Някой колега, от добре запознатите с тази марка, може ли да ми каже, какъв максимален боди лифт може да се направи на Паджеро 2, дълга база, 94г., без да се налага удължаване на кабели, маркучи и всякакви други операции, т.е. без усложнения и повдигането(боди лифта) да бъде максимален.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
Свий
X
-
От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
Според прочетеното по братските англоговорящи форуми 30-35 мм, но не мога да гарантирам че това е "цялата истина". Основния проблем според мен е в кормилния прът, понеже той най-трудно се поддава на надеждно удължаване.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
-
От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
Братята Руснаци,казват 4-5см.....това е с удължаване на лоста на скоростите и раздатката.Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнениеНякой колега, от добре запознатите с тази марка, може ли да ми каже, какъв максимален боди лифт може да се направи на Паджеро 2, дълга база, 94г., без да се налага удължаване на кабели, маркучи и всякакви други операции, т.е. без усложнения и повдигането(боди лифта) да бъде максимален.
Подробно и цветно описание има тук:http://www.pajero4wd.narod.ru/inter/body/body.htm
Дано свърши работа...
Коментар
-
От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
По принцип не е лошо да се уточни и за коя модификация става дума. Често съм срещал твърдението, че при 2.8 дизел и 3.5 бензин съществува изначално (фабрично) повдигане на купето с около 20мм, поради по-голямата височина на двигателите. Така че, това би ограничило възможностите за допълнително повдигане. Между другото, това твърдение се потвърждава косвено и от личните ми наблюдения по улиците - често като спра с моето (късо 2.5, буто с 33-ки и леко повдигнато от окачване) до някое дълго 2.8 със стандартни гуми, ми се струва, че предния капак на другото стои по-високо от моя, въпреки, че аз имам значително по-голям клирънс.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
Джипа е 3.0, V6, 150 к.с., 94г., дълга база, автоматик. Ако това, което казваш е вярно, значи аз мога да го повдигна с 20мм. и със сигурност няма да преправям нищо. Въпросът е дали мога да го повдигна с 40мм. и няма да имам проблем. Четох въпросния руски сайт, но не можах да разбера, дали се удължават тръбички, маркучи и кормилен прът. Лостовете, за скоростите и раздатката не ме притесняват, тях ще ги оправя.
Коментар
-
От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
това, което забелязах, е, че единствения проблем е леката корекция на дифузора на радиатора..
И лостовете - тоя чертеж, дето е приложен, нещо не ми е много ясен - освен това приспособление автора е рязал и малко от пода около лостовете.
Това е
Успех!
Коментар
-
От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
Аз съм поръчал ново окачване на TRAIL MASTER, което е +2.5", но освен това искам да го вдигна още малко с боди лифт, без да правя някакви страшни промени и без да предизвикам преждевременно счупване на карета или други важни неща по окачването. С други думи искам да направя максималния боди лифт в границите на разумното, като се има предвид, че джипа ще се използва за лек ОФФ РОУД, без хард изпълнения.
Коментар
-
От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
Мишо, щом ще е за леки разходки 2.5" и гуми 32" ще са ти напълно достатъчни. Този боди лифт може да ти вгорчи удоволствието от цялата заигравка. Нашите кошници не са за сериозни извращения, ти най - добре знаеш това.08седемшест5едно513четири
Коментар
-
От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
Още не съм ги опознал добре, тези машинки, относно тунинговането им, но скоро ще го направя и ще отворя една нова готина тема, за тунинг на Паджеро. Гумите, които съм поръчал са 33х12.5х15 и искам просто още малко да го повдигна. Почти съм сигурен, че във височината на тампоните за купето, между нашите(3.0) и 2.8 и 3.5 има разлика поне с 20мм., т.е. те си имат фабричен боди лифт 20мм(според мен), а аз искам да добавя още 20-30мм и да стане 40-50мм, което не е много и не би трябвало да имам кой знае какви проблеми. Онзи ден загледах моите тампони и установих, че са супер малки(около 10мм), и дефакто купето почти лежи на рамата. Осъществих едно проектче тунинг на Г-класа, сега ще направя и едно тунинг на Паджеро за лек ОФФ, хем ще ги опозная добре тези машинки, та да видим дали ще ги обикна повече!
Коментар
-
От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
Брависимо. Абонирам се за темата.Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнениеОще не съм ги опознал добре, тези машинки, относно тунинговането им, но скоро ще го направя и ще отворя една нова готина тема, за тунинг на Паджеро. Гумите, които съм поръчал са 33х12.5х15 и искам просто още малко да го повдигна. Почти съм сигурен, че във височината на тампоните за купето, между нашите(3.0) и 2.8 и 3.5 има разлика поне с 20мм., т.е. те си имат фабричен боди лифт 20мм(според мен), а аз искам да добавя още 20-30мм и да стане 40-50мм, което не е много и не би трябвало да имам кой знае какви проблеми. Онзи ден загледах моите тампони и установих, че са супер малки(около 10мм), и дефакто купето почти лежи на рамата. Осъществих едно проектче тунинг на Г-класа, сега ще направя и едно тунинг на Паджеро за лек ОФФ, хем ще ги опозная добре тези машинки, та да видим дали ще ги обикна повече!
08седемшест5едно513четири
Коментар
-
От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
2,5" са пре-предостатъчни за 33-ки. Аз поне не виждам смисъл да го вдигаш повече, освен ако не търсиш някакъв особено страховит облик.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
Ако искаш може да хвърлиш едно око на мойто, въпреки, че е късо - повдигнато е около 40мм от окачване, с 33-ки. Имай предвид, че като минеш над 31-ци, всички втулки и тампони по окачването заминават за нула време и полиуретанът е меко казано задължителен.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар