Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за двг. 2.4 i/16/125к.с.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Питане за двг. 2.4 i/16/125к.с.

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot_20191229-151552.png Прегледи:0 Размер:210.4 КБ ID:6541191 Привет колеги, наскоро купих една джипка с двигател на Mitsubishi 2,4/16/125к.с., 2008г./газифициран е.
    Появи ми се проблем като смених антифриза.
    Изчезна ми парното,духа топло,но повече е към хладно/студено.
    Не съм сигурен дали след смяната на антифриза,но мисля че преди това си имаше нормално топло.(не съм промивал с химия,само с вода)
    С климатроник съм.
    В форума на Great Wall Hover H3 h5 чета за "разтоварване на 4ти цилиндър" една тема,и там казват че 4ти не се охлажда добре, пробива гарнитура и т.н.
    Отстрани на блока има една тапа с болтчета,махат я и слагат щуцер, който вкарват в парното...с тройник.
    Тоя двигател чух че е много разпространен.
    Слави ли се със слабо парно или...
    **Стрелката на температурата винаги кове в средата и не мърда,а парно няма...
    -Ако имам въздух, не би ли трябвало сама да го избута в разширителния съд???
    Стисках с клещи изходящия маркуч от изпарителя към парното/за евентуално обезвъздушаване,но топло не идва..
    Моля за помощ...
    ​​​​
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от lakatnika; 29-12-19, 15:07.
    Shuanghuan S Ceo 2.4i/128Hp
    Краси
    "машината обича Ласка,грижливо гледане и Смазка"

  • #2
    [QUOTE 2008г./газифициран е.

    Стисках с клещи изходящия маркуч от изпарителя към парното
    ​​​​[/QUOTE]

    Най- добре се обърнете към специалист да погледне ,защото причините могат да са различни.
    Пр. При свързването (последователно) на газовата може да са намалени преходните сечения (и топлината да се отнема от изпарителя преди да стигне до купето),при някои автомобили проблеми създават клапите на парното,газов обем в охладителната система (от горивната камера или изпарителя) прави същия ефект. Изключваме термостата според споделеното.
    Механик (с термометър) ще проследи движението на загретия антифриз преди отваряне на големия кръг и след това ,ще направи замерване с включен и изключен вентилатор на парното и ще игнорира последователно възможните причини.

    Пс. Предложението ми е съобразено с предположението, че не сте запознати с работата на охладителните системи.
    Успех!

    Коментар


    • #3
      Благодаря!!!
      Shuanghuan S Ceo 2.4i/128Hp
      Краси
      "машината обича Ласка,грижливо гледане и Смазка"

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X