и кефа от свършената работа все повече нарастваше.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:54.jpg
Прегледи:1
Размер:319.6 КБ
ID:5325234Натиснете снимката за да я уголемите

Име:53.jpg
Прегледи:2
Размер:350.5 КБ
ID:5325233
    Най-много се изкефих, като не се наложи да режа маската за да я сложа на мястото. Разминах се с много малки и почти незначителни интервенции.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:58.jpg
Прегледи:1
Размер:351.1 КБ
ID:5325238Натиснете снимката за да я уголемите

Име:56.jpg
Прегледи:1
Размер:401.3 КБ
ID:5325236Натиснете снимката за да я уголемите

Име:50.jpg
Прегледи:1
Размер:337.4 КБ
ID:5325230Натиснете снимката за да я уголемите

Име:60.jpg
Прегледи:1
Размер:322.1 КБ
ID:5325240
    Междувременно си купих един нов радиатор и ново виско за перката, за да е сигурна работата с температурата. От многото опити с дрифт колата, съм се убедил, че по-добър начин за охлаждане при натоварен мотор и ниска скорост на движение, от перка с виското няма.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:52.jpg
Прегледи:1
Размер:465.4 КБ
ID:5325232

    Вчера направихме бойно кръщене на лебедката. Издържа го геройски.Сега следва една защита за радиатора от въжето на лебедката. Оставил съм му достатъчно място, но все пак искам да съм сигурен.
    От теста вчера установих, че ще ми е нужен по-силен генератор и още един акомулатор, но тях ще ги правя стъпка по стъпка.
    Ако някой е слагал по-силен генератор и има такъв който с минимални промени пасва на Патрул и е поне 120 ампера да казва. Ако не аз като изгледам и този филм ще споделя
    [SIGPIC][/SIGPIC]THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS

    Коментар


    • #32
      От: Отново PATROL Y60

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      Не съм убеден, че това е добър вариант. Патрулът е широк, а по нашите места имаме доста гори и дървета, растящи нагъсто. И със стърчащи напред рогове на задната броня може да стане нещо такова ...

      [ATTACH=CONFIG]391071[/ATTACH]

      По начало тръби отстрани на калниците по-скоро могат да създават проблеми и да доведат до щети по ламарините вместо да ги предпазят.




      По-добре да удължи маркучите, че с това повдигане на тройника отпред може да стане някоя инфекция при пълно свиване на окачването ...
      Да де, но ако ги няма роговете при по леки охлузвания ще си спестя доста главоболия и разправии с бояджии.
      То е ясно че пълно щастие няма и винаги има удари които дори и подпряните рогове няма да издържат, но значително ще намалят щетите.
      А и варианта който си показал на снимата, поооочти няма как да се случи, защото гумите ми стърчат повече от рога на бронята а самия рог не стърчи повече от 30мм от най-изпъкналата част на калника.
      Надявам се така защитата де е по-добра, но това ще го покаже само времето.

      Маркучите ще ги удължа, за сега съм повдигнал тройниците, но не ми харисва, защото като се натикам в някой гъст храсталак с по-едри клонаци и може да остана без спирачки. Трябва да повдигна и захвата на клапана за задните спирачки, защото сега ги няма почти никакви.
      Преместил съм и захватите на панхардите, за да намаля отклонението на мостовете.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC05726.JPG
Прегледи:1
Размер:412.1 КБ
ID:5325305Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC05727-1.jpg
Прегледи:1
Размер:341.8 КБ
ID:5325306
      Пъроначално мислех да удължа щангите, но като начертах всичко и измерих оклонението на мостовете установих че е по-добре да преместя захвата на щангите вместо да ги удължавам и ги върнах в стандартния ъгъл. Надявам се конзолите на рамата да издържат и да не се нацеят като на старо Жигули, но гледам че някой производители на окачване, предлагат това решение, така че ........
      Сега остана единствено проблема с щангата от кормилната кутия до шенкела. Там още не съм решил проблема, но и това ще стане. Сега с този големия ъгъл на щангата, като се движа по асвалт и има неравности усещам много натоварване във волана и Патрула си хваща пътя на където си иска
      [SIGPIC][/SIGPIC]THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS

      Коментар


      • #33
        От: Отново PATROL Y60

        Първоначално публикуван от REMUSBG Преглед на мнение
        Да де, но ако ги няма роговете при по леки охлузвания ще си спестя доста главоболия и разправии с бояджии.
        Нали ти сам беше писал някъде, че истинския джип е изподран и хлътнал....
        А и ние, бояджиите имаме семейства....
        На сърбела майката му е чесането.
        Борислав Борисов Русе О885 О37815

