Здравейте, напоследък ровя доста за Pajero и обмислям, да взема едно Pajero 4 2016 година за да го ползвам всекидневно, както и на труден терен, но ми казаха, че возията не била достатъчно добра за семейна кола. Някой може ли да сподели наблюдения и опит? От Бургас съм и дори ще съм безкрайно благодарен, ако някой има таква и ме повози за да добия предства.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Pajero 4 твърде груба возия за семейна кола?
Свий
X
-
Колега, малко са "джиповете" които возят много добре, които са доста по-асфалтово и имиджово ориентирани, което прави и цените им не толкова масово достъпни.
Ако не си ползвал джипка до сега е възможно четворката да ти се види дървена, а и след като ще е семейна кола, подмишвай жената за пробите да види кво я чака за да не ти мрънка после, че си взел решението сам.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
-
Тва "ми казаха" , не важи . Всяко возило е компромис с нещо си . Или няма да бяга с 200 , или няма клиренс , или нещо си .... Избора и на тва Паджеро е свързано с компромис към нещо . Та пробвай , как вози , ако возията ще е определяща , особено и за семеен ван - покарай дълга база . Стандартно са с 18' джанти и ниски гуми- би могъл да събереш сп.автомати и в 17' и гуми с по-висок борд , ще друса по-малко , но стабилността по асфалт ще избяга ...и пак едното за другото . Също така изборът на фабрични и афтър маркет пружини и амортисьори е огромен .
Лично аз , в момента съм с П4 , за дълги пътувания -тая година 70к км . Прежалих му лака и се представи задоволително и извън пътя . Ако си в Сф , можеш да покараш моетоTLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE
Коментар
-
Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеВозията на всички Паджеро е несравнимо по-добра от Киа, както и цялата кола.
Ако иска иска иска ако не - негова си работа. Не ми пука.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
По никакЪв начин не искам да налагам мнението си. Зная и твоето.
Ако иска иска иска ако не - негова си работа. Не ми пука."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
- 1 like
Коментар
-
Пахеро е доста подценявано МПС за извън пътя (като му прежалиш лака и прави чудеса -за справка Валерката) . Не бих сравнявал возията на никой способен внедарожник с S класа на въздух .
Малко офтопик : досега не съм намерил половин болтче разлика в окачването и трансмисията на П4 и П3 (само за ск.кутии АТ и МТ нямам надблюдения, АТ у П4 ми изгл прекалено съвременен Айсин , та да са го почнали от 2000г)TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE
Коментар
-
Да споделя и един урок, който научих с "*ъза си"
След качването на автомобил тип "джип", човек трябва да спре да помпи гумите като на лека кола.
И да внимава какви ги вършат гумаждиите.
Нови BF Goodrich КО2, размер 265/65/17, гумаджиите ги бяха наБомбили до 2.5 бара.
Колата не е Пахеро, но е съизмерима.
Изспуснах ги, но дори предписаните 2.0 бара на вратата бяха прекалени.
На 1.8 бара ги карам сега и вече нищо не ме боли.
Та, налягането, височината на профила, твърдостта на гумата (на самите стени) - също имат голяма роля за комфорта.
- 2 likes
Коментар
-
.....имам над 500 000 км с П3 и П4......П4 го карах 6 години и съм твърдо ЗА това той да е семеен автомобил.....какво значи твърда возия? От одавна колите са с твърдо окачване дори и за джипове, защото са правени за пътища с главно П ,а не за настилки ,надупчени като швейцарско сирене.....ноята беше по твърда от другите ( защото имам контакти ежедневно с такива автомобили )но и това е обяснимо, защото моята беше 3,8 В6 бензин.....личното ми мнение е че П4 купе, но с различните мотори ,са сякаш два коренно различни автомобила.....купето е доста просторно и голямо, така че откъм семейния багаж няма да имаш драми......слабите места са доста ,но сега няма да ги изброявам....Това е джип ,който може съвсем безпроблемно,комфортно и сигурно да те прекара от т. А до т. Б без да се налага да си задаваш въпроса дали ще стигнеш до посочения адрес или желаното място.....на дизелите им липсва нивото на шумоизолация и за това при високи скорости вътре е доста по шумно,за разлика от бензиновия, който е доста тих мотор....
Коментар
-
За различните мотори си забелязал различни части по окачването ?
За сега съм сменил някои шарнири , тампони , предни амове - и всичките са били еднакви за къса и дълга база , за нафта и бензин , че даже и за П3 и П4 .
Разбира се , съм лаик , в сравнение с Ди Джея . И ще се радвам да спомене где е видял разлики по окачването , та да не се набалбукам с някои резервни чаркове , само щото са ми се видяли евтини , къвто навик имам , да си пълня рафтовете .
Може би , щото и моята е бензин и е с невероятно тих мотор (за разлика от четирицилиндровия дизел у 3.2) , та шумоизолацията от към оклония свят ми малее -все се оглеждам , да не забравих някой джам отворен .
-
-
Някой спомена “кой как го усеща с гъза си”, и е абсолютно прав! Жената /и децата/ смениха S500 със Секвоя. Едното вози като... абе като S Mercedes, другото е на рама и с цял заден мост. И за разкош съм му ръгнал полиоретанови /гъзарското име на “пластмасови”/ тампони по окачването, че и 5100 Билщайн амортесьори. Вози на каруца. И въпреки всичко щерките, че и жена ми предпочитат Секвоята.
Не всеки се кефи на мека возия.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар