Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мислих, мислих.... и си писах една 3-ка :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мислих, мислих.... и си писах една 3-ка :)

    Последните месеци бая се чесах по тиквата и си преоценявах приоритетите. Като теглих накрая чертата, се оказа, че няколко години назад, заигравките ми извън пътя са намалели значително, за сметка на изминатите асфалтови километри. По тази причина, а и понеже не ме свърта да карам една кола по-дълго от 4-5 години, почнах да обмислям варианти за заместник на Диското - нещо по-"паркетно", но все пак с истиско задвижване а не само с муфа, с достатъчен товарен обем (щото всеки път като затръгваме нанякъде стигам до извода, че ще ми е по-лесно да монтирам колела на къщата и да я подкарам, отколкото да побера багажа в колата) и разни други по-маловажни изисквания. Така, въпреки известните минуси на 3-ката като цяло и на дизеловия 3.2 в частност, тя се оказа колата, която в най-голяма степен се покрива с това, което търся.
    По-трудната част беше да намеря кола в състояние, което да ме задоволява и с достоверна история поне в последните 2-3 години (всичко по автокъщите и "нов внос" автоматично отпадна от всякаква класация, въпреки наличието към момента на няколко доста лъскави и примамливо евтини екземпляри).
    Накрая намерих кола, която последните 3 години е била детевоз, поддържана грамотно, с вече реновиран заден мост, без никакви симптоми за проблеми с помпа или дюзи, макар и с леко занемарен интериор... и я придобих
    Не само това, но и на втория ден я изкарах на сравнително дълго пътешествие до Лефкада (общо към 1800км). От там е и единствената засега снимка, която съм и направил:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_6990.JPG
Прегледи:1
Размер:788.6 КБ
ID:6101517
    В следващите постове ще споделям впечатления, намерения и развития... засега мога да кажа, че съм по-скоро приятно изненадан.
    Последно редактирано от stargazer; 18-10-15, 11:24.
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

  • #2
    От: Мислих, мислих.... и си писах една 3-ка

    Честито! Дано не ти създава ядове и образува нерви , да не троши пари и да се возите с кеф!
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

    Коментар


    • #3
      От: Мислих, мислих.... и си писах една 3-ка

      Честито Димо, добър избор!
      Тоя модел го познавам много добре от към ДВГ и ако има нужда съм на среща.
      Интересува ме разхода на дълго, че и аз ги заглеждам?

      Коментар


      • #4
        От: Мислих, мислих.... и си писах една 3-ка

        Ми разхода на първо засичане, с преобладаващо каране на темпомат с около 110-115 по километраж (реално по гпс това е 104-108 ) излезе 9.4. Но все още е рано за някакви генерални оценки. Автомат е - може би ръчката може и по-малко, но комбинацията автомат+темпомат по много вълнистите гръцки магистрали е изключително приятна.
        Последно редактирано от stargazer; 18-10-15, 12:17.
        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

        Коментар


        • #5
          От: Мислих, мислих.... и си писах една 3-ка

          Сравнително добър разход.
          Търси информация дали е сменяна веригата, щото само аз съм правил два със скъсани вериги!

          Коментар


          • #6
            От: Мислих, мислих.... и си писах една 3-ка

            Веригата я пипнах, преди да си стиснем ръцете с продавача и е перфектно опъната. Колата пали от чукване и студена, и топла. Това разбира се не значи нищо и в скоро време ще проверя както трябва как стоят нещата там . Според мен е сменявана, но от някой по-предишен собственик - последния не я е пипал - т.е. последните 50к километра не е пипана.
            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

            Коментар


            • #7
              От: Мислих, мислих.... и си писах една 3-ка

              Мдааммм, изгубихме го... Да ти е честита новата придобивка, да се слушате и хиляди безаварийни!!!! Да си я караш със здраве, докато ти омръзне!!!
              По-добре здрав и богат, отколкото беден, но болен !!!

              Коментар


              • #8
                От: Мислих, мислих.... и си писах една 3-ка

                Първоначално публикуван от a100 Преглед на мнение
                Мдааммм, изгубихме го... Да ти е честита новата придобивка, да се слушате и хиляди безаварийни!!!! Да си я караш със здраве, докато ти омръзне!!!
                Не сте ме изгубили все още, поне докато Диското няма официално нов собственик, а така като гледам интересът към него не е особено голям, което малко ме очудва... Ако в момента си търсех Диско, бих си го купил ... Ама така или иначе, това което научих за годините, в които го имах, едва ли ще го забравя скоро, та който го закъса винаги може да ме пита, както и досега
                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                Коментар


                • #9
                  От: Мислих, мислих.... и си писах една 3-ка

                  Сега малко за това, което съм набелязал като интервенции:
                  - както може да се очаква, предните дискове са криви. Смятам да ги сменя с някакви "по-така", за да не го играя пак това хоро.
                  - приготвил съм едни 32-ки, които на теория трябва да влизат без проблем на стоковото окачване... ама ако е ново В случая предните пружини са клекнали много и вероятно ще има драми, така че ще трябва да се обзаведа пак с RAW, още повече, че в момента задните амортисьори са Монро Адвенчър и возията е като на дървени трупчета. Смятам да се огранича с умерения лифт - 35мм отпред и 40мм отзад.
                  - първоначално мислех за някакви по-изнесени джанти, обаче колкото повече го гледам, ми се струва, че е достатъчно широко и трътлесто и няма смисъл. А и визията на фабричните ми харесва. В тая връзка - търся 1 такава джанта, понеже резервната е монирана на различна, пак алуминиева, но много по-грозна.
                  На първо време мисля да се огранича само с тези модификации, поне що се отнася до техническата част.
                  Другите работи са:
                  - аранжировка на баганика поне на две нива - за момента не съм решил дали е удачно да има чекмеджета, понеже пък с тях на практика ще загубя доста голямата кутия в пода, която ми побира всички инструменти, масла, спрейове, компресора и т.н. които задължително влача;
                  - намиране на по-удачно място за камерата за заден ход - в момента е монтирана до теглича, което според мен е особено непрактично;
                  - шумоизолация поне в задната част и облицоване на споменатата кутия в пода с нещо меко, за да не дръчат нещата в нея;
                  - напасване на вратата на багажника, която очаквано е провиснала;
                  - полиране на фаровете - ако някой може да предложи по-резултатна техника от тази с шкурката и пастата, ще съм благодарен
                  Това съм набелязал на първо време.
                  Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Мислих, мислих.... и си писах една 3-ка

                    Честито, Димо! В разнообразието му е майката!
                    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                    Из "Златния телец"

                    Коментар


                    • #11
                      От: Мислих, мислих.... и си писах една 3-ка

                      Честито и много безаварийни!
                      Не ме е страх от големи разходи - страх ме е от малки приходи!
                      Най-добрият ром е студеният ром!
                      Кралско правило : Със камила може,с камилар - не!!!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Мислих, мислих.... и си писах една 3-ка

                        Честито, Димо!

                        Със здраве да го ползвате!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Мислих, мислих.... и си писах една 3-ка

                          Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                          ...
                          - полиране на фаровете - ако някой може да предложи по-резултатна техника от тази с шкурката и пастата, ще съм благодарен
                          На Пинин-чето ги лъснах с паста за зъби (най-избелващата в магазина!) и вълнен чорап, търкане по 10 мин. на фар. По-бързо става с малък флекс + шлайф диск + полиращо чорапче, но най-малките са ф125.
                          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                          Коментар


                          • #14
                            От: Мислих, мислих.... и си писах една 3-ка

                            Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                            На Пинин-чето ги лъснах с паста за зъби (най-избелващата в магазина!) и вълнен чорап, търкане по 10 мин. на фар. По-бързо става с малък флекс + шлайф диск + полиращо чорапче, но най-малките са ф125.
                            Аз за лъскане имам нещо по-добро - Маджик Стоун или нещо такова се казваше, прилича на твърда каша - днес ги минах с него и цялата жълтина падна за две минути... ама искам да ги направя трайни, а не да я повтарям тая операция през няколко месеца
                            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Мислих, мислих.... и си писах една 3-ка

                              Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                              Аз за лъскане имам нещо по-добро - Маджик Стоун или нещо такова се казваше, прилича на твърда каша - днес ги минах с него и цялата жълтина падна за две минути... ама искам да ги направя трайни, а не да я повтарям тая операция през няколко месеца
                              От вносителя на Новол - полир паста Английска Фарекла Г4. Водна основа, специално за лаковите покрития на фарове, доста трайно като ефект след това. Майсторите я купуват и са доволни от резултата. Мека гъба, може пак на Фарекла, и шлайф с регулиране на обороти. Паста, вода за да не прегрява покритието и резултат е на лице.

                              Другият вариант за по-лесно, Евраците са пуснали някакви химия специално за фарове на Цикло. Лични наблюдения нямам катотрайност, но няколко човека /не занимаващи се се профи с това/ са я купували и са доволни.
                              Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X