След дълго умуване и претегляне на различни варианти се сдобих с първия в България комплект heavy-duty амортисьори RAW 4x4 на австралийската фирма Powerdown, специализирана в производството на окачвания за тежки машини (камиони, автобуси).
И така, Паджерото влезе в бокса:


Освен монтажа на новите амортисьори, в списъка беше включено и довършването на подмяната на тампоните по окачването с полиуретанови - по-голямата част вече бяха подменени, но оставаха тези на стаб-щангите и на напречната щанга отзад.
Спецификацията на амортисьорите е за височина от стандартната до +50мм лифт. Ето и сравненията на ходовете:
Отпред

Пълно свиване:


Пълно разгъване:


Отзад

Пълно свиване:


Пълно разгъване:


Последва умуване какво да правим с гумите. Досегашните Инса 265/75/16

се представяха съвсем задоволително както на асфалт, така и в калта, но все пак в наистина екстремни ситуации показваха известни недостатъци, най-вече на странични наклони.
Вариантите за избор - останалите при Goldy Super Swamper-и:

Проби "на око":



Goldy настояваше да се хващаме за флекса и да слагаме 36-ците, но в крайна сметка разумът взе връх и останахме на 33-ки.
Интересни са разликите в теглата на различните гуми:
33-ките тежат 27кг/бр
35-ците и Инса-та - 32кг/бр
36-ците - 34кг/бр.
След завършване на монтажните работи последва задължителния тест на "полигона", като Паджерото се справи забележително с почти всички препятствия. Единствено не посмяхме да го вкараме в дълбокия гьол, поради лисата на шнорхел. За съжаление тестът се проведе в неделя и нямаше кой да снима.

Ето как изглежда машината в момента, след интервенциите:



Котките не са част от оборудването
И така, Паджерото влезе в бокса:
Освен монтажа на новите амортисьори, в списъка беше включено и довършването на подмяната на тампоните по окачването с полиуретанови - по-голямата част вече бяха подменени, но оставаха тези на стаб-щангите и на напречната щанга отзад.
Спецификацията на амортисьорите е за височина от стандартната до +50мм лифт. Ето и сравненията на ходовете:
Отпред
Пълно свиване:
Пълно разгъване:
Отзад
Пълно свиване:
Пълно разгъване:
Последва умуване какво да правим с гумите. Досегашните Инса 265/75/16
се представяха съвсем задоволително както на асфалт, така и в калта, но все пак в наистина екстремни ситуации показваха известни недостатъци, най-вече на странични наклони.
Вариантите за избор - останалите при Goldy Super Swamper-и:
Проби "на око":
Goldy настояваше да се хващаме за флекса и да слагаме 36-ците, но в крайна сметка разумът взе връх и останахме на 33-ки.
Интересни са разликите в теглата на различните гуми:
33-ките тежат 27кг/бр
35-ците и Инса-та - 32кг/бр
36-ците - 34кг/бр.
След завършване на монтажните работи последва задължителния тест на "полигона", като Паджерото се справи забележително с почти всички препятствия. Единствено не посмяхме да го вкараме в дълбокия гьол, поради лисата на шнорхел. За съжаление тестът се проведе в неделя и нямаше кой да снима.
Ето как изглежда машината в момента, след интервенциите:
Котките не са част от оборудването

Коментар