Привет колеги, наскоро купих една джипка с двигател на Mitsubishi 2,4/16/125к.с., 2008г./газифициран е.
Появи ми се проблем като смених антифриза.
Изчезна ми парното,духа топло,но повече е към хладно/студено.
Не съм сигурен дали след смяната на антифриза,но мисля че преди това си имаше нормално топло.(не съм промивал с химия,само с вода)
С климатроник съм.
В форума на Great Wall Hover H3 h5 чета за "разтоварване на 4ти цилиндър" една тема,и там казват че 4ти не се охлажда добре, пробива гарнитура и т.н.
Отстрани на блока има една тапа с болтчета,махат я и слагат щуцер, който вкарват в парното...с тройник.
Тоя двигател чух че е много разпространен.
Слави ли се със слабо парно или...
**Стрелката на температурата винаги кове в средата и не мърда,а парно няма...
-Ако имам въздух, не би ли трябвало сама да го избута в разширителния съд???
Стисках с клещи изходящия маркуч от изпарителя към парното/за евентуално обезвъздушаване,но топло не идва..
Моля за помощ...
Появи ми се проблем като смених антифриза.
Изчезна ми парното,духа топло,но повече е към хладно/студено.
Не съм сигурен дали след смяната на антифриза,но мисля че преди това си имаше нормално топло.(не съм промивал с химия,само с вода)
С климатроник съм.
В форума на Great Wall Hover H3 h5 чета за "разтоварване на 4ти цилиндър" една тема,и там казват че 4ти не се охлажда добре, пробива гарнитура и т.н.
Отстрани на блока има една тапа с болтчета,махат я и слагат щуцер, който вкарват в парното...с тройник.
Тоя двигател чух че е много разпространен.
Слави ли се със слабо парно или...
**Стрелката на температурата винаги кове в средата и не мърда,а парно няма...
-Ако имам въздух, не би ли трябвало сама да го избута в разширителния съд???
Стисках с клещи изходящия маркуч от изпарителя към парното/за евентуално обезвъздушаване,но топло не идва..
Моля за помощ...
Коментар