Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.

    За да бъде спора малко по-конструктивен бихте ли дали малко инфо за кои тампони на паджерото става въпрос и за какво износване.

    Коментар


    • #47
      От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.

      Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
      Извинявай, но не разбирам защо приемаш мнение, което не съвпада с твоето, за поучително. Исках да избегна споменаването на конкретни фирми в тема, която по принцип не е ориентирана към това, но понеже ти говориш за "червените", без да споменавам производителя, ще ти кажа, че не стават. А изместеният център има отношение към корекциите в геометрията на автомобила (пимерно в следствие на "лифт"), а не към издържливостта. Тези, които са на моята кола, имат 50000 км. гаранция за извънасфалтова употреба. С очите си съм виждал тампони от същата марка, след две експедиции в Африка и, повярвай ми, не се различават от нови. Не знам какъв е начина по който си "употребяваш" джипа, но и аз не жаля моя и при моя "начин на употреба" каучуковите тампони изкарват точно 5000 км или два месеца.
      Колкото до това, кой производител какво пише за продукта си, това че се рекламира нещо като ПОЛИуретан, не винаги означава, че е именно такова. Както и много производители на амортисьори рекламират продуктите си като NITRO, но реално вътре има обикновен сгъстен въздух, а не охлаждаща азотна клетка.
      На лично съм ти обяснил позицията си. Но нека и колегите видят какво съм ползвал.

      червените тампони са основно на фирмата Energy suspension. Полиуретана е уретан с добавен органичен полимер ( каучук ) именно заради това се казва "поли". В чист вид уретана е твърд като камък. Използвал съм следните тампони:
      Hyper-Flex на http://www.energysuspension.com ако се интересуваш е именно за всекидневна употреба.
      Също така съм използвал сини тампони "основно ги произвежда фирма Calmini - http://www.cros4wd.com/verkkokauppa/...oducts_id=1089

      Слагал черни на уретанова основа наречена Vectron. Тея са най-гадни.

      С 2 думи всяка фирма си слага какъвто иска оцветител в течната фаза на материала, не ми се искаше да правя реклама или анти реклама на конкретни фирми заради това просто ги именувах по цветове.

      та имам база за сравнение.
      пак казвам просто давах безобиден съвет, а иначе мненията са като гъ..а всеки го има Всеки да кара с каквито си иска тампони, мен ми е все тая. Даже наскоро видях на една Фронтера вместо тампон имаше 2-3 слоя градински маркуч, и пак си се движеше без проблем.... та така.
      no signature no problems

      Коментар


      • #48
        От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.

        Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
        С 2 думи всяка фирма си слага какъвто иска оцветител в течната фаза на материала, не ми се искаше да правя реклама или анти реклама на конкретни фирми заради това просто ги именувах по цветове.
        На мен ми е обяснявано, че има приет стандарт според който, цвета зависи от твърдостта на полиуретана. Има едни момчета от Стара Загора, които правят по заявка каквото искаш от полиуретан. Трябва да им занесеш оригинален нов тампон обаче или детайла в който се влага (носача например).
        I get High by going Down

        Коментар


        • #49
          От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.

          Смятам, че с господин fanatic си изяснихме позициите и опита с помощта на личните съобщения. Оттук нататък, смятам да се въздържам от участие в спора, още повече, че темата е доста далеч от него. Който се интересува, ще намери начин сам да се сдобие с нужната информация.
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #50
            От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.

            Колеги имам Паджеро 2 3.5 24V дълго и мисля да му сложа 32-ки гуми без никакъв лифт,дали ще е проблем?

            Коментар


            • #51
              От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.

              Първоначално публикуван от Antoaneta Преглед на мнение
              Колеги имам Паджеро 2 3.5 24V дълго и мисля да му сложа 32-ки гуми без никакъв лифт,дали ще е проблем?
              На 3.5 не би трябвало да има проблем. Евентуално ще трябва да се помисли за леко изнасяне на джантите (офсет 0 до -15 / оригиналните са +10). Само че размерът 32х11.5х15 е доста труден за намиране у нас. Може би ще се наложи да търсиш 16-цоловият еквивалент 265/75/16, който е доста по-лесен за намиране и с по-голям избор на марки и модели.
              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

              Коментар


              • #52
                От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.

                Нека споделя и аз. Става въпрос за Паджеро 2, 1993 г. дълга база. Незнайно защо, болта на десния торсион ми е натегнат на 50%, а този на левя докрай, но противно на очакваното, предницата в лявата си част е по-ниска с 2 см. от дясната. Съответно задницата в дясно е вирната пак с толкова. Освен, че стои на пътя като куцо куче, основателно предполагам, че я някоя втулка, я тампон са заминали, но реших първо да попитам преди да разглобя половината ходова част! Да не говорим, че оттам пък идват и незгодите при лек офроуд и поемането на неравностите. За хард оф, съм подготвил един УАЗ-ик, но защо ли никой от моето семейство не ще да се вози в него, а предпочитат паркетника.

                Коментар


                • #53
                  От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.

                  Първоначално публикуван от Teofanov Преглед на мнение
                  За хард оф, съм подготвил един УАЗ-ик, но защо ли никой от моето семейство не ще да се вози в него, а предпочитат паркетника.
                  Колега, да не обиждаме Паджерото, все пак не е паркетник. Някои от нас само него си имат.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.

                    В никакъв случай не искам да го правя, но поне моето засега е такова! Надявам се в скоро време поне малко да заприлича на подходяща за soft offroad машина. Като за начало възнамерявам да започна именно с правилен реглаж на торсионите и повдигането на предницата съобразно нормите, били те дадени от производителя или визуално предпочетени от мен Ще започна с проверка на фланеца и зацепването на торсиона.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.

                      Имам два торсиона от Паджеро 2.8 дълга база 1998-99 г., ако те интересува.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.

                        Искам да попитам възможно ли е повдигане на паджерото с 5 см със смяната на тампоните между купето и рамата и какви ще са последиците. Паджерото е къса база 94г 2,5

                        Коментар


                        • #57
                          От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.

                          Да.Има малко подробности в дифузора на радиатора,прадните спирачни тръби,малката патерица вътре,малко вакууми по калниците и броните
                          Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
                          Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
                          Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
                          Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

                          Коментар


                          • #58
                            От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.

                            Първоначално публикуван от Igrata91 Преглед на мнение
                            Искам да попитам ...
                            Първа страница прочете ли? Особено това:
                            Първоначално публикуван от Lacho Botev Преглед на мнение
                            Братята Руснаци,казват 4-5см.....това е с удължаване на лоста на скоростите и раздатката.
                            Подробно и цветно описание има тук:http://www.pajero4wd.narod.ru/inter/body/body.htm
                            Дано свърши работа...
                            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                            Коментар


                            • #59
                              От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.

                              Колега мое лично мнение че няма никакъв смисал от боди лифт освен ако не слагаш по големи гуми от 33-ки.С боди лифта джипа става не толкова стабилен

                              Коментар


                              • #60
                                От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.

                                Първоначално публикуван от teodor1914 Преглед на мнение
                                Колега мое лично мнение че няма никакъв смисал от боди лифт освен ако не слагаш по големи гуми от 33-ки.С боди лифта джипа става не толкова стабилен
                                Мисля,че това не е истина и не е така както казваш,или поне аз не съм усетил на никое от моите 4-5 да станало нестабилно..................
                                Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
                                Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
                                Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
                                Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X