Обява

Свий
Няма добавени обяви.

сбогом на Нисана

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: сбогом на Нисана

    Първоначално публикуван от newage Преглед на мнение
    ...
    Платих 310 лв. в сервиза "Автоекспрес" в Горна за удоволствието да я стегнат на 30 кг. и да избие след 3000 км...
    То е свършено вече, но 30 кг. е страшно много!

    Коментар


    • #17
      От: сбогом на Нисана

      Свиркай си важното е , че си се отказал на време.
      [B]Mercedes Benz w123 [/B]
      [B]Ford Escort xr3 [/B]
      [B]Aro 10 [/B]
      Плачи! Там близо край град София
      стърчи, аз видях, черно бесило,
      и твой един син, Българийо,
      виси на него със страшна сила.
      0896042536

      Коментар


      • #18
        сбогом на offroad-bulgaria.com

        Тъй като излизам вече от категорията 4х4, искам да благодаря на колегите за помощта и съветите. Премествам се в клуб за Опел ветерани
        Последно редактирано от newage; 04-10-10, 21:54.

        Коментар


        • #19
          От: сбогом на offroad-bulgaria.com

          Първоначално публикуван от newage Преглед на мнение
          Тъй като излизам вече от категорията 4х4, искам да благодаря на колегите за помощта и съветите. Премествам се в клуб за Опел ветерани
          E полека де.На кой ни оставяш?
          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

          Коментар


          • #20
            От: сбогом на offroad-bulgaria.com

            Първоначално публикуван от newage Преглед на мнение
            Тъй като излизам вече от категорията 4х4, искам да благодаря на колегите за помощта и съветите. Премествам се в клуб за Опел ветерани
            Аз лично съм на същото мнение, нищо че все още съм в клуба на японците, но и никога няма да излезна от клуба на Опел.
            Аз си купих японски джип, чисто и просто поради факта, че няма немски, освен безумно скъпото Г.
            Мита за нечупливите никога и вечно вървящи японски возила, отдавна съм го разбил.
            И както е написал колегата като спрът, ти идват адски скъпо да тръгнат отново и никой не може да се обоснове защо е така.

            Коментар


            • #21
              От: сбогом на Нисана

              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
              То е свършено вече, но 30 кг. е страшно много!
              Колега, ами като съм чел повечето ръководства за стягане на глава, там обикновено пише:
              Всички болтове на 3 кг и после всеки на 3х45 градуса, или 2х90 градуса.
              Колко килограма е това, а и при всеки ще е различно защото еднакво износени болтове няма. При следването на тази схема наистина се получат горе долу такива стойности, просто съм го следил.
              Така, че според мен тези килограми са си реални и не би следвало да има проблем.

              Коментар


              • #22
                От: сбогом на offroad-bulgaria.com

                Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                но и никога няма да излезна от клуба на Опел.
                Аз пък никога няма да вляза, отново, точно след горчивия ми опит с KADETT. Това не е кола, а каруца, на която постоянно от някъде тече масло, нещо дрънка, и нещо гние.

                ...е, някои хора и москвичите много си ги тачат, ама не, мерси!

                Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                Всички болтове на 3 кг и после всеки на 3х45 градуса, или 2х90 градуса.
                Колко килограма е това, а и при всеки ще е различно защото еднакво износени болтове няма. При следването на тази схема наистина се получат горе долу такива стойности, просто съм го следил.
                Така, че според мен тези килограми са си реални и не би следвало да има проблем.
                Еднакво износени болтове са новите такива. От друга страна, колкото и да си ги износил, стъпката им е все тая. И именно поради износването им, за един и същи въртящ момент, притискането им леко се различава. Не виждам защо при наличие на сервизни данни да не се работи по тях. По тях са произведени понякога милиони двигатели. А дозатягането под някакъв градус е точно за са се смачка гарнитурата с точно определен размер. Четвърт оборот на болт със стъпка 1мм е точно 1/4 милиметър, независимо от износването, и независимо колко килограма трябват за това.
                Последно редактирано от sparkybg; 05-10-10, 12:23.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: сбогом на offroad-bulgaria.com

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Аз пък никога няма да вляза, отново, точно след горчивия ми опит с KADETT. Това не е кола, а каруца, на която постоянно от някъде тече масло, нещо дрънка, и нещо гние.

