П3 и П4 са без рама и оттам -без тия тампончета , дето са между рамата и купето . Оказа се , че те обират много от ситните неравности (тип дребни камъчета) - с Пахерото ги усещам , с Ленд Крузера не ги . Обаче тия тампончета , вероятно заради комбинацията с един (два) цял мост , правят жипките с рами , доста по-неконтролируеми по завои ( с ,или без асфалт) . На единия ми Крузър ,Търтея турна лебедката вътре в купето , но закачена за рамата , тогава забелязах какъв огромен ход имат въпросните тампончета , при това нищо не им противодейства ,или контролира .
Пак да кажа , че пълно щастие няма .
И да - купето на П4 се е утепало за детевоз ,като микробус е , но с приличен ДВГ и прилично количество екстри .
И да - някои хора харесват , как вози Субару STI.
Пак да кажа , че пълно щастие няма .
И да - купето на П4 се е утепало за детевоз ,като микробус е , но с приличен ДВГ и прилично количество екстри .
И да - някои хора харесват , как вози Субару STI.
Коментар