здравейте на всички джипът е шогун 2.8 тди 98г. super select раздатка ,та проблема е следният паля изчаквам около 2-3 минути потеглям автомата си превключва нормално и леко без придърпвания и около 2000 оборота се движа с 50 мили в час и в един момент оборотите падат на 1700 и на двигателя му олеква и след 2-3 секунди се връща на 2000 ??? какво може да е това четох за lock-up явно се е прецакал,кажете и препоръчайте ако трябва сервиз в Пазарджик или Пловдив,колегата Veni май-имаше познати
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с автоматика
Свий
X
-
До: Проблем с автоматика
ммм, аз нещо не разбрах какво става с тая кутия...
виж, драсни един ред на Стоян ssspeed , дано той разбере какъв е дерта - то и направо при него де, записвай час..
дано да е лок-ъп- а - стискаш зъби, плащаш, и после - кеф -
това е стар дерт на тия кутии..
стискам палци и успех!
-
До: Проблем с автоматика
Не си в оптималната скорост и обороти, и автоматът е в преходен режим. При често включване и изключване на овърдрайва, просто го изключи - например при леко изкачване с недостаъчна скорост. Бутонът за изключване се намира на селектора под блокиращия бутон. При изключен овърдрайв на таблото свети надпис "OD - Off".
Хубаво е да провериш и нивото на ATF в кутията. Прави се при работещ загрял двигател и на позиция на селектора "N", като преди това си преминал през всички позиции за по няколко секунди. Нивото на ATF би следвало да е между двете отметки "HOT" на измервателната щека."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
До: Проблем с автоматика
Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеНе си в оптималната скорост и обороти, и автоматът е в преходен режим. При често включване и изключване на овърдрайва, просто го изключи - например при леко изкачване с недостаъчна скорост. Бутонът за изключване се намира на селектора под блокиращия бутон. При изключен овърдрайв на таблото свети надпис "OD - Off".
Хубаво е да провериш и нивото на ATF в кутията. Прави се при работещ загрял двигател и на позиция на селектора "N", като преди това си преминал през всички позиции за по няколко секунди. Нивото на ATF би следвало да е между двете отметки "HOT" на измервателната щека.
А според мен човека пита за след четвърта скорост
(нали има нещо като пета или както там се казва)Audi a4 2,5 tdi
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.Руски форум: питаш нещо и теб те питат.Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп
Не всичко, което има две бузи е лице!
Коментар
-
До: Проблем с автоматика
Първоначално публикуван от plamensolakov Преглед на мнениеЕ той като изключи OD-то ще слезе на трета
А според мен човека пита за след четвърта скорост
(нали има нещо като пета или както там се казва)Просто ще изключи OD.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
До: Проблем с автоматика
Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеАми овърдрайвът е именно това. Планетарна повишаваща (полу) предавка, която работи на всяка предавка след втора. Няма да слезе на третаПросто ще изключи OD.
Овърдрайва (OverDrive) е принудително изключване на възможността да се включи на четвърта предавка
Това, което вероятно се коментира тук, е така наречения лок-ъп (lock-up).
Обяснено просто, това е фрикционен съединител, който при определени условия куплира твърдо конвертора към коляновия вал, и по тоя начин се получава твърда, а не хидравлична връзка. Така се сдобиваме с половинката предавка над 4-та, при която оборотите на двигателя падат с ~300rpm при постоянна скорост , и се елиминират част от хидравличните загуби в кутията.
Коментар
-
До: Проблем с автоматика
Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнениеСпоред мен има едно сериозно омешване на понятията...
Овърдрайва (OverDrive) е принудително изключване на възможността да се включи на четвърта предавка
Това, което вероятно се коментира тук, е така наречения лок-ъп (lock-up).
Обяснено просто, това е фрикционен съединител, който при определени условия куплира твърдо конвертора към коляновия вал, и по тоя начин се получава твърда, а не хидравлична връзка. Така се сдобиваме с половинката предавка над 4-та, при която оборотите на двигателя падат с ~300rpm при постоянна скорост , и се елиминират част от хидравличните загуби в кутията."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
До: Проблем с автоматика
Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнениеОвърдрайва (OverDrive) е принудително изключване на възможността да се включи на четвърта предавкаПървоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеПоне при Паджеро2, за което става дума, overdrive само разрешава използването на четвъртата, повишаваща предавка на кутията.
без никакви други механики - един прост соленоид върши тая сложна работа..
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар