Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Flatbed" L200

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • "Flatbed" L200

    Върти ми се в главата една идея за лека експедиционна машина на базата на пикап, но пристъпването към реализацията ѝ е свързано освен с финансовото обезпечаване, с предварителният отговор на няколко въпроса.

    На първо място - "конструктивна промяна" ли е, в КАТ-аджийския смисъл на термина, изхвърлянето на легена и замяната му с плоска платформа или такава с демонтируеми/падащи бордове?
    Примерно нещо такова:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mitsubishi__l200_pick_up_4x4_flatbed_trailer_coupling_2000_7_lgw.jpg
Прегледи:1
Размер:56.7 КБ
ID:6063642
    Изобщо как примерно стои въпросът с регистрацията и експлоатацията на пикап с голо шаси и взаимозаменяеми модули с различно предназначение в задната част?

    Другите въпроси са по-пряко свързани с Л200, ако изборът натежи към него като база:
    1. Съществува ли в периода 2003-2006 "базова" модификация (без климатик и с минимум електически глезотии) с блокаж на задния диференциал или блокажа е запазаен само за "топ" версиите?
    2. Някой имплантирал ли е раздатка СуперСелект на Л200 и има ли "подводни камъни" в операцията?

    Това са питанията на първо време, със сигурност ще има и други
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

  • #2
    От: "Flatbed" L200

    Виждал съм L200 от тоя период със супер селект фабрично.

    Коментар


    • #3
      От: "Flatbed" L200

      Първоначално публикуван от jja Преглед на мнение
      Виждал съм L200 от тоя период със супер селект фабрично.
      От това, което съм намерил до момента като официална информация, серийно СуперСелект има само на новото (сегашното) купе. Възможно е да е монтиран фабрично и на предишното по поръчка, но не намирам официално потвърждение. Това не е чак толкова голям проблем - раздатки от разпарчетосани англичанки има доволно много и дори и да трябва да се сменят и карданите (не съм задълбавал още дали има разлика в размерите на двете раздатки) пак не е толкова страшно. Най-важен ми е първият въпрос, понеже цялата реализация на такъв проект зависи от неговия отговор - колата трябва да е документално изрядна, понеже основното ѝ предназначение ще е пътуване зад граница.
      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

      Коментар


      • #4
        От: "Flatbed" L200

        Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
        ...

        На първо място - "конструктивна промяна" ли е, в КАТ-аджийския смисъл на термина, изхвърлянето на легена и замяната му с плоска платформа или такава с демонтируеми/падащи бордове?
        Примерно нещо такова:

        Изобщо как примерно стои въпросът с регистрацията и експлоатацията на пикап с голо шаси и взаимозаменяеми модули с различно предназначение в задната част?

        ...
        Промяна е защото от "товарен" става "платформа" (демек със "специално предназначение"). Ако се смени с "падащи бордове" не ще да е проблем, ама все трябва да ги има при движение. Какво возиш не е интересно. Регистрация на "голо шаси" и заменяеми модули не виждам как ще се случи.
        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

        Коментар


        • #5
          От: "Flatbed" L200

          Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
          Промяна е защото от "товарен" става "платформа" (демек със "специално предназначение"). Ако се смени с "падащи бордове" не ще да е проблем, ама все трябва да ги има при движение. Какво возиш не е интересно. Регистрация на "голо шаси" и заменяеми модули не виждам как ще се случи.
          Ми по света го правят - карат си пикапа с легена на село и като тръгнат на някъде махат легена и вместо него слагат "стаичка" - като кемпер, който е навсичкото отгоре на подвижни крака и като кацнат в къмпинга пускат краката и оставят "кемпера" на място, а с "голия" пикап си джиткат насам-натам...

          Мойта идея е по-различна и бордовете няма нужда да се махат - напротив - по-удобно ще е да са си там постоянно, но всичко между тях ще се монтира на релси и трябва да се разпъва и прибира в рамките на 20-ина минути, затова стандартния леген не ми върши работа и искам или да го махна, или да го модифицирам (изрежа и насадя падащи бордове) така, че да ми е удобен. Регистрацията като "товарен" не ми е задължително условие, понеже стоте кинта на година разлика в данъка не са това, за което се боря
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #6
            От: "Flatbed" L200

            Ми ако не си забелязал ние общо взето сме далеч от "по света". И да искаш няма как да го регистрираш, като нещо различно от "товарен". Това, че ще си седят "падащите бордове" е добре.
            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

            Коментар


            • #7
              От: "Flatbed" L200

              Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
              ... И да искаш няма как да го регистрираш, като нещо различно от "товарен". Това, че ще си седят "падащите бордове" е добре.
              Добре де - самата подмяна на стандартния леген с нещо като това на снимката горе "промяна" ли е или не е? Или подрязването му с 10см (до горния ръб на стоповете) и прибавяне на още 50см "падащи бордове" отгоре (почти до горния край на кабината) ? Логично е да не е, понеже ако е, тогава и хардтопът би бил... ама с наште закони и свободното им тълкуване никога не е сигурно.

              п.п. Попрегледах малко при братята австралийци и при техните UK дистрибутори - никъде не се споменава за необходимост от хомологация при подмяна на легена. Дори си харесах модел за копиране:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:isuzu-dmax-2013_0.jpg
Прегледи:1
Размер:56.6 КБ
ID:5600982
              Последно редактирано от stargazer; 23-07-14, 21:14.
              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

              Коментар


              • #8
                От: "Flatbed" L200

                Може да регистрираш пикапа като "товарен", а "стаичка за кемпер" и другите видове надстройки ще си ги носиш като товар - когато ти трябва.
                ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                Коментар


                • #9
                  От: "Flatbed" L200

                  При братята американци съм виждал кемпер надстройка която влиза в легена на пикапа и е един вид като "товар" в легена. Сега като се замисля преди няколко дни видях, тук в София, един Хайлукс с подобна кемпер надстройка при който горната част на кемпера беше сгъваем и при движение надстройката не прави голямо челно съпротивление и съответно не вдига и разхода на гориво. При този вариант нямаш констуктивна промяна по автомобила. А отностно данъка при товарните, наистина данъка е много по-нисък от този при леките автомобили, но товарните трябва да се минават на ГТП на 6 месеца. Накарая като теглиш чертата, ако целта е да се спестят 100-тина лв, излиза пак същото.
                  M57D30T1
                  W450

                  Коментар


                  • #10
                    От: "Flatbed" L200

                    Готовите "кемпер-надстройки" са тесни и много нефункционални. Проблемът д оригиналния леген е, че при разпъване на "лагера" някои неща, като мивка и котлони примерно, ще идват високи и ще са неудобни за ползване... ама и това ще го измисля.
                    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                    Коментар


                    • #11
                      От: "Flatbed" L200

                      Концепцията се избистря постепенно. Тук е моментът да спомена, че ако някой има такова L200 (2001-2006 г, 116к.с. или бензиново, задължително с блокаж) и има мерак за много наточено Дискавъри 2, съм отворен за преговори.
                      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                      Коментар


                      • #12
                        От: "Flatbed" L200

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:camplite-quicksilver-int.jpg
Прегледи:1
Размер:71.8 КБ
ID:5605948
                        Идеята е да се получи нещо подобно, но известни подобрения
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:quicksilver-10-tent-camper-interior-1.jpg
Прегледи:1
Размер:33.5 КБ
ID:5605949
                        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                        Коментар


                        • #13
                          От: "Flatbed" L200

                          Наскоро видях едно L200 от първите червено с такова изделие натоварено като товар в него.........
                          Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
                          Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
                          Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
                          Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

                          Коментар


                          • #14
                            От: "Flatbed" L200

                            Тоя Ford ще върши ли работа?

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимки телефон 054.jpg
Прегледи:1
Размер:183.8 КБ
ID:5607153
                            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                            Коментар


                            • #15
                              От: "Flatbed" L200

                              Що, да не го подаряват?
                              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X