Здравейте колеги. Единя хъб на моя Нисан включва и изключва при натоварване-буксуване. Разглобявах го, но не открих нищо счупено. Дайте идея какво да правя, може ли да се оправи или да търся друг хъб?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с хъба на Patrol GR
Свий
X
-
От: Проблем с хъба на Patrol GR
Няма ли да ти е по-лесно ръчно да си го щракнеш на Lock, когато смяташ, че ще ти трябва предното?Първоначално публикуван от niki76 Преглед на мнениеЗдравейте колеги. Единя хъб на моя Нисан включва и изключва при натоварване-буксуване. Разглобявах го, но не открих нищо счупено. Дайте идея какво да правя, може ли да се оправи или да търся друг хъб?Ние не сме неутрални!
-
От: Проблем с хъба на Patrol GR
Най напред кажи какви са хъбовете ти-амтоматични ,комбинирани или ръчни ...ако са от вторите (които са и най масовите ) ще ти кажа как да ги преработиш за да станат изцяло ръчни.Първоначално публикуван от niki76 Преглед на мнениеЗдравейте колеги. Единя хъб на моя Нисан включва и изключва при натоварване-буксуване. Разглобявах го, но не открих нищо счупено. Дайте идея какво да правя, може ли да се оправи или да търся друг хъб?VEREYA MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
От: Проблем с хъба на Patrol GR
Ники, трябва да се гресират с редка грес и то много минимално, иначе греста пречи. Ако не е от греста, проблема си е в хъба, провери да няма нещо износено или счупено.Първоначално публикуван от niki76 Преглед на мнениеХъба може да се зацепи и ръчно ,има 2 степени/auto i Lock/ но проблема си остава същия и в ръчно зацепване.
Свалях ги и двата, измих ги на пароструика и с обезмаслител но нямаше никакъв ефект.NISSAN PATROL GR
OFFROAD CLUB 4x4 VRATZA
Коментар
-
От: Проблем с хъба на Patrol GR
Кажи ни, и аз се интересувам!Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнениеНай напред кажи какви са хъбовете ти-амтоматични ,комбинирани или ръчни ...ако са от вторите (които са и най масовите ) ще ти кажа как да ги преработиш за да станат изцяло ръчни.NISSAN PATROL GR
OFFROAD CLUB 4x4 VRATZA
Коментар
-
От: Проблем с хъба на Patrol GR
Хъба ти е комбиниран или полуавтоматичен.Проблема при този вид идва от прекаленото използване на хъбовете в режим 4х4 на положение auto и по право от силната и дебела пружина която служи за изключването на хъба. Слабото място са двете Г-образни крачета с които се вкл. хъба ръчно -пружината създава доста голямо усилие върху тези крачета и най често се чупят или изправя късата част на Г-то.Доста време ми създаваха главоболия тези крачета -чупеха се заварях ги ,вършеха работа известно време и после отново се трошаха .Реших проблема по най простия начин-като начало изхвърлих вътрешната част на хъба към главината и така хъба вече нямаше автоматично включване,след това разглобих самия хъб и замених вътрешната дебела и яка пружина със по тънка и слаба, оправих отново двете Г-образни крачета да са прави , късата част от Г-ето (тя вкл. хъба като се приплъзва по вътрешния наклонен отсек на чашата) отново я върнах под прав ъгъл(изправят се и оттам хъба изключва и включва ,както е при теб).Така сглобен хъба си работи перфектно без да се кривят крачетата от усилието на пружината-включва и изключва без никакво усилие почти като ръчен,карам вече година така без никакви проблеми.Първоначално публикуван от niki76 Преглед на мнениеХъба може да се зацепи и ръчно ,има 2 степени/auto i Lock/ но проблема си остава същия и в ръчно зацепване.
Свалях ги и двата, измих ги на пароструика и с обезмаслител но нямаше никакъв ефект.VEREYA MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
От: Проблем с хъба на Patrol GR
Утре ще ги разглобя и ако немога да се справя ще пиша пак.Мерси предварително.Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнениеХъба ти е комбиниран или полуавтоматичен.Проблема при този вид идва от прекаленото използване на хъбовете в режим 4х4 на положение auto и по право от силната и дебела пружина която служи за изключването на хъба. Слабото място са двете Г-образни крачета с които се вкл. хъба ръчно -пружината създава доста голямо усилие върху тези крачета и най често се чупят или изправя късата част на Г-то.Доста време ми създаваха главоболия тези крачета -чупеха се заварях ги ,вършеха работа известно време и после отново се трошаха .Реших проблема по най простия начин-като начало изхвърлих вътрешната част на хъба към главината и така хъба вече нямаше автоматично включване,след това разглобих самия хъб и замених вътрешната дебела и яка пружина със по тънка и слаба, оправих отново двете Г-образни крачета да са прави , късата част от Г-ето (тя вкл. хъба като се приплъзва по вътрешния наклонен отсек на чашата) отново я върнах под прав ъгъл(изправят се и оттам хъба изключва и включва ,както е при теб).Така сглобен хъба си работи перфектно без да се кривят крачетата от усилието на пружината-включва и изключва без никакво усилие почти като ръчен,карам вече година така без никакви проблеми.
Коментар
-
От: Проблем с хъба на Patrol GR
Днес свалих хъба,като го махнах имаше една широка шайба преди зегера който седи на полуоската.Тя не трябва ли да е след зегера.Ако някой знае къде и е мястото моля да пише.Аз я сложих зад зегера и така съм сглобил,но не съм пробвал дали е от това проблема.Ще пробвам в неделя на разходката .
Коментар
-
От: Проблем с хъба на Patrol GR
Шайба преди зегерката на полуоската няма ,мястото и е зад нея ...проблема ти обаче не е тя,при заключено положение на хъба LOCK чарковете които остават към главината не играят никаква роля...моите са махнати нацяло и хъба си работи като ръчен .Първоначално публикуван от niki76 Преглед на мнениеДнес свалих хъба,като го махнах имаше една широка шайба преди зегера който седи на полуоската.Тя не трябва ли да е след зегера.Ако някой знае къде и е мястото моля да пише.Аз я сложих зад зегера и така съм сглобил,но не съм пробвал дали е от това проблема.Ще пробвам в неделя на разходката .VEREYA MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
От: Проблем с хъба на Patrol GR
По добре го разглоби и подмени дебелата пружина вътре с по тънка -оригиналната е с дебелина 3мм на тела ,сложих пружина 2мм и заспа(вътрешния диаметър на пружината мисля че беше 45мм,а дължината е направих колкото старата)...да не забравиш да оправиш и Г-образните крачета,че иначе няма да включва ръчно.Първоначално публикуван от niki76 Преглед на мнениеЗначи да не се надявам,а да започвам да разглобявам хъба.VEREYA MOTORSPORT TEAM
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар