Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво поправих (а) по Паджерото днес?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Какво поправих (а) по Паджерото днес?

    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    Интелигентните хора корегират лоста, вместо да съсипват салона.
    Интелигентните хора нямаше да го коментират и напишат по този начин ....а това си е решение на всеки как ще го направи ...Пък и салона не е съсипан сега ще му се сложи кожен калъф който ще скрие всичко Аз не съм от тези дето обичат да решат и лепят
    Последно редактирано от Красимир Гошев; 07-07-12, 23:20.
    MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
    MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

    Коментар


    • #92
      От: Какво поправих (а) по Паджерото днес?

      Първоначално публикуван от Красимир Гошев Преглед на мнение
      Ето и снимки ,как съм изрязал от долу ламарината и от горе пластмасата [ATTACH=CONFIG]469748[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]469749[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]469750[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]469751[/ATTACH]
      Този лост добре, а другия(на СК) как .

      Някъде из форума(ако не се лъжа) четох че се преправяли и маркучите на радиатора,че идвали къси или пак не съм разбрал нещо.
      MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
      (А1+)
      О877ООО98О

      Коментар


      • #93
        От: Какво поправих (а) по Паджерото днес?

        Скоростите са на жило (автомат е ) не се пипа ,а аз също бях чел за маркучи дифузьори ,че се преправят ,при мен нищо с 5 см .го вдигнах само този лост и броните ...Дифузьора от долу си има нещо като капаче и се маха ,а маркучите са си дълги и си останаха същите
        MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
        MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

        Коментар


        • #94
          От: Какво поправих (а) по Паджерото днес?

          Първоначално публикуван от Красимир Гошев Преглед на мнение
          Скоростите са на жило (автомат е ) не се пипа ,а аз също бях чел за маркучи дифузьори ,че се преправят ,при мен нищо с 5 см .го вдигнах само този лост и броните ...Дифузьора от долу си има нещо като капаче и се маха ,а маркучите са си дълги и си останаха същите
          Това капаче, е да може да се свали дифузьора без да се маха перката. Без него със сигурност перката ще осигурява по-малък дебит на въздуха през радиатора.
          Дали това намалено количество въздух, ще от решаващо значение за охлаждането не мога да кажа, но в тия жеги наблюдавай внимателно стрелката на темп., че да не стане белята!!!

          П.П. А и друго се сещам, за скоростите - я провери дали го имаш сега крайното положение (L) на скоростния лост! Защото според мен няма да има достатъчно ход назад.

          Коментар


          • #95
            От: Какво поправих (а) по Паджерото днес?

            Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
            Това капаче, е да може да се свали дифузьора без да се маха перката. Без него със сигурност перката ще осигурява по-малък дебит на въздуха през радиатора.
            Дали това намалено количество въздух, ще от решаващо значение за охлаждането не мога да кажа, но в тия жеги наблюдавай внимателно стрелката на темп., че да не стане белята!!!

            П.П. А и друго се сещам, за скоростите - я провери дали го имаш сега крайното положение (L) на скоростния лост! Защото според мен няма да има достатъчно ход назад.
            Е ти сега ме разби ,сега ще изляза да видя за L ...а за загряването го наблюдавам и няма проблем ...
            MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
            MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

            Коментар


            • #96
              От: Какво поправих (а) по Паджерото днес?

              Аз като се вкарам в този филм поне няма да имам проблема с дифузьора.Отдавна махнах виското и оригиналния дифузьор.Сега съм с ел. перка.
              MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
              (А1+)
              О877ООО98О

              Коментар


              • #97
                От: Какво поправих (а) по Паджерото днес?

                Първоначално публикуван от ТониМонтеро Преглед на мнение
                .Сега съм с ел. перка.
                Любопитно ми е при този твоя двигател, колко често се включва тази перка? И при какви условия?

                Коментар


                • #98
                  От: Какво поправих (а) по Паджерото днес?

                  Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
                  Това капаче, е да може да се свали дифузьора без да се маха перката. Без него със сигурност перката ще осигурява по-малък дебит на въздуха през радиатора.
                  Дали това намалено количество въздух, ще от решаващо значение за охлаждането не мога да кажа, но в тия жеги наблюдавай внимателно стрелката на темп., че да не стане белята!!!

                  П.П. А и друго се сещам, за скоростите - я провери дали го имаш сега крайното положение (L) на скоростния лост! Защото според мен няма да има достатъчно ход назад.
                  Няма проблем ...влиза си на'' L'' днес проверих
                  MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                  MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                  Коментар


                  • #99
                    От: Какво поправих (а) по Паджерото днес?

                    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                    Любопитно ми е при този твоя двигател, колко често се включва тази перка? И при какви условия?
                    То зависи от датчика и от това къде е поставен.
                    Моя е 82/76 или 86/82(ако искаш точни данни ще погледна утре и ще пиша) градуса вкл./изкл. и е поставен на маркуча на изхода от радиатора към двигателя.
                    Включва само при по баири, сега в жегите малко по-често,зимата в студа почти никога.
                    Стрелката не мърда от средата на скалата никога,нито надолу нито нагоре.
                    MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
                    (А1+)
                    О877ООО98О

                    Коментар


                    • От: Какво поправих (а) по Паджерото днес?

                      Значи и при бензиновите този хеликоптер с виското не е необходим през повечето време.
                      При мен и през лятото не се включват ел. перките, ако не карам на първа или бавни.

                      Коментар


                      • От: Какво поправих (а) по Паджерото днес?

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        Значи и при бензиновите този хеликоптер с виското не е необходим през повечето време.
                        При мен и през лятото не се включват ел. перките, ако не карам на първа или бавни.
                        И при мен се включват само при тези условия.
                        Я кажи от какво си сложил перка(и), и къде е поставен датчика.Че аз съм виждал само на входния маркуч на радиатора, но реших че е по-удачно на изходния.

                        Онзи ден при изкачване на дълъг баир започна леко да се надига стрелката на температурата,сложил съм и копче за принудително пускане,щракнах го но перката така и не тръгна. Май перката е изгоряла,поне бързия преглед така показа.Та сега ще търся друга.Сегашната е една от Ланчия Капа.
                        MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
                        (А1+)
                        О877ООО98О

                        Коментар


                        • От: Какво поправих (а) по Паджерото днес?

                          Първоначално публикуван от ТониМонтеро Преглед на мнение
                          И при мен се включват само при тези условия.
                          Я кажи от какво си сложил перка(и), и къде е поставен датчика.Че аз съм виждал само на входния маркуч на радиатора, но реших че е по-удачно на изходния.

                          Онзи ден при изкачване на дълъг баир започна леко да се надига стрелката на температурата,сложил съм и копче за принудително пускане,щракнах го но перката така и не тръгна. Май перката е изгоряла,поне бързия преглед така показа.Та сега ще търся друга.Сегашната е една от Ланчия Капа.
                          Ами не помня вече от какво бяха. Беше поне преди 5 години, отидох в моргата и си свалих два, единият сложих откъм двигателя, другият отпред, между масления и водния радиатор. За това време веднъж сменявах датчика, защото се пречупи от вибрациите осезателят му. Сложил съм го на входящия в радиатора маркуч. Така ми се стори по-логично. Ако температурата, излизаща от двигателя превиши 90 гр. се включва.

                          Коментар


                          • От: Какво поправих (а) по Паджерото днес?

                            Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                            .... Ако температурата, излизаща от двигателя превиши 90 гр. се включва.
                            Щом работи и в двата варианта значи е без значение къде е поставен.

                            Иначе моята логика да го сложа след радиатора бе, че ако въздушната струя не смогне да охлади антифриза и от радиатора излезе по-топъл, чак тогава да пуска перката.Реших че ако е преди него може да се включва без да е нужно.
                            MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
                            (А1+)
                            О877ООО98О

                            Коментар


                            • От: Какво поправих (а) по Паджерото днес?

                              Играят ми оборотите...
                              От две седмици карам на бензин (вероятно няма връзка, но...). Онзи ден започнаха да ми играят оборотите на двигателя: първият ден бяха много ниски, днес ходеха нагоре- надолу между 1500 и 2000.
                              Къде да търся кучето: стъпковото моторче до дроселовата клапа или друго?
                              08седемшест5едно513четири

                              Коментар


                              • От: Какво поправих (а) по Паджерото днес?

                                Кучето е там някъде, ако разбира се не се промъква през някой цепнат маркуч за вакуум
                                Принципно трябва да ги държи около 700 -750 об/мин.
                                Сигнализацията за включен преден мост как се държи?
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X