Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колегите с Паджеро Кабрио

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Колегите с Паджеро Кабрио

    Здравейте колеги!Има ли съмишленици с Паджера-а Кабриа.Дайте да се похвалим с нашите машинки ...
    三菱帕杰羅
    Цитат:"Нямам Хоби Без Двигател" еми и аз така ...

  • #2
    От: Колегите с Паджеро Кабрио

    Аз, но имам работа по него Още не съм му оправил тавана
    GSM: 0898 554713
    Уебсайт: BULEXTREME.com

    Коментар


    • #3
      От: Колегите с Паджеро Кабрио

      Аз съм с "палатка", но Pajero-то ми е I-ца.
      Нямам проблеми с вятър в косите, течове или разбридани шевове, но задните ципове направо ме изкарват от кожата ми - събират всичката гад от "чистите" ни пътища и отварянето им е цяла битка -> чистене с четка за зъби, смазване с вазелин и трудоемко затваряне с клещи. Даже на един от циповете, машинката е вече пред разпадане.
      Въртят ми се едни идеи за промяна на цип-затварянето с нещо подобно на ТИР-аджийските коланчета минаващи през скоби или там както им се вика ...абе с две думи: трябва промяна
      Последно редактирано от a.hristov; 17-03-11, 22:17.
      PAJERO I, 2.5 TDI, 90г., къса база, "палатка"
      Mercedes-Benz E250 Diesel, 95г., комби, автоматик

      Коментар


      • #4
        От: Колегите с Паджеро Кабрио

        Колега а.hristov . Аз имам същия проблем с циповете.Даже и на тапицер го пращах , но ефекта беше г/д добре че сложи нови "отлеп/залепки" та може да го претварям.А до циповете ужас , единия е отворил на няколко места и както каза ти борба с клещите и отверката а др. не затваря от онзи ден.Но аз съм намерил др. решение за затварянето.Цип по-горната част и цип по-долната където се спуска.Да не е цялостен.Идеята ми е да са два ципа , за да се намали напрежението.А и мисля че ще стане доста по-удобно за отваряне на задната част , всместо да се кълчи целия.
        Колега pH а при теб какво е положението.
        П.п За колегите който имат интерес към Hard Top (твърдия таван) тия дни докато си рових намерих един пич , който отлива за Витари и до колкото разбрах може да направи и за Паджеро.
        Поздрави!
        三菱帕杰羅
        Цитат:"Нямам Хоби Без Двигател" еми и аз така ...

        Коментар


        • #5
          От: Колегите с Паджеро Кабрио

          При мен са хем циповете, хем самия таван. От времето се е свил и отзад е практически разкъсан. Трябва да сменя задния капак на тавана и да сменя циповете. Имах огромен проблем да намеря цип. Купувах 5 пъти и все не ставаха. Не вярвах, че намирането на цип ще е такъв голем проблем. Намерих обаче един цип който мисля, че няма да има проблеми с пепелта обаче. Поне се надявам. Мисля другия месец на заплата да ходя при тапицер. Ето го и ципа който си купих от ebay: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...=STRK:MEWNX:IT

          Проблема им е, че са с двойна закопчалка, но това май са единствените ципове които намерих в ebay и стават. С едни клещи двойната закопчалка ще стане единична Също така ако имате съвет за тапицер в София, който да върши добра работа и да не дере кожи ще съм много благодарен!
          GSM: 0898 554713
          Уебсайт: BULEXTREME.com

          Коментар


          • #6
            От: Колегите с Паджеро Кабрио

            Ако не стане с циповете.Мога да те опътя към това ... незнам дали още седят частите , но може да опиташ http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act...subishi_Pajero
            Успех !
            三菱帕杰羅
            Цитат:"Нямам Хоби Без Двигател" еми и аз така ...

            Коментар


            • #7
              От: Колегите с Паджеро Кабрио

              Значи при мен най-вероятно някога-някъде-някой от циповете е сменян, но и двата задни са под всяк`ва критика - единият е метален, а другият пластмасов ...виж страничните са друга бира, те са от тези плетените от корда, като ситен телефонен кабел. Пръсвам с WD40, забърсвам с парцалче и машинките `почват сами да се движат . Такъв тип ципове никъде не можах да открия, въпреки че и жената е в час с разни кинкалерии и шивашки магазини, но няма толкова голям размер ...има като за поли и рокли.
              ...ще взема да си туря един пластмасов таван, а ще модифицирам "палатката" за лятото и гУтовУ.
              PAJERO I, 2.5 TDI, 90г., къса база, "палатка"
              Mercedes-Benz E250 Diesel, 95г., комби, автоматик

              Коментар


              • #8
                От: Колегите с Паджеро Кабрио

                Чак сега я видях темата колеги и мога да ви кажа само ,че схемата ни не е много проста. От доста време търся таван за Паджерото около 2 години и половина нон стоп и нещата седят така 800 лева претапициране на гюрука и то с този материал дето се ползва при новите кабриолети (едно матово като плат , сещате се нали) , нови винилови "стъкла" отстрани и отзад.С циповете обаче е проблем , защото такива не се произвеждат вече а подобни НЯМА.Много кофти.Така че предложението на тапицера е със копчета тип тик-так , но значително по-големи и здрави вместо цип а лепките си остават отгоре пак.Дори има опция за затъмняване на 'стъклата " на гюрука с фолио, супер. Момчето което прави от смола и фибро стъкло тавани е ок, обаче не е правил за нашият модел точно , а за витари само. И цената е около или по скоро над 1000 лева(когато говорих с него за последно). А как ще сложи третата врата отзад която трябва да е с панти , а и от какъв материал ще е тя ??? Оригинално е стъклена. Аз лично не бих рискувал 1000 лева за нещо което на теория става , но е правено само за сузуки.
                Има една(само) френска фирма за хард топи , правят абсолютно всичко , но цената е съответно 2000 евро.Писах им на мейла и до там.
                Нещо да добавя само, имайте предвид ,че има паджератори със твърди тавани ,обаче много от тях са товарни и купето е със 15-20 см. по -дълго, съответно и хард топа. А той не подлежи на модификации.Така че ако попаднете на такова мерете много и гледайте. Казвам го защото аз преди време щях да се подхлъзна така с един.
                А оригинален е най-ненамираемата част за Мицубиши . Щом в представителството няма и отказват да се занимават да търсят значи...
                По принцип в Дания са много разпространени точно тези наште Мицубишита и има пазар на такива втора ръка , имам предвид кабриолети и товарни. Не знам защо.И сега мъдря някаква схема за от там .
                Това са мойте наблюдения относно моето Мицубиши .

                Коментар


                • #9
                  От: Колегите с Паджеро Кабрио

                  Здравейте и от мен
                  проблема с циповете аз си го реших като започнах да си ги смазвам със спрея за смазване веригата на мотора. Тифлонов е, събира си по малко прахоляци и кал, но винаги върви!
                  А иначе и при мен се е получило някакво свиване на материала и много трудно го опъвам на 100% с арматурката за задната врата.

                  След едно от обръщанията, му разпорих предната част, тази над шофьора и след като го карах така цяла зима и ми капеше постоянно на главата, преди известно време махнах тази част от гюрука и го затворих с рифилова алуминиева ламарина. Нямам кефа от големия открит покрив, но нямам и проблема с течове по главата

                  на тази снимка от последното полягване на Трявна 2011 алуминиетото таванче се вижда най-добре



                  Аз също съм мераклия за хард топ и се чудя ако се съберем и си направим някъде групова поръчка дали няма да си договорим поносима цена ?
                  Ако сте мераклии ... пишете !
                  Последно редактирано от Lesov; 22-05-11, 17:02. Причина: добавяне на снимка
                  www.4x4Trips.bg

                  Коментар


                  • #10
                    От: Колегите с Паджеро Кабрио

                    Здравейте Колеги,
                    И аз съм с П1 хард топ.
                    От 2006г. го имам, но до сега така и не ми се е отдала възможност да го махна и да го карам кабрио.
                    Гланният проблем ми е съхранението. Нямам гараж и няма къде да го прибера ако завали.
                    Махал съм само предната част, над главата на шофьора.
                    Инъче за течовете, и при хард топа има малки течове, главно от уплънтенията м/у хард топа и купето.
                    ето и снимки.



                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:p1120584_9eda7_28258950.jpg
Прегледи:1
Размер:87.9 КБ
ID:5296274 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:p1120620_e451e_28258954.jpg
Прегледи:2
Размер:79.4 КБ
ID:5296275 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:p1120595_de5c2_28132661.jpg
Прегледи:3
Размер:88.5 КБ
ID:5296276

                    Коментар


                    • #11
                      От: Колегите с Паджеро Кабрио

                      Така,така.Днес докато си ровичках намерих това. http://www.hardtopbg.com/?car=pajero
                      За цени незнам,модели незнам Мисля да звънна едно телефонче за да проверя как седят работите.
                      三菱帕杰羅
                      Цитат:"Нямам Хоби Без Двигател" еми и аз така ...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Колегите с Паджеро Кабрио

                        Аз моето Паджеро вече го смених, но покрива го бях оправил. Малко компримисен вариант, но пък се получи добре. Покрай мен мина едно Паджеро 1 и си личеше, че е с правен покрив. Настигнах го и го попитах къде го е правил и каква е била цената. Той ми каза "Тир Комплект" за 400 лв. Звъннах им и офертата беше същата и за мен. Циповете си ги бях взел от ebay. Прикачил съм снимки с крайния резултат. Не е като оригинален, но е приемлив вариант.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0228.jpg
Прегледи:2
Размер:196.7 КБ
ID:5349949 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0229.jpg
Прегледи:2
Размер:193.5 КБ
ID:5349950 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0230.jpg
Прегледи:2
Размер:137.4 КБ
ID:5349951 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0233.jpg
Прегледи:2
Размер:173.0 КБ
ID:5349952
                        GSM: 0898 554713
                        Уебсайт: BULEXTREME.com

                        Коментар


                        • #13
                          От: Колегите с Паджеро Кабрио

                          Търси се някое на части.Някой има ли инфо ...
                          三菱帕杰羅
                          Цитат:"Нямам Хоби Без Двигател" еми и аз така ...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Колегите с Паджеро Кабрио

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140418_163315.jpg
Прегледи:1
Размер:156.8 КБ
ID:5580805 Аз сега подготвям това.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X