        Коментар


        • #34
          От: Отново PATROL Y60

          Можеш ли да премериш междуболтовото разстояние на на захватите за предния и задния панхард ,че да коригирам моите щото не можх да ги доизкусуря .Как мислиш да намалиш ъгъла на предната кормилна щанга ?
          VEREYA MOTORSPORT TEAM

          Коментар


          • #35
            От: Отново PATROL Y60

            Имам и аз една голяма молба относно калобраните.
            Виждам че като си го взел Нисана е с калобрани, а после си ги махнал, молбата ми е ако още ги пазиш да ги наснимаш отпред, отзад, отвсякъде за да придобия представа как изглеждат. Ако си от София, и ако е удобно мога да дойда да ги видя и аз да си ги наснимам

            Коментар


            • #36
              От: Отново PATROL Y60

              Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
              Нали ти сам беше писал някъде, че истинския джип е изподран и хлътнал....
              А и ние, бояджиите имаме семейства....
              Той и моя вече е изподран бе, още не е хлътнал, но и това ще стане.
              А ти си богат бояджия, щом имаш пари за състезателна дейност
              [SIGPIC][/SIGPIC]THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS

              Коментар


              • #37
                От: Отново PATROL Y60

                Първоначално публикуван от Paladin Преглед на мнение
                Имам и аз една голяма молба относно калобраните.
                Виждам че като си го взел Нисана е с калобрани, а после си ги махнал, молбата ми е ако още ги пазиш да ги наснимаш отпред, отзад, отвсякъде за да придобия представа как изглеждат. Ако си от София, и ако е удобно мога да дойда да ги видя и аз да си ги наснимам
                Мога да ги наснимам, но са само три, единия заден с раздувката го нямаше. От Русе съм, няма да е удобно да ги снимаш ти.
                За какво са ти снимки. Ако ти трябват калобрани исмисли си някаква цена и ще ти ги пратя. Но са само три.
                [SIGPIC][/SIGPIC]THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS

                Коментар


                • #38
                  От: Отново PATROL Y60

                  Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                  Можеш ли да премериш междуболтовото разстояние на на захватите за предния и задния панхард ,че да коригирам моите щото не можх да ги доизкусуря .Как мислиш да намалиш ъгъла на предната кормилна щанга ?
                  Ако имаш предвид това разстояние,
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:1
Размер:344.5 КБ
ID:5325384
                  направих го толково с колкото се повдигна Патрула след лифта. При мен в случая е 100мм.
                  Хубаво ще е за по-голяма прецизност да се направи поне една от щангите раздвижна, за да се нагласят мостовете точно един срещу друг, но аз все още съм далеч от този момент.
                  За кормилната щанга съм си мислил да я направя извита (S образна) за да й намаля ъгъла, но ме е страх че ще стане много слаба. Не съм се задълбочавал да го мисля още този момент. За сега предпочитам да я оставя така защото е здрава и няма да ме изненада в гората, а и по черно не се усеща проблема с дърпането в ляво и дясно при неравности.
                  [SIGPIC][/SIGPIC]THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS

                  Коментар


                  • #39
                    От: Отново PATROL Y60

                    Искам да споделя инфо за спирачните маркучи - понеже аз съм купил и предстои да сложа абсолютно същите пружини и амортисьори, като проучвах какви по-дълги маркучи да купя стигнах до добре известното решение за отпред да се използва задния маркуч (който е около 435мм), а пък за отзад, понеже не намерих нищо подходящо с вграден тройник, се спрях на варианта маркуч без вграден тройник + месингов тройник специално за японски спирачни системи. Цената на месинговия тройник е 8 лв. а маркуча го поръчах оригинален нисански, с номер 46211-89966, който е с дължина 560мм и е за Nissan Pick-up '83-02.85. Цената на маркуча е 50 лв.
                    Тройникът изглежда така:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:W126.jpg
Прегледи:1
Размер:11.2 КБ
ID:5325386
                    Единственият "проблем" е, че монтажният отвор е за по-малък болт от този на стандартния нисански тройник ( М6 срещу М8 ) и трябва да се разпробие малко.
                    Ако ви допада това решение от техническа и ценова гледна точка, може да го пробвате.
                    Тройникът го намерих тук.
                    Последно редактирано от Postman; 06-12-11, 09:21. Причина: правопис, какво друго може да бъде :)...
                    V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                    Коментар


