Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лека загадка с паленето на 4М40

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лека загадка с паленето на 4М40

    П2 1994 с 2,8 нафтовия мотор.колата е на истински 123 000.
    Насред лято - само сутрин на студено - след изчкаване -около 10 сек паля - и претриса ..... не пали 1 или 2 цилиндъра ..
    Диагнозата от проста по проста - свещи .....да де ама са сменени и 4 те с нови и моста между тях и тои.....

    Другото е че го прави понякога само .... на 3 дена 1 път.....
    Попретегнах гаиките на свещите иначе че ще рзвия гаиките и ще ги премеря 1 по 1 е ясно - въпроса ми е -моста дет запаралелва свщите метален ли е ..тоя мое е метален , да не би да трябва да е меден например?

  • #2
    От: Лека загадка с паленето на 4М40

    Моя не е меден...
    За въздух огледал ли си се?
    Моята епопея със семеринга на помпата я знаеш - може това да са началните симптоми...

    Успех!

    Коментар


    • #3
      От: Лека загадка с паленето на 4М40

      Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
      Моя не е меден...
      За въздух огледал ли си се?
      Моята епопея със семеринга на помпата я знаеш - може това да са началните симптоми...

      Успех!
      Подкрепям. Друга възможност е някаква фина утайка да е преминала през горивния филтър и да е заседнала в цедката на помпата.
      А ако проблемът е електрически, може и релето да е умряло и ток до свещите изобщо да не ходи.
      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

      Коментар


      • #4
        От: Лека загадка с паленето на 4М40

        От пикаещи дюзи също е възможно.

        Коментар


        • #5
          От: Лека загадка с паленето на 4М40

          допълнително инфо
          -сутрин околната температура е ~15 градуса.
          -в региона дизела не е популярно гориво ( но ментета няма!!)

          Кофти е, че го прави рядко.

          Утре свещите ще минат през "теста с акумулатора".
          -ще се провери за наличност на вода във филтъра;
          -ще се сложи една контролна лампа в купето, захранена от шината на свещите...

          Коментар


          • #6
            От: Лека загадка с паленето на 4М40

            Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
            допълнително инфо
            -сутрин околната температура е ~15 градуса
            Значи свещите можете директно да ги изключите от уравнението.
            Аз в момента съм с изгоряло реле и въобще не грея, но при такива температури няма претрисане. Появява се чак под 4-5 градуса. За мен проблема е 100% по пътя на горивото. Свалете болта на входния маркуч от помпата и търсете цедката отдолу. Не знам как е разположена точно при 4м40 - при 4д56 е под една пружинка, на около 3-4 см надолу в отвора под болта. Като успеете да я извадите я напръскайте с някакъв силен обезмаслител и след това я продухайте с компресор в посока обратна на движението на горивото. Ако това не реши проблема, гледайте дюзи и семеринг. Това при положение, че вече сте сигурни в горивния филтър и здравето на на всички тръбички от резервора та чак до дюзите.
            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

            Коментар


            • #7
              От: Лека загадка с паленето на 4М40

              мдааа...
              съгласявам се с това..

              Оттук мога да помогна с прикачения файл само.
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #8
                От: Лека загадка с паленето на 4М40

                Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                Свалете болта на входния маркуч от помпата и търсете цедката отдолу. Не знам как е разположена точно при 4м40 - при 4д56 е под една пружинка, на около 3-4 см надолу в отвора под болта.
                Може и да е в самия болт. При мен е така. Операцията е сравнително лесна и проста, поне при мен.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: Лека загадка с паленето на 4М40

                  При този мотор проблемът със свещите го забрави, поне докато е лято. Аз съм със същия двигател и изобщо не изчаквам и да си помисли да подгрее. Много по-вероятно е дюзи. Пробвай с елиминация на по-маловажните части. Накрая се ориентирай и към семеринга ако не се оправи проблема. Успех и пиши какъв е бил проблемът.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Лека загадка с паленето на 4М40

                    Абе, то колегата отдавна е в играта, и то на високо ниво.
                    Тясната му специалност е по трилъчевата марка - не Митсубиши, другото

                    ама е на трудно място, дето не може да се развихри, та затова консултациите са му необходими - и то много.
                    и няма нито възможности, нито време за експерименти, и наблюдения върху резултатите им.
                    че и джипа не е негов, но е длъжен да го остави в перфектно състояние, докато си тръгне...

                    сложно е

                    помагайте още, моля.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Лека загадка с паленето на 4М40

                      Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                      ...

                      помагайте още, моля.
                      Повече информация друже? Примерно, като загрее оправя ли се? Пушеци нещо?

                      Коментар


                      • #12
                        От: Лека загадка с паленето на 4М40

                        Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
                        ...
                        Насред лято - само сутрин на студено - след изчкаване -около 10 сек паля - и претриса ..... не пали 1 или 2 цилиндъра ..
                        ...
                        Другото е че го прави понякога само .... на 3 дена 1 път.....
                        Андро, това е проблема - няма пушек, няма никакво друго оплакване..

                        Колегата е в друг часови пояс, и това леко смущава комуникацията - предполагам, че ще пише още тая вечер.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Лека загадка с паленето на 4М40

                          Мерси за отговорите.
                          За пояснение- Това е колата на сестра ми .Деиствието се развива с Канада.Имам лимитиран набор от ключове и мултицет.
                          По мои съвет и зет ми и сетрата са с Паджеро 2 - и 2 те са 2,8 и т.н само дет едното е късо а другото е дълго иначе мотори ,кутии..... еднакви .......
                          Колата не пуши ,върви супер -поне до 150 -повече не сам дигал.
                          Запали ли 1 път -след това всичко е ОК.Право го само сутрин ,само първото палене , нататък всичко е ок.
                          И както казах ,прави го само понякога не всяка сутрин.
                          За съжаление тия дни не съм тествал нищо по ред причини.
                          Ако е семеринга - нищо не мога да направя .
                          За горивото - ми незнам дли има ментета -надявам се да няма но тука има само тук таме дизелови коли.
                          Освен некои друг пикап, само Фолквагените са дизел - горе долу на 100 коли 1 е дизел ,то само на някои бензинджиници има колонки за дизел -бе нещо като по тошово време.
                          Единствения извод за мене от тоя факт е че евентуално може да има вода от конденз или де да знам -нафтата няма голям оборот.
                          Добавих около 70 -80 грама двутактово масло в резервоара - да кажем на полвин резервоар.Ефект нула.
                          Ще огледам горивната система и ще видя дали мога да достигна до тая цедка на помпата.
                          Ще гледам да намеря нов горивен филтър и да го сменя - нямам идея сегашния какво му е положението.
                          Това е засега.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Лека загадка с паленето на 4М40

                            Днеска имах време и огледах това онова.
                            Резултати:
                            Отвиване на всички свещи- и моста .
                            Всички до 1 мерени с оммерър (Флуке) показваха 1 Ом.
                            Модел на свщите - на тях пише GF-123 11V
                            Има някаква емблема ама е много смотано щампована.
                            ето снимки
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:swesti.jpg
Прегледи:1
Размер:111.0 КБ
ID:5197240

                            Ровнах в нета да видя некакво инфо - няма нищо или почти нищо кои прави тия свщи.
                            Маи са си китаиска работа.намерих само това
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:glowplugs.jpg
Прегледи:1
Размер:63.4 КБ
ID:5197241

                            Слагам ги директ на акумулатора през амперметър- 12 А показва и стават на червено отпред като броя до 15-16
                            На студена кола меря колко време релето е залепнало -демек подгрява- ами в 11 часа беше каде 23 градуса и времето беше -броя до 10.
                            Имам и друга кола - друго паджеро със същия мотор-меря и на него - и там толкова.

                            От гореказаното за мене извода е че тия свщи не са за тая кола......може би през зимата релето ще държи по дълго време ..не знам но сега през лятото щом на 2 коли е еднакво а едната пали без проблем....

                            продължих в горивената система- свалих горивния филтър. изглеждаще нов .Марка и модел -неизвесни - пиш само че е скован с таиван.
                            В горивния филтър обяче маше ръжда или поне на такова прилича ,но тенеките на филтара не са раждясали -демек идва от тръбите или /и резервоара.
                            изкъпах филтара с бензин и каквото можах очистих механично.

                            След няколко часа -колата пак на студено - проведох следния експеримент- подгрявам ръчно за 20 секунди- с една дебела жица от + към свещите директ.
                            Колата пали на четвърт както му се вика.
                            Не е 100 % гаранция че не е от горивната система но поне е успокоение.
                            ккато казах засега съм се насочил към свещите.
                            Това е засега.
                            Някои да е мерил съпротивлението на оригинални свещи илипне на свещи дет са маркови ?
                            1 Ом не ми се вижда нормално -малко множко ми се види за свещи на 2 седмици.
                            Няма опит с митсубиши но ма Мецедес свещите са 0,6 до 07 Ома и времето и дори и на топал двигател дет греят е поне 30 секунди.
                            Последно редактирано от Паджеровод; 01-08-10, 17:48.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Лека загадка с паленето на 4М40

                              При мене се получи същото като сложих грешни свещи. Релетата се побъркват и не пускат почти никакъв ток до свещите и аз така врътне 3 пъти и пушка, след това не го прави. Накрая се оказа, че ми трябват бързо подгревни свещи и то само оригинални по 90 кинта бройката.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X