По-сериозно – за пътя вече писах, подобрението е осезаемо, особено отпред, където старите амортисьори си бяха тотално заминали.
По-интересно е извън пътя. Както се вижда от снимките горе, отпред съществена разлика в ходовете няма, а и няма смисъл да има, понеже конструкцията на окачването е такава, че амортисьора никога не може да се разгъне до край. Отзад обаче трите сантиметра по-голям ход дават значително предимство, най-вече при качването на високи прагове (40-50 см). Разбира се, трабва да се отчете и голямата помощ на много агресивната гума в този случай – съкращава поне с 20% случаите, когато не можеш да излезеш без блокаж.
Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
[QUOTE=stargazer;1096818]Жоро, и е така, и не е. Гумите са TSL...... - колега дай малко повече информация за тези гуми ,че доста добре изглеждат - марка , модел и цена ако е възможно.
Коментар