                    • #40
                      От: Отново PATROL Y60

                      Първоначално публикуван от Postman Преглед на мнение
                      Искам да споделя инфо за спирачните маркучи - понеже аз съм купил и предстои да сложа абсолютно същите пружини и амортисьори, като проучвах какви по-дълги маркучи да купя стигнах до добре известното решение за отпред да се използва задния маркуч (който е около 435мм), а пък за отзад, понеже не намерих нищо подходящо с вграден тройник, се спрях на варианта маркуч без вграден тройник + месингов тройник специално за японски спирачни системи. Цената на месинговия тройник е 8 лв. а маркуча го поръчах оригинален нисански, с номер 46211-89966, който е с дължина 560мм и е за Nissan Pick-up '83-02.85. Цената на маркуча е 50 лв.
                      Тройникът изглежда така:
                      [ATTACH=CONFIG]391230[/ATTACH]
                      Единственият "проблем" е, че монтажният отвор е за по-малък болт от този на стандартния нисански тройник ( М6 срещу М8 ) и трябва да се разпробие малко.
                      Ако ви допада това решение от техническа и ценова гледна точка, може да го пробвате.
                      Тройникът го намерих тук.
                      Аз определено ще се възползвам от предложението.
                      А предия маркуч колко е дълъг на Патрола, в смисъл каква е разликата между предния и задния?
                      [SIGPIC][/SIGPIC]THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS

                      Коментар


                      • #41
                        От: Отново PATROL Y60

                        Първоначално публикуван от REMUSBG Преглед на мнение
                        Аз определено ще се възползвам от предложението.
                        А предия маркуч колко е дълъг на Патрола, в смисъл каква е разликата между предния и задния?
                        Справката за дължините, която помолих приятел да направи, показва че предният е около 390 мм (според каталога), докато задният е 430мм (реално измерен габаритен размер на нов маркуч, размерът от женския накрайник до оста на тройника е по-малко). Ако мислиш да купуваш и двата нови, аз бих те посъветвал да сложиш 560мм с тройник и отпред и отзад, за да си спокоен че никога няма да имаш проблем с маркучите. Аз купих нов заден за преден и в момента чакам да дойде 560мм за отзад, но ако по-рано бях стигнал до варианта с тройник, със сигурност щях да купя два по 560+тройници...
                        Ако не ти се струва безсмислено, може да пробваш дали наистина за толкова голям лифт задният от 430мм ще се окаже достатъчно дълъг за отпред, щото аз като го купувах имах нагласата, че тези пружини ще вдигнат отпред колкото пише в каталога (3 инча), а не 130мм .
                        V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                        Коментар


                        • #42
                          От: Отново PATROL Y60

                          Чесно да ти кажа има голяма вероятност да не стигне, или всичко ще е на косъм.
                          Ти от къде го поръча този маркуч, в Нисан ми искат 79лв и доставка 2 седмици. А ти беше споменал 50лв.
                          [SIGPIC][/SIGPIC]THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS

                          Коментар


                          • #43
                            От: Отново PATROL Y60

                            Първоначално публикуван от REMUSBG Преглед на мнение
                            А ти си богат бояджия, щом имаш пари за състезателна дейност
                            Някога да си ме чувал да казвам, че съм беден?
                            На сърбела майката му е чесането.
                            Борислав Борисов Русе О885 О37815

                            Коментар


                            • #44
                              От: Отново PATROL Y60

                              Първоначално публикуван от REMUSBG Преглед на мнение
                              Чесно да ти кажа има голяма вероятност да не стигне, или всичко ще е на косъм.
                              Ти от къде го поръча този маркуч, в Нисан ми искат 79лв и доставка 2 седмици. А ти беше споменал 50лв.
                              Хубаво бях споменал 50 лв и днес проверих статуса на поръчката и се оказа, че е анулирана заради изчерпана наличност. Като стане ясно дали може да се поръча, ще ти се обадя да кажеш дали искаш и за теб, мисля че до няколко дни ще стане ясно.
                              V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                              Коментар


                              • #45
                                От: Отново PATROL Y60

                                Първоначално публикуван от Postman Преглед на мнение
                                Хубаво бях споменал 50 лв и днес проверих статуса на поръчката и се оказа, че е анулирана заради изчерпана наличност. Като стане ясно дали може да се поръча, ще ти се обадя да кажеш дали искаш и за теб, мисля че до няколко дни ще стане ясно.
                                Ок, ще изчакам.
                                [SIGPIC][/SIGPIC]THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X