Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mitsubishi Pinin загуби мощност в движение

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Mitsubishi Pinin загуби мощност в движение

    Колата е Мицубиши Пинин, 1.8 GDI. Резервоарът беше на ½ и налях по пълно 25 л А95 от „Марешки“ (почти винаги купувам бензин и нафта от там и винаги съм бил доволен). След 1-2 км колата загуби мощност, започна да глъхне и едва се прибрах. Преди много години имаше подобни проблеми с горивата, но отдавна не ми се е беше случвало. На първо четене се сетих за лош бензин. Веднага се опитах да се обадя на фирмата им и на управителя на бензиностанцията, за да проверят колонката, но уви – ел-пощата не работи, а посоченият в сайта им телефон е невалиден.
    След това помислих, че съвпадението може да е случайно. Моторът пали нормално, на празен ход оборотите са 800/мин., трудно се форсира до 2500 - 3000 и после падат и дори гасне. Въпросът ми към „ЗНАЕЩИТЕ“ е: къде може да е проблемът и как да го търся и намеря?
    Прикачени файлове
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

  • #2
    най-вероятно вода в бензина, източи малко в една паница и го запали да видиш как гори
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • trapper
      trapper коментира
      Редактиране на коментар
      От къде се източва?

  • #3
    Отвори резервоара и ще разбереш... Дано да не съм прав , ама гние гърловината за зареждане и от там целия резервоар е в кал и ръжда отвътре. Хващам се на бас че и горивния филтър не си сменял - вътре е и беше нещо около 50 лв.
    Фиат Купе
    Опел Фронтера В
    Мицубиши Паджеро Пинин

    Коментар


    • trapper
      trapper коментира
      Редактиране на коментар
      По гърловината няма следи от ръжда. Горивния филтър не съм сменял, защото не знам как се прави. Ако ти знаеш - моля обясни!

  • #4
    Налягане на горивото? ГДИ има 2 помпи, ниско и високо налягане и там разни други особенности, но Има ли налягане на горивото?
    O888 749-O86
    C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
    NC 750

    Коментар


    • trapper
      trapper коментира
      Редактиране на коментар
      Ако знаех как се прави, вероятно нямаше да питам тука. Затова съветът ти щеше да има полза, ако напишеш как се прави.

    • m4r1qn
      m4r1qn коментира
      Редактиране на коментар
      без майстор запознат с ГДИ няма да стане работата с наляганията - аз лично навремето ходих при несиспомнямкаксеказва, сервиза се намира в Малашевци - ника му е нещоси Тумби

  • #5
    Аз първо ще сменя горивото в резервоара , и ако няма промяна , ще търся проблем в автомобила.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #6
      Е , какво да пишем тогава , като не знаеш как се прави.
      Аз бих направил следното :
      1 Диагностика през компютъра.
      2. Измерване налягането и предимно цвета на горивото.
      3. Отваряне на резервоара , Там според зависи гледката смяна на филтъра и в тежкия вариант чистене на ръждата.
      4 . Ако нищо от това не помогне , взимайки предвид резултатите от диагностиката - нова помпа ниско налягане или бегом до човек който е на ти с ГДИ.

      При мен , след диагностика , чистене на резервоара, смяна на помпата и филтъра , вдигнах ръце и отидох при.... да ми ремонтира помпата за високо налягане.

      След като толкова години имаш ГДИ , вероятно знаеш за какво пиша.
      Фиат Купе
      Опел Фронтера В
      Мицубиши Паджеро Пинин

      Коментар


      • #7
        Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
        Е , какво да пишем тогава , като не знаеш как се прави.
        Аз бих направил следното :
        След назидателните съвети и мнения, последвах съвета на знаещите.
        "1 Диагностика през компютъра."
        - направиха я в с-з Рубин. Нямаше проблеми и записани грешки.

        "2. Измерване налягането и предимно цвета на горивото"
        - не го мериха, щото ... така.

        "3. Отваряне на резервоара , Там според зависи гледката смяна на филтъра и в тежкия вариант чистене на ръждата."
        - направих го лично. Извадих карантията от двата дяла на резервоара. Имаше малко фин рижав прах. Измих го, прахосмук, бърсах с ацетон. Свети като сребърен, няма и следа от корозия. Смених горивния филтър. Монтирах обратно чаркалаците. Пали от раз, на място поддържа около 800 об./мин. В движение, като загрее, пак се дави и върви като като спъната, а при подаване на газ дори гасне.

        "4 . Ако нищо от това не помогне , взимайки предвид резултатите от диагностиката - нова помпа ниско налягане или бегом до човек който е на ти с ГДИ."
        - аз нямам проблеми с бягането, а с търкалянето!
        "При мен , след диагностика , чистене на резервоара, смяна на помпата и филтъра , вдигнах ръце и отидох при.... да ми ремонтира помпата за високо налягане.
        След като толкова години имаш ГДИ , вероятно знаеш за какво пиша." - не знам!

        Смених въздушния филтър (стария беше под 1000 км). Звукът на мотора стана по-силен, май. Дядо Владо даде съвет да сменя дебитомера. Но по метода "проба-грешка" май ще сменя цялата кола.

        Имате ли конструктивни съвети?
        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

        Коментар


        • #8
          Да , Рубин може и да ги пропуснеш. Човека се казва Милен и работи в Пловдив. Във Мицубиши форума има достатъчно писано. И най вероятно проблема е в помпата за високо налягане.
          Това животно работи по много странен начин - дюзите на празен ход работят на 12 волта, после минават в режим 70 волта , и на моменти на 110.
          Фиат Купе
          Опел Фронтера В
          Мицубиши Паджеро Пинин

          Коментар


          • trapper
            trapper коментира
            Редактиране на коментар
            Благодаря, но прати ми поне телефона на Милен. Ако мога ще сваля тая помпа и ще му я пратя за ремонт.

          • trapper
            trapper коментира
            Редактиране на коментар
            Тая заран говорих с Милен. То е ясно, че диагностика по телефона не става, но ме посъветва да сменя филтър, който се намира до помпата за високо налягане. Проблемите са 2:
            * най-доброто решение е да му закарам колата, но до Пловдив ще стигна с тая кола точно никога;
            ** да се запретна да го правя сам, но дори не знам къде е тая помпа. Ако някой знае, моля да прати снимка.
            Как се пише на английски, за да търся клипче в ютуб?

          • trapper
            trapper коментира
            Редактиране на коментар
            намерих го: Fuel Pump Filter

        • #9
          По спомени - освен в резервоара филтър за гориво има и в моторния отсек (даже ми се върти че са 2 бр.)
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:s-l1600.png
Прегледи:542
Размер:1.03 МБ
ID:6725998
          O888 749-O86
          C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
          NC 750

          Коментар


          • trapper
            trapper коментира
            Редактиране на коментар
            От къде мога да го купя?

          • m4r1qn
            m4r1qn коментира
            Редактиране на коментар
            Не знам, при Диджей Тумби съм го виждал, а снимката е от и-бей

        • #10
          Писна ми и колата пак е на пазара, с намалена цена. Който иска, да продължи борбата.
          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

          Коментар


          • #11
            Независимо от обявата за продажба, работата по ремонта продължава и което се случи първо.
            Милен ме посъветва да изчистя посоченият вече филтър на горивната помпа. До колкото разбрах по телефона, намира се някъде на тия снимки. Ако някой знае какво трябва да демонтирам, моля да го посочи.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:мотор-4.jpg
Прегледи:548
Размер:433.3 КБ
ID:6726958Натиснете снимката за да я уголемите

Име:мотор-1.jpg
Прегледи:559
Размер:353.7 КБ
ID:6726956Натиснете снимката за да я уголемите

Име:мотор-2.jpg
Прегледи:538
Размер:482.2 КБ
ID:6726957Натиснете снимката за да я уголемите

Име:мотор-3.jpg
Прегледи:543
Размер:376.8 КБ
ID:6726959
            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

            Коментар


            • #12
              https://www.youtube.com/watch?v=3YfhKgjRYmM
              O888 749-O86
              C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
              NC 750

              Коментар


              • #13
                Тоя симпатяга не виждал филтри, но все пак има такъв - https://youtu.be/YeOK3V7yD-0
                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                Из "Златния телец"

                Коментар


                • #14
                  Освен на помпата има филтърчета и в дюзите.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • trapper
                    trapper коментира
                    Редактиране на коментар
                    ми дай повече инфо - като за ремонт кола

                • #15
                  Ами, просто трябва да се сменят евентуално. Не е гаранция, че проблемът е там, но със сигурност няма да навредиш, ако ги смениш. Мисля, че тези на дюзите бяха същите, като на този на помпата, но отдавна не съм виждал такъв хемороид и е възможно да греша.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X