Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да се похваля и аз с малко подобрения :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Да се похваля и аз с малко подобрения :)

    След дълго умуване и претегляне на различни варианти се сдобих с първия в България комплект heavy-duty амортисьори RAW 4x4 на австралийската фирма Powerdown, специализирана в производството на окачвания за тежки машини (камиони, автобуси).
    И така, Паджерото влезе в бокса:

    Освен монтажа на новите амортисьори, в списъка беше включено и довършването на подмяната на тампоните по окачването с полиуретанови - по-голямата част вече бяха подменени, но оставаха тези на стаб-щангите и на напречната щанга отзад.

    Спецификацията на амортисьорите е за височина от стандартната до +50мм лифт. Ето и сравненията на ходовете:
    Отпред

    Пълно свиване:

    Пълно разгъване:


    Отзад

    Пълно свиване:


    Пълно разгъване:



    Последва умуване какво да правим с гумите. Досегашните Инса 265/75/16

    се представяха съвсем задоволително както на асфалт, така и в калта, но все пак в наистина екстремни ситуации показваха известни недостатъци, най-вече на странични наклони.
    Вариантите за избор - останалите при Goldy Super Swamper-и:

    Проби "на око":



    Goldy настояваше да се хващаме за флекса и да слагаме 36-ците, но в крайна сметка разумът взе връх и останахме на 33-ки.
    Интересни са разликите в теглата на различните гуми:
    33-ките тежат 27кг/бр
    35-ците и Инса-та - 32кг/бр
    36-ците - 34кг/бр.

    След завършване на монтажните работи последва задължителния тест на "полигона", като Паджерото се справи забележително с почти всички препятствия. Единствено не посмяхме да го вкараме в дълбокия гьол, поради лисата на шнорхел. За съжаление тестът се проведе в неделя и нямаше кой да снима.



    Ето как изглежда машината в момента, след интервенциите:






    Котките не са част от оборудването

    Последно редактирано от stargazer; 23-03-10, 13:44.
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

  • #2
    До: Да се похваля и аз с малко подобрения

    Красота ....

    ЧЕстито!!!

    Коментар


    • #3
      До: Да се похваля и аз с малко подобрения

      Честито-завиждам...ма само малко,и благородно!
      Едно питане встрани от темата-на една от снимките видях,че старите амове са газови "Каяба",нали?Какво е впечатлението от тях...?
      много автомати-слаби резултати!

      Коментар


      • #4
        До: Да се похваля и аз с малко подобрения



        Много е яко!!!! Честито!
        GSM: 0898 554713
        Уебсайт: BULEXTREME.com

        Коментар


        • #5
          До: Да се похваля и аз с малко подобрения

          Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
          Честито-завиждам...ма само малко,и благородно!
          Едно питане встрани от темата-на една от снимките видях,че старите амове са газови "Каяба",нали?Какво е впечатлението от тях...?
          Само задните бяха такива. Предните си бяха оригиналните, с регулируема твърдост, но бяха в състояние <10%.
          Каябите се държаха горе-долу добре отзад, времето им за реакция е малко по-бавно от това на новите, но Каяба имат нов модел, който е с така наречената Foam-cell технология (каталожните номера започват с 55) и сигурно е по-добър.
          Аз също го обмислях като вариант, но в крайна сметка реших да експериментирам с RAW4x4... и съм доволен от избора. Усещането е за мазно и много добре контролирано преминаване както на малки, така и на значителни неравности, като най-значителното подобрение е в комфорта на едър паваж, който вече почти не се усеща.
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #6
            До: Да се похваля и аз с малко подобрения

            Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
            Само задните бяха такива. Предните си бяха оригиналните, с регулируема твърдост, но бяха в състояние <10%.
            Каябите се държаха горе-долу добре отзад, времето им за реакция е малко по-бавно от това на новите, но Каяба имат нов модел, който е с така наречената Foam-cell технология (каталожните номера започват с 55) и сигурно е по-добър.
            Аз също го обмислях като вариант, но в крайна сметка реших да експериментирам с RAW4x4... и съм доволен от избора. Усещането е за мазно и много добре контролирано преминаване както на малки, така и на значителни неравности, като най-значителното подобрение е в комфорта на едър паваж, който вече почти не се усеща.
            Комфорта при движение по паваж е предимно заради гумите. С такъв размер паважа не се усеща. Което ме навежда на мисълта - какви точно са гумите ти?
            Георги Гатев

            Коментар


            • #7
              До: Да се похваля и аз с малко подобрения

              Първоначално публикуван от Георги-trimata Преглед на мнение
              Комфорта при движение по паваж е предимно заради гумите. С такъв размер паважа не се усеща. Което ме навежда на мисълта - какви точно са гумите ти?
              Жоро, и е така, и не е. Гумите са TSL, същия като този, който Станко сложи на Патрола. Само че, за разлика от при него, при мен бръмчат яко (все едно имам моторетка в багажника ). Пробвахме ги на всякакви налягания от 1.9 до 1.5, така че имам впечатление каква част от "попиването" на неравностите се дължи на гумите и каква на амортисьорите - определено смятам, че амортисьорите имат по-голяма заслуга.
              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

              Коментар


              • #8
                До: Да се похваля и аз с малко подобрения

                Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                Жоро, и е така, и не е. Гумите са TSL, същия като този, който Станко сложи на Патрола. Само че, за разлика от при него, при мен бръмчат яко (все едно имам моторетка в багажника ). Пробвахме ги на всякакви налягания от 1.9 до 1.5, така че имам впечатление каква част от "попиването" на неравностите се дължи на гумите и каква на амортисьорите - определено смятам, че амортисьорите имат по-голяма заслуга.

                И да и не. Карал съм една и съща кола с размери 30, 31, 32 и 33 инча. Ако говорим за разлика на паваж - с нарастването на размера намаляваше и шума.

                Несъмнено и амотрисьорите имат значение.

                Колкото до шума - при паджерото няма никаква изолация в задната част - ламарина, въздух, пластмаси. Ако меду ламарината и въздуха се сложи някаква изолация ще стане много добре.
                Георги Гатев

                Коментар


                • #9
                  До: Да се похваля и аз с малко подобрения

                  Първоначално публикуван от Георги-trimata Преглед на мнение
                  И да и не. Карал съм една и съща кола с размери 30, 31, 32 и 33 инча. Ако говорим за разлика на паваж - с нарастването на размера намаляваше и шума.
                  По-принцип е логично да е така. Но разликата от Инса-та до новите в размер не е особено голяма - под 2см в диаметър.

                  А що се отнася до изолацията - и това съм го замислил, понеже адски ме дразнят дрънчащите пластмаси. Само трябва да намеря време.
                  Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                  Коментар


                  • #10
                    До: Да се похваля и аз с малко подобрения

                    Колега, а опират ли някъде гумите, че и аз съм замислил подобен лифт, а ме притесняава да не опират някъде в калниците?
                    M57D30T1
                    W450

                    Коментар


                    • #11
                      До: Да се похваля и аз с малко подобрения

                      Първоначално публикуван от josecuervo Преглед на мнение
                      Колега, а опират ли някъде гумите, че и аз съм замислил подобен лифт, а ме притесняава да не опират някъде в калниците?
                      единствено може да опират в предните буфери,зависи и от ет-то на джантите(може при пълен завой да опират в роговете).аз със натегнати торсиони съм слагал и 34-ки на 10.5 super swamper,ама са си тежички за 2.5
                      [SIGPIC][/SIGPIC]e-mail:[COLOR=blue]rrrois@gmail.com[COLOR=black];tel:[/COLOR]0886886686[/COLOR]

                      Коментар


                      • #12
                        До: Да се похваля и аз с малко подобрения

                        Първоначално публикуван от josecuervo Преглед на мнение
                        Колега, а опират ли някъде гумите, че и аз съм замислил подобен лифт, а ме притесняава да не опират някъде в калниците?
                        Първо да уточним за какъв "лифт" иде реч: при мен пружините са от дълга база и торсионите са натегнати с около 6см. А, да - липсва и оригиналната предна броня. При това положение и при цялото кълчене на "полигона" гумите опряха само веднъж, в горния ръб на предната вежда. В този момент колата беше наведена напред около 40 градуса по инклинометъра, с навит докрай надясно волан, задна дясна гума на 10см във въздуха, предните гуми вече стъпващи на равно и отпускане на спирачката на леки тласъци.

                        Разбира се, за да не опират гумите при подобни кълченици е много важно и тампоните по окачването да са здрави, желателно полиуретанови. Със смачкани гумени тампони на горните носачи ми се е случвало и 32-ките да опрат в задния край на арката, на асфалт, при натискане на спирачка с навит волан.
                        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                        Коментар


                        • #13
                          До: Да се похваля и аз с малко подобрения

                          Ок , мерси за бързия отговор
                          M57D30T1
                          W450

                          Коментар


                          • #14
                            До: Да се похваля и аз с малко подобрения

                            Чудесна е, поздравления!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Да се похваля и аз с малко подобрения

                              Доста се е повдигнало. Мачките са като мишки под него

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X