Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отново PATROL Y60

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Отново PATROL Y60

    О не благодаря. До скоро имах кола само с едно предназначение (това от аватара ми) и не мисля че е рентабилно.
    Предпочитам да мога да си го ползвам за разходки, за офроуд, за лов и евентуално за резервна кола, ако основната й се наложи да посети сервиз

    В крайна сметка се оказа, че каретата не са много скъпи и си реших проблема като подмених повредените детайли с нови. Сега всичко си работи........ще видим до кога
    [SIGPIC][/SIGPIC]THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS

    Коментар


    • #17
      От: Отново PATROL Y60

      Цяло лято бях оте.......ал машината, но дойде "калния" сезон и реших да пораздвижа проекта.
      Като за начало да вметна, не си купувайте заместители на семерингите на сферите. Не стават за нищо, скъсаха се за отрицателно време.
      Затова се наложи да преглътна цената и да си купя оригинални.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.jpg
Прегледи:1
Размер:300.0 КБ
ID:5322664
      Вече започнах с подобренията, но за тях след малко.
      [SIGPIC][/SIGPIC]THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS

      Коментар


      • #18
        От: Отново PATROL Y60

        Преди да започне "голямото правене" заснех една две снимки, за да направя съпоставка със старото и бъдещото ново окачване.
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:1
Размер:530.0 КБ
ID:5322668Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:1
Размер:489.7 КБ
ID:5322667

        И се започна........

        Един приятел се нави да го изкърпи, смея да твърдя, че си свърши работата перфектно.
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:1
Размер:308.3 КБ
ID:5322669Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:1
Размер:253.2 КБ
ID:5322670

        Реших да изрежем веждите на калниците, за а не ги кърпим и да се отвори малко повече място за по-големи гуми.
        Изрязахме с 25мм веждите и изцяло "легените" зад задните гуми.
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:1
Размер:480.1 КБ
ID:5322671Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:1
Размер:411.8 КБ
ID:5322672Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:1
Размер:390.8 КБ
ID:5322674Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:1
Размер:391.7 КБ
ID:5322673
        [SIGPIC][/SIGPIC]THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS

        Коментар


        • #19
          От: Отново PATROL Y60

          Яааа това не съм го виждал,става дума за темата..Честито с закъснение и много безаварийни

          Коментар


          • #20
            От: Отново PATROL Y60

            Като приключихме с изкърпването дойде ред на окачването.
            Пружините са на Добинсънс а амортисьорите Кони.
            Пружините са 3", обаче отпред се повдигна със 130мм а отзад със 100мм.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14.jpg
Прегледи:1
Размер:415.1 КБ
ID:5325008Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15.jpg
Прегледи:1
Размер:502.0 КБ
ID:5325009Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16.jpg
Прегледи:1
Размер:72.6 КБ
ID:5325010Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17.jpg
Прегледи:1
Размер:80.4 КБ
ID:5325011Натиснете снимката за да я уголемите

Име:18.jpg
Прегледи:1
Размер:510.5 КБ
ID:5325012Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21.jpg
Прегледи:1
Размер:414.5 КБ
ID:5325015Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19.jpg
Прегледи:1
Размер:69.1 КБ
ID:5325013

            Ето така се получи отпред
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20.jpg
Прегледи:1
Размер:443.8 КБ
ID:5325014

            и така отзад
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:22.jpg
Прегледи:1
Размер:403.1 КБ
ID:5325016

            След пружините дойдоха и амортисьорите.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27.jpg
Прегледи:1
Размер:349.7 КБ
ID:5325021Натиснете снимката за да я уголемите

Име:28.jpg
Прегледи:1
Размер:358.4 КБ
ID:5325022
            Ходовете не са нещо особено, но са достатъчни ......... за сега. Тук е без амортисьорите.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:25.jpg
Прегледи:1
Размер:481.7 КБ
ID:5325019Натиснете снимката за да я уголемите

Име:23.jpg
Прегледи:1
Размер:524.8 КБ
ID:5325017Натиснете снимката за да я уголемите

Име:24.jpg
Прегледи:1
Размер:609.3 КБ
ID:5325018
            и това беше крайния вариант.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:26.jpg
Прегледи:1
Размер:634.2 КБ
ID:5325020

            След като монтирахме окачването дойде ред на бояджията.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:29.jpg
Прегледи:1
Размер:406.5 КБ
ID:5325023Натиснете снимката за да я уголемите

Име:30.jpg
Прегледи:1
Размер:340.6 КБ
ID:5325024Натиснете снимката за да я уголемите

Име:31.jpg
Прегледи:1
Размер:314.7 КБ
ID:5325025

            Това се получи в крайна сметка.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:33.jpg
Прегледи:1
Размер:415.6 КБ
ID:5325027Натиснете снимката за да я уголемите

Име:32.jpg
Прегледи:1
Размер:335.7 КБ
ID:5325026Натиснете снимката за да я уголемите

Име:34.jpg
Прегледи:1
Размер:346.2 КБ
ID:5325028
            Уплътнителите на задните стъкла бяха изгнили. Не можах да намеря читави никъде а в Нисан цената е "уникална".
            Затова едни момчета ми резнаха стъкла от триплекс и ги монтираха с универсални уплътнения. Получи се много добре, но пропуснах да им кажа да ги фолират преди да ги сложат и сега е малко като аквариум По-нататък ще оправим тази грешка
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:35.jpg
Прегледи:1
Размер:467.5 КБ
ID:5325029Натиснете снимката за да я уголемите

Име:36.jpg
Прегледи:2
Размер:440.9 КБ
ID:5325030Натиснете снимката за да я уголемите

Име:37.jpg
Прегледи:1
Размер:478.5 КБ
ID:5325031
            Преди да го боядисам съм смъкнал размерите на оригиналните лепенки и като ми остане време ще си ги направя пак.
            [SIGPIC][/SIGPIC]THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS

            Коментар


            • #21
              От: Отново PATROL Y60

              Ето две снимки от по-миналата седмица и една от днес
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC05775.jpg
Прегледи:1
Размер:201.1 КБ
ID:5325043Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC05776.jpg
Прегледи:1
Размер:179.2 КБ
ID:5325044Натиснете снимката за да я уголемите

Име:387613_314085795282780_100000440851761_1180656_608203404_n.jpg
Прегледи:1
Размер:135.4 КБ
ID:5325045
              [SIGPIC][/SIGPIC]THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS

              Коментар


              • #22
                От: Отново PATROL Y60

                Изглежда чудесно!Поздравления!
                0осем9осем7шест0осем7едно
                Миро

                Коментар


                • #23
                  От: Отново PATROL Y60

                  Голямо сефте направихме на лебедката,работи супер.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC11533.JPG
Прегледи:1
Размер:476.0 КБ
ID:5325123
                  Георги Владимиров

                  Land Rover ‎Discovery 1 v8 3.5

                  Коментар


                  • #24
                    От: Отново PATROL Y60

                    Първоначално публикуван от REMUSBG Преглед на мнение
                    Пружините са на Добинсънс а амортисьорите Кони.
                    Пружините са 3", обаче отпред се повдигна със 130мм а отзад със 100мм.
                    ...
                    Ходовете не са нещо особено, но са достатъчни ......... за сега. Тук е без амортисьорите.
                    ...
                    Не виждам да сте сложили подложки на бъмп-стоповете, а, доколкото виждам, отзад бъмп-стоповете изобщо липсват. Вземи да го оправиш този въпрос, че да не видиш набързо сметката на новите амортисьори.

                    Отзад задължително намери тампони и ги сложи, че като гледам са ти останали само основите. По принцип при лифт се подлага горе-долу толкова, колкото е лифтът, но е най-добре да се измери със свалени пружини и да се подложи на бъмп-стоповете така, че при пълно свиване на окачването да се спира на бъмп-стопа, а не на амортисьора. В противен случай амортисьорът може да си изпати.
                    Имай предвид, че колкото и да са твърди тампоните, при удар се деформират доста и това също трябва да се сложи в сметката.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Отново PATROL Y60

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      Не виждам да сте сложили подложки на бъмп-стоповете, а, доколкото виждам, отзад бъмп-стоповете изобщо липсват. Вземи да го оправиш този въпрос, че да не видиш набързо сметката на новите амортисьори.

                      Отзад задължително намери тампони и ги сложи, че като гледам са ти останали само основите. По принцип при лифт се подлага горе-долу толкова, колкото е лифтът, но е най-добре да се измери със свалени пружини и да се подложи на бъмп-стоповете така, че при пълно свиване на окачването да се спира на бъмп-стопа, а не на амортисьора. В противен случай амортисьорът може да си изпати.
                      Имай предвид, че колкото и да са твърди тампоните, при удар се деформират доста и това също трябва да се сложи в сметката.
                      Там са си бъмп стоповете, но не се вижда добре. Аз съм го отчел като задача това, но все не ми стига времето.
                      Когато си повдигах Витарата ги направих точно по начина който описваш, без пружина докато тампона се смачка максимално ..... и малко презапасяване
                      По-лошото е че ми се наложи да подложа доста на раздатката (24мм), за да спрат вибрациите от каретата и ще мисля и за там някаква измама. Мисля си за двоино каре горе при раздатката, но не съм се хващал да търся дали има готов вариант да си купя или ще трябва да си правя.
                      [SIGPIC][/SIGPIC]THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS

                      Коментар


                      • #26
                        От: Отново PATROL Y60

                        Наистина не е добре да се слагат толкова дебели подложки на раздатката. Едно ,че от три инча повдигане под нея остават само два ,ами се напрягат излишно тампоните на двигател и скоростна кутия ,отделно се затваря ъгъла на работа на карето на предния кардан при раздатката. Като искаш да компенсираш ъглите на задния кардан само от раздатката компенсираш много повече карето при раздатката отколкото карето при пиньона и от там идва нуждата от толкова дебели подложки. Вместо това късите надлъжни щанги на задния мост се правят раздвижни и дължината им се увеличава до толкова ,че пружините на моста да не опират в амортисьорите. По този начин моста се завърта назад ,пиньона се повдига ногоре , и ъгъла на карето при пиньона и ъгъла на карето при раздатката се отварят достатъчно за да се избегнат вибрациите. Друга измама няма.
                        НИСАН ПАТРОЛ GR Y60 2.8TD 92г. - вече с интерколер ,малко пипнат двигател ,гуми 33" и окачване ДОБИНСЪН - 4". За парите които даваш ,достатъчно много получаваш - това просто е ПАТРОЛ.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Отново PATROL Y60

                          Първоначално публикуван от KROMI Преглед на мнение
                          Наистина не е добре да се слагат толкова дебели подложки на раздатката. Едно ,че от три инча повдигане под нея остават само два ,ами се напрягат излишно тампоните на двигател и скоростна кутия ,отделно се затваря ъгъла на работа на карето на предния кардан при раздатката. Като искаш да компенсираш ъглите на задния кардан само от раздатката компенсираш много повече карето при раздатката отколкото карето при пиньона и от там идва нуждата от толкова дебели подложки. Вместо това късите надлъжни щанги на задния мост се правят раздвижни и дължината им се увеличава до толкова ,че пружините на моста да не опират в амортисьорите. По този начин моста се завърта назад ,пиньона се повдига ногоре , и ъгъла на карето при пиньона и ъгъла на карето при раздатката се отварят достатъчно за да се избегнат вибрациите. Друга измама няма.
                          Тампоните на мотора наистина са доста напънати, но това с подложките на раздатката, беше най-бързия начин да реша проблема. Все пак от очакваните 75мм Патрула се повдигна със 100мм. Предния кардан няма проблем, защото тампоните за кастора му поизправиха каретата и сега са пооочти в една линия.
                          Този вариант с повдгане на пиньона на задния диф нагоре си го мислех, но за да се случи това завъртане на моста и респективно повдигане на пиньона на дифа нагоре, ще трябва да се промени захвата на амортисьрите, или да се направят на унибали.
                          В това положение на моста (стандартното) само от пропадането му надолу заради лифта, тампоните на амортисьорите се напъват до толкова, че почти упират на желязо. Сега както са амортисьорите не е никак добре за работата им, защото стержена постоянно е напънат в една посока и след време ще преключим с тези конита. А ако авъртя моста този напън ще стане още по-голям. Отделно има опастност амортисьора да упре в ръкава на моста.
                          Тези недостатъци ще ги избистря по-нататък, дори с риск да се повредят амортисьорите. Просто не мога да свърша всичко навенъж а сега съм на тема лебедка и предна и адна броня и в същия момент Патрула трябва да е готов за гората всяка неделя
                          [SIGPIC][/SIGPIC]THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS

                          Коментар


                          • #28
                            От: Отново PATROL Y60

                            Да продължа с подобренията.
                            Реших броните да са тръбни, не е толкова фешън, но е доста по-здраво и пректично.
                            Мислих над много варианти и се спрях, на този който поне на мен ми харесва най-много.
                            Резнахме две планки от 10мм ламарина на лезера с отвори за тръбите и ги подкарах с тръбогиба.
                            Държах да предпазват калниците и отстрани.
                            Тръбите са 48.5х3 шевни (все пак това не е ролкейдж), обаче човека който изпратих да ми ги купи ми взел поцинковани
                            Не съобразих да му кажа да са черни. Не питайте как сме ги заварявали, още не могат да ръждясат Не ме питайте и как ще ги боядисвам.
                            Купих нови три секционни стопове и резнахме една декорациика от хромникел за рамата. Като я боядисам ще изглежда доста по-добре
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:38.jpg
Прегледи:1
Размер:317.5 КБ
ID:5325203Натиснете снимката за да я уголемите

Име:39.jpg
Прегледи:1
Размер:319.7 КБ
ID:5325204Натиснете снимката за да я уголемите

Име:40.jpg
Прегледи:1
Размер:297.1 КБ
ID:5325205Натиснете снимката за да я уголемите

Име:41.jpg
Прегледи:1
Размер:324.0 КБ
ID:5325206Натиснете снимката за да я уголемите

Име:42.jpg
Прегледи:1
Размер:343.8 КБ
ID:5325207Натиснете снимката за да я уголемите

Име:43.jpg
Прегледи:1
Размер:278.8 КБ
ID:5325208
                            [SIGPIC][/SIGPIC]THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS

                            Коментар


                            • #29
                              От: Отново PATROL Y60

                              По дебела подложка от 15мм не ти трябва - с увеличаването на дебелината не постигаш нищо освен , че предните тампони опират на желязо ,задните се мачкат и се късат , а е възможно и перката да удари радиатора или да счупи дифузьора.Вибрациите и стърженето обаче си остават .Ако не ти се занимава с горните щанги ,отрежи от долните 20мм по средата ,набий плътно ф27 мм и моста ще се завърти колкото трябва за да изчезнат вибрациите ,като същевременно ще имаш супер здрави долни щанги на които можеш да плъзгаш целия джип .Долните захвати на амовете ги отрежи и скъси до моста ,след това ги завърти така ,че да са успоредни с горните и от това ще получиш още 30мм ход .Да не забравиш да повдигнеш тройниците на спирачните маркучи отпред и отзад ,че ще скъсаш некой от тях като го разчекнеш.
                              Последно редактирано от Бакалов; 05-12-11, 20:02.
                              VEREYA MOTORSPORT TEAM

                              Коментар


                              • #30
                                От: Отново PATROL Y60

                                Първоначално публикуван от REMUSBG Преглед на мнение
                                ... Държах да предпазват калниците и отстрани. ...

                                Не съм убеден, че това е добър вариант. Патрулът е широк, а по нашите места имаме доста гори и дървета, растящи нагъсто. И със стърчащи напред рогове на задната броня може да стане нещо такова ...

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1140116.JPG
Прегледи:1
Размер:213.8 КБ
ID:5325249

                                По начало тръби отстрани на калниците по-скоро могат да създават проблеми и да доведат до щети по ламарините вместо да ги предпазят.


                                Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                                Да не забравиш да повдигнеш тройниците на спирачните маркучи отпред и отзад ,че ще скъсаш некой от тях като го разчекнеш.
                                По-добре да удължи маркучите, че с това повдигане на тройника отпред може да стане някоя инфекция при пълно свиване на окачването ...
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X