                  ...е, някои хора и москвичите много си ги тачат, ама не, мерси!
                  Всеки сам си решава с какви проблеми желае да се сблъска. Няма перфектна кола. Колегата горе много точно е описал какво трбява да направи един собственик на Опел.
                  Защото ако започна да поствам снимки на изобщо НЕ ръждясали Нисани, да не стане така, че да имаме нов лидер в гниенето, и то за къде по-млади екземпляри.
                  Колегата имаше предвид изключително леката поддръжка на немските коли, спрямо изключително скъпито в това отношение японци. И с това ли не си съгласен? Да давам примери за консумативи, цени, качество, наличност и др.?

                  Коментар


                  • #24
                    От: сбогом на offroad-bulgaria.com

                    Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                    Всеки сам си решава с какви проблеми желае да се сблъска. Няма перфектна кола. Колегата горе много точно е описал какво трбява да направи един собственик на Опел.
                    Защото ако започна да поствам снимки на изобщо НЕ ръждясали Нисани, да не стане така, че да имаме нов лидер в гниенето, и то за къде по-млади екземпляри.
                    Има доста голямо значение от къде са внесени и как са карани. И за едните, и за другите. А какъв ми е келепира като са евтини и налични частите, ако трябва да ги сменям по-често. Все тая. Колко KADETT-а например ще изкарат 100000км с оригиналното си окачване и съединител?

                    Не съм казвал кое е по-гниещо и кое - не. Споделих собствения си опит с KADETT. При това без въобще да споменавам още заводските му недомислия, като вечно хлопащата жабка и разпадащия се интериор. Кошник, ама пълен. Двама колеги също имаха - същата работа.

                    Сега по темата: Всяка кола, попаднала на гъзоръки майстори, става кошник. Не може да хвърля 5 пъти гарнитура и никой да не се чукне по главата че има нещо не така, освен главата, например. Щото например и с едно DAIHATSU имаше същия случай - 3-4 пъти хвърля гарнитура, всеки път сменят марката, и хайде наново. А дали е крив блока - отново никой не си помръднал пръста (щото усилието е горе-долу толкова) да провери.

                    А глави и гарнитури имат и немските двигатели, не само японските. Хилядите вакуумчета - всяко от тях си има ясно предназначение при инжекционите, за ралика например от карбуратор със 100 вакуумчета по него. Просто въпросния двигател няма нищо сложно и екзотично в него, нито пък е ненадежден повече от всеки средностатистически надежден двигател, включая тоя на KADETT, с вечно течащото отвсякъде масло от него. Впрочем, аз неомаслен двигател на KADETT не съм и виждал изобщо.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      От: сбогом на Нисана

                      Първоначално публикуван от newage Преглед на мнение
                      Това потвърждава още веднъж, че в Горна Оряховица НЯМА добри майстори. Платих 310 лв. в сервиза "Автоекспрес" в Горна за удоволствието да я стегнат на 30 кг. и да избие след 3000 км. Затова, който няма пари да позлатява майстори да си кара простичка кола.
                      Колега не защитавам и не обвинявам никого(майстори собственици и други участници в темата).Доста коли съм направил въпреки, че това не ми е основното и доходоносно занимание, но не съм виждал болт на глава толкова здрав, че да го стегнеш на 30кг
                      П.п За камиони не мога да кажа
                      Между другото как разбра, че е стегнат на 30кг.
                      "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

                      Коментар


                      • #26
                        От: сбогом на Нисана

                        Е добре де,ама сте зевзеци,обърках нютоните с кг. Не 30,а 3кг. т.е. 30 Nm. или почти толкова.

                        Коментар


                        • #27
                          От: сбогом на Нисана

                          Аз искам да видя как се стяга със стандартен динамометричен ключ на 30 кг, без помощни инструменти/тръбичка/.На мен към 12 кг. ми е вече доста трудно.
                          И аз съм на мнение, че въпросният мотор на нисан е добре измислен и без сложни и ненужни изпълнения, с нищо не е по- сложен от мотора на опек кадет.Трябваше да проверите блока за кривина.
                          Относно Opel- все още си джиткам старият кошник - вектра -А.Като ходова част, скоростна кутия, мотор/c18nz/ съм безкрайно доволен-вярно че редовно си сменям гарнитурата на капака на глават-конструктивна недомислица-няма масло отражател.Вярно вози като каруца, но моята беше със спортно окачване/пружини, амове- кони/, в момента е с щура смесица от предни маслени на делфи, със спортни предни пружини, и задни газови, с афтър маркет пружини за-забележете пасат комби, БМВ - комби и за вектра?Така че , не е учудващо, че поведението и няма нищо общо със това на нормална вектра, още повече със сто кг. метанова бутилка в багажника.При оригинално окачване вектрата си вози доста комфортно.
                          Относно купето на вектрата-просто нямам думи, по гниещи автомобили едва ли има.За жалост не гният само веждите/от където и прякора опел-вежда/.Гредички от многокатова ламаринка, с нещо като подцинковане ....заварката е просто песен.Изгнили греди са доста чест проблем при тази модификация-не подмина и мене-едната пружина беше влязла в гредата.
                          По- новите-вектра Б и Ц, от към купе биват , но от към мотори...., като и поддръжката им е доста различна от към себестойност.
                          На мен японката си ми харесва /терано 2/,а и единичката си има своя чар/ръбат/ . Опел засега нямам намерение да си взимам повече.
                          Проблема е, че желаем да караме автомобили/джипове/, които да са евтини от към поддръжка, да "арчи малко", да върви много, да са представителни, да са много проходими, първоначалната инвестиция в тях да е малка, а след време-дас и държат цената...
                          Няма такова животно.
                          П.П. не ми се мисли как се удължава/разтяга шпилката ако стегнеш на 30кг.Предполагам е на шпилки, а не на болтове, щото щяхте да ги скъсате при това упражнение/резба в блока, завършваща на глухо/.
                          Дано поне да е попаднала в добри ръчички джипката.
                          Относно проблема с читави майстори и сервизи- за жалост е така, рядко се попада на такива, а и те не всеки път са компетентни за дадения проблем.Все пак неможе да разбираш от всичко, но като не си наясно, не е срамно да кажеш-бе не мога да ти помогна-виж този колега, той се занимава с това.Но това рядко се случва...
                          Не ни изоставяй, тераното си е яка машинка, просто не си случил - на майстори и на състояние на мотора.Виж дизелите-2.7-там нещата са още по-прости -от към конструктивни решения, а за фабрични типични слабости, не съм чул някой да се оплаква .
                          Поздрави и успех!

                          Коментар


                          • #28
                            От: сбогом на Нисана

                            Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                            Аз искам да видя как се стяга със стандартен динамометричен ключ на 30 кг, без помощни инструменти/тръбичка/.На мен към 12 кг. ми е вече доста трудно.
                            Стандартен динамометричен ключ, дето да стегне на 30кг е грубо 300Nm. Щом са предвидени за тия нютони са с достатъчно дълго рамо, така че да можеш да стягаш спокойно в целия му обхват. Моя е до 200, а рамото му е над 50 сантиметра, например.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: сбогом на offroad-bulgaria.com

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Има доста голямо значение от къде са внесени и как са карани. И за едните, и за другите. А какъв ми е келепира като са евтини и налични частите, ако трябва да ги сменям по-често. Все тая. Колко KADETT-а например ще изкарат 100000км с оригиналното си окачване и съединител?

                              Не съм казвал кое е по-гниещо и кое - не. Споделих собствения си опит с KADETT. При това без въобще да споменавам още заводските му недомислия, като вечно хлопащата жабка и разпадащия се интериор. Кошник, ама пълен. Двама колеги също имаха - същата работа.
                              Колега само ще ти кажа, че моята Астра в момента е на 270 000 км. и не съм сменил нищо по окачването освен предни амортисьори един път, а за съединител няма да говоря, даже и не съм се замислял дали съществува тази част.
                              И само да ти кажа, че си я взех на 130 000, както и да броя само аз съм и навъртял 140 000. Повече нямам какво да кажа по тази тема.
                              Недомислици имат всички коли, или ти си мислиш, че Нисана е перфектен и няма нищо недомислено?

                              И аз да кажа по темата.
                              По-горе написах как се стяга глава в повечето случаи. Пробвайте и вижте на колко килограма горе долу отговаря това. Наистина някъде към 25-30 кг. излиза. А иначе си я стягам с най-обикновен динамометричен ключ без никакво удължение.
                              Колега ако наистина главата е стегната на 3 кг само, ще имаш проблеми и нищо чудно, че я хвърля за пети път. Главата на скутерче 50 кубика се стяга 3 кг.

                              Коментар


                              • #30
                                От: сбогом на offroad-bulgaria.com

                                Вземи си една фронтерка и оставаш в двата клуба Хем е опел, хем е "джип".
                                Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                                0888 315 794
                                LZ1UPI
                                A1 (Rh+)

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X