Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не се чува турбото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Не се чува турбото

    Здравейте колеги,

    Имам съмнения( а и мнения от приятели),че турбото ми не е наред-2.5,4D56.

    Не се чува никакво свирене от него дори на много високи обороти.
    В маркуча към въздушния филтър забелязах и малко масло...


    Моля , някой с подобно Паджеро да сподели, дали е нормално или съм за сервиза
    Последно редактирано от Ясен; 15-03-10, 08:03. Причина: кресливо заглавие

  • #2
    До: Не се чува турбото

    Единствено прецакано турбо съм чувал да свири, здраво - не. Аз сменях турбо щото беше потекло масло през оста на разтоварващия клапан. И пак не свиреше.
    Маслото и то е нормално но в определени граници.
    А ако искаш да знаеш дали ти работи турбото, си вземаш подходящ манометър и в съседната тема ще разбереш как се прави.
    Докато не си премерил с манометър не бъзрай да се шашкаш.
    Don't hunt IF you can't kill
    първо 0883 после 333 накрая 448

    LZ1BGD

    Коментар


    • #3
      До: Не се чува турбото

      няма угодия - ако свири - що свири, като не свири, що не свири...

      Наличието на масло е абсолютно нормално.

      ако не ти работи турбото, колата няма да върви грам и ще пуши на черни кълбета. Така ли е?
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #4
        До: Не се чува турбото

        Нямам опит с Мицубиши, но карам Транспортер 2.5ТДИ. Турбото му се включва към 2000 оборота, мощността осезаемо скача и започва да свири. По едно време свиренето изчезна заедно с рязкото покачване на мощността. Слушайки съветите, че ако е скапано турбото автомобилът ще пуши и ще харчи повече масло и гориво (което не правеше), обиколих хиляда майстори, докато накрая пак се върнах на турбото. Пратиха ме при Митко в Орландовци, той ми смени турбото и свиренето, както и мощността се завърнаха

        Мнението ми е от опит, не съм майстор, но се надявам да съм бил полезен.

        Коментар


        • #5
          До: Не се чува турбото

          Моето не свири, а направо песни пее, което мисля, че е абсолюлтно в границите на нормалното. Според мен и ауспуховата система оказва влияние на това колко се чува турбото, след като смених старото запушено гърне свиренето се увеличи и работата на мотора естествено се подобри
          Y61

          Коментар


          • #6
            До: Не се чува турбото

            Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
            няма угодия - ако свири - що свири, като не свири, що не свири...

            Наличието на масло е абсолютно нормално.

            ако не ти работи турбото, колата няма да върви грам и ще пуши на черни кълбета. Така ли е?
            И черните кълбета не са задължителни.

            Много лесно ще се провери като му се измери налягането. Друг начин поне на прима виста е да махнеш маркуча между турбото и интеркулера. Когато някой дава газ, от там трябва да духа и да се чува свиренето. Ако не се чува и не духа - тогава се притеснявай.

            После, може да са станали 2 неща - да е блокирало самото турбо, или уейстгейта да е блокирал в отворено състояние. Тогава няма и да го върти достатъчно че да вдига налягане и да се чