След много перипетии с моя Нисан Терано накрая вдигнах ръце и го продадох, така както си е повреден, на 1/3 от цената, със все части и всичко, само да се маха.
Както казваше един голям софийски майстор, когато го попитах кои коли са добри - "всяка кола е добра... докато върви". Е когато Нисана се повреди разбрах какво е имал в предвид - ремонт, след ремонт, стотици левове в бездънните джобове на автосервизи и монтьори - без никакъв резултат.
Последните ми две коли бяха бус Субару и Нисан. От японското качество ми останаха само бели коси и дългове. Та сега си търкалям стария Опел Кадет и си пея...
От Нисана ми остана това. Ако някой го иска - давам го.
Както казваше един голям софийски майстор, когато го попитах кои коли са добри - "всяка кола е добра... докато върви". Е когато Нисана се повреди разбрах какво е имал в предвид - ремонт, след ремонт, стотици левове в бездънните джобове на автосервизи и монтьори - без никакъв резултат.
Последните ми две коли бяха бус Субару и Нисан. От японското качество ми останаха само бели коси и дългове. Та сега си търкалям стария Опел Кадет и си пея...
От Нисана ми остана това. Ако някой го иска - давам го.
Коментар