Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с включването на преден мост

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с включването на преден мост

    Поздрав към всички!!!
    Аз съм нов регистриран участник.Преди два месеца си докарах от Германия един
    Нисан Терано 2 производство 2004 г. - края.Не искам да съм многословен.Не мога
    да включа бързите на предния мост,не знам защо.Дайте идея какво да правя,а идва зима и ще ми трябват.
    Предварително благодаря на всички за дадените съвети!
    [B]НЕ СЕ ГАСИ ТУЙ ЩО НЕ ГАСНЕ !!![/B]
    [B]0899-43-23-58[SIGPIC][/SIGPIC][/B]

  • #2
    От: Проблем с включването на преден мост

    Искаш да кажеш ,че не можеш да включиш на 4х4?!

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с включването на преден мост

      Може би трябва да провериш дали хъбовете работят.

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с включването на преден мост

        Да не пробваш да включваш в движение?
        Изобщо, напиши си в профила от къде си да ти кажем къде да идеш да я погледнат колата.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с включването на преден мост

          Споко скоро ще получиш съвет от специалистите
          driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с включването на преден мост

            Колеги,благодаря за отзивите.Пояснявам - от Пловдив съм,разбрах,че в нашия град имало силна група офроудаджии,да не се обиждат останалите и в тяхната кръв тече бензин! Та бързите пробвах да ги включа първоначално от место,после и в движение,ни
            как не се получава.Бавните-лоста назад се включват и работят,но бързите не искат.Не знам защо.
            Към пловдивската група,телефона ми е 0899-43-23-58 Яни Кратунков - за всички,а при желание можем и лично да се видим и запознаем,ще ми бъде много приятно.Имам желание за активно включване в живота на групата,а и имам една интересна идея,ко-
            ято искам да споделя. Бъдете живи и здрави и безаварийно пътуване!!!
            [B]НЕ СЕ ГАСИ ТУЙ ЩО НЕ ГАСНЕ !!![/B]
            [B]0899-43-23-58[SIGPIC][/SIGPIC][/B]

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с включването на преден мост

              Ясно. Просто се свържи с някой от градските ти да се видите и да погледне.

              Между другото, по какво съдиш че бързите не включват? Имай в предвид че раздатката има и положение "N", при което движение не се предава никъде - нито на задните, нито на предните колела. На таблото трябва да имаш лампа, свети ли? И да не свети - не е дерт - може да е изгоряла или да се е скапал датчика, дето я светва, но бързите да си се включат. Провери дали физически се включват - тоест на някоя мокра полянка включи, покарай 10-ина метра да включат хубовете, после спри и опитай да потеглиш рязко. Трябва да избуксува и някоя от предните гуми.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с включването на преден мост

                Спарки,благодаря за съвета.При включване на бавните светва лампата на арматурното табло,лоста отива назад и се чувства,че теглят и предните гуми.А от О-во положение-когато работи само задния диф,лоста на раздатката не иска да мръдне напред където са бързите и се чувства,че предните гуми не теглят.
                [B]НЕ СЕ ГАСИ ТУЙ ЩО НЕ ГАСНЕ !!![/B]
                [B]0899-43-23-58[SIGPIC][/SIGPIC][/B]

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с включването на преден мост

                  Айде и аз да задам един тъп въпрос - ти да не влючваш 4х4HI?
                  Защото при движение на малкия лост назад първо се включва 4Х4 HI, после с леко издърпване назад и натискане надолу, последвано от още дърпане назад се включва 4Х4 LO.
                  Когато си само на заден мост, колкото и да буташ напред няма какво да включиш (поне при мен е така)
                  Успех.
                  Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                  Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                  Opel Campo 3,1 TD '99
                  Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с включването на преден мост

                    Първоначално публикуван от ogimaster Преглед на мнение
                    Айде и аз да задам един тъп въпрос - ти да не влючваш 4х4HI?
                    Защото при движение на малкия лост назад първо се включва 4Х4 HI, после с леко издърпване назад и натискане надолу, последвано от още дърпане назад се включва 4Х4 LO.Когато си само на заден мост, колкото и да буташ напред няма какво да включиш (поне при мен е така)
                    Успех.
                    Подкрепям съмненията на колегата!Аз също оставам с такова впечатление! Колкото и да чета темата не схващам какво точно не прави джипката или какво собственика и очаква от нея!По принцип, малкия лост трябва да е: - 1./ в крайно горно(предно) положение(под горно,разбирам, по хоризонтал, най-близо към таблото)-съответно включен само заден мост-бързи, на таблото нищо не свети: 2./една позиция назад(в същата плоскост по вертикал),включва се и предния мост, пак бързи, светва индикатора на таблото(по терминологията на колегата 4Х4 HI): 3./още една позиция назад(по хоризонтал) и надоло(по вертикал)-неутрална, гасне лампата на таблото, нищо не се случва: 4./следваща позиция назад(към седалките),последната възможна, в долна(по вертикал) плоскост,индикатора на таблото светва отново, включва бавни и на двата моста....е*аси обяснението дето го направих...и аз почти си го разбрах!
                    Последно редактирано от emil5koff; 24-11-10, 21:18.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с включването на преден мост

                      Колеги,благодаря за съветите!!! Аз съм пълен лаик, но смятам да е науча.Например,не знаех,че молкия лост се движи и по вертикал / надолу и нагоре /.И така дали правилно съм разбрал - малкия лост на двойното има 4 позиции:
                      1/ Крайно горно-предно положение-само включен заден мост 2Н няма светлинна индикация на таблото.
                      2/ Един път назад,без надолу-включени и двата моста 4Н има светлинна индикация на таблото-работещи два моста - бързи.
                      3/ Още един път назад и надолу-неутрална / значи ли това,чи и двата моста са изключени и ако включиш големия лост на първа колата няма да тръгне???.Който не знае пита,а който не пита върщи глупости.Аз съм от питащите. Не ми се смейте!!!
                      4/ На долната плокост още един път назад-работещи два моста - бавни - има светлинна индикация на таблото.
                      Правилно ли съм разбрал - казвайте??? Човек се учи / го учат / докато е жив. Спреш ли да се учиш по добре се отпищи.
                      На Фронтерата всичко е на една пласкост,без натисканици надолу.
                      Е за сега на всички БЕЗАВАРИЙНО............!!! Чакам Вашите отговори.Не се сърдете на питащия човек.Извинете за многословието.
                      [B]НЕ СЕ ГАСИ ТУЙ ЩО НЕ ГАСНЕ !!![/B]
                      [B]0899-43-23-58[SIGPIC][/SIGPIC][/B]

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с включването на преден мост

                        Здравей Колега,
                        Много добре си разбрал нещата.
                        Да си кажа правичката незнам какво точно се случва в положение "N", но не ми и трябва да знам, защото след като съм стигнал до него, определено съм го закъсал.
                        Всеки един производител на автомобили 4Х4 по различен начин си решава проблема с превключването на 2H, 4X4 HI, 4X4 LO.
                        Затова при Opel е по един начин, при Nissan е по друг, а при TOYOTA е по трети.
                        Да не казвам че и при различните години на производство на един и същи модел се сменя начина на превключване.
                        Успех.
                        Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                        Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                        Opel Campo 3,1 TD '99
                        Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с включването на преден мост

                          Чудесно си разбрал!...ама и аз как съм го обяснил(на две ракийки), не е за вярване...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с включването на преден мост

                            Индикацията на таблото светва още на 4х4HI, тоест, само с дръпнат назад лост (без натискане и дърпане най-назад). Тая индикация е само за режима 4х4, и нея бързи или бавни не я интересуват.

                            Всичко си разбрал правилно. по т.3 - да, на каквато и скорост да включиш, към колелата няма да иде нищо. Редовно ползвам тоя номер като си вкарвам колата в гаража - раздатката на N, и скоростите на задна, че да ми свети лампата за задна. Излизам и си отварям гаражните врати "на светло".
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с включването на преден мост

                              Благодаря юнаци,до тук всичко е наред.С Ваше разрешение имам още въпроси.Когато си карал на 4х4 и искош да оставиш колата за да си свършиш нещо трябва ли задължително да я върнеш само към водещия мост или можеш да я оставиш така и после да си продължиш на 4х4? И още при кои случаи задължително трябва да минеш няколко метра назад за да се изключат автоматич ните хъбове? Е аз май само питам,но поне това което не знам.А мога и да бъда полезен - знам перфектно /писмено и говоримо/ рускиезик,а руснаците доколкото съм информиран имат добри автосайтове,мога да помогна с превод.Занимавам се още и с свързочна техника - радиостанции,много удобно и готино нещо.Имам си едно такова нещо в джипа и понякога си приказвам с руски колеги.Може да се помисли за радиофикация на колите,с удоволствие ще помагам.Е за сега толкова - бъдете живи и здрави и БЕЗАВАРИЙНО навсякъде!!!
                              [B]НЕ СЕ ГАСИ ТУЙ ЩО НЕ ГАСНЕ !!![/B]
                              [B]0899-43-23-58[SIGPIC][/SIGPIC][/B]

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X