Върти ми се в главата една идея за лека експедиционна машина на базата на пикап, но пристъпването към реализацията ѝ е свързано освен с финансовото обезпечаване, с предварителният отговор на няколко въпроса.
На първо място - "конструктивна промяна" ли е, в КАТ-аджийския смисъл на термина, изхвърлянето на легена и замяната му с плоска платформа или такава с демонтируеми/падащи бордове?
Примерно нещо такова:
Изобщо как примерно стои въпросът с регистрацията и експлоатацията на пикап с голо шаси и взаимозаменяеми модули с различно предназначение в задната част?
Другите въпроси са по-пряко свързани с Л200, ако изборът натежи към него като база:
1. Съществува ли в периода 2003-2006 "базова" модификация (без климатик и с минимум електически глезотии) с блокаж на задния диференциал или блокажа е запазаен само за "топ" версиите?
2. Някой имплантирал ли е раздатка СуперСелект на Л200 и има ли "подводни камъни" в операцията?
Това са питанията на първо време, със сигурност ще има и други
На първо място - "конструктивна промяна" ли е, в КАТ-аджийския смисъл на термина, изхвърлянето на легена и замяната му с плоска платформа или такава с демонтируеми/падащи бордове?
Примерно нещо такова:
Изобщо как примерно стои въпросът с регистрацията и експлоатацията на пикап с голо шаси и взаимозаменяеми модули с различно предназначение в задната част?
Другите въпроси са по-пряко свързани с Л200, ако изборът натежи към него като база:
1. Съществува ли в периода 2003-2006 "базова" модификация (без климатик и с минимум електически глезотии) с блокаж на задния диференциал или блокажа е запазаен само за "топ" версиите?
2. Някой имплантирал ли е раздатка СуперСелект на Л200 и има ли "подводни камъни" в операцията?
Това са питанията на първо време, със сигурност ще има и други
Коментар