Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с включването на преден мост

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с включването на преден мост

    Ами задължително когато минаваш от 4х4 на 2Н трябва да върнеш джипа 2-3метра назад за да изключат хъбовете,ако не върнеш назад ще ти бъдат зацепени постояно и ще харчи една идея повече.А относно 4х4 когато си оставил на място -можеш да си тръгнеш на 4х4 без проблем.

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с включването на преден мост

      Първоначално публикуван от masagero Преглед на мнение
      Ами задължително когато минаваш от 4х4 на 2Н трябва да върнеш джипа 2-3метра назад за да изключат хъбовете,ако не върнеш назад ще ти бъдат зацепени постояно и ще харчи една идея повече.А относно 4х4 когато си оставил на място -можеш да си тръгнеш на 4х4 без проблем.
      Далеч не е задължително. Само желателно. Докато бях с автоматичните хъбове това упражнение никога не съм го правил. Изключваха си сами по някое време. Факт е че никога, когато е вдигана на крик след като съм карал на 4х2 не са били заключени. Просто ако искаш да изключат веднага - връщаш, ако не ти дреме кога ще изключат - просто си караш.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с включването на преден мост

        Бъдете живи и здрави!!! Благодаря на masagero и спарки за поясненията и съветите. Обезателно ще ги имам предвид. Ето научих още доста неща и то за кратко време благодарение на любезнота съдействие на всички които се отзоваха на молбата ми. още веднаж благодарности!!! За сега нямам други въпроси. Хайде БЕЗАВАРИЙНО навсякъде!!!
        [B]НЕ СЕ ГАСИ ТУЙ ЩО НЕ ГАСНЕ !!![/B]
        [B]0899-43-23-58[SIGPIC][/SIGPIC][/B]

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с включването на преден мост

          От горните постове оставам с впечатление, че радатката не е от тип Full time 4x4. Искам само да предупредя колегата Колаборатор, че не е желателно да кара колата на суха и твърда настилка в режим 4HI и 4LO. За хъбовете няма значение дали са заключени или не са. Когато си само на заден мост и заключени хъбове, даваш малко енергия за задвижване на предните полуоски, диф и кардан до раздатката.
          Иван
          ivanp98[at]mail.бг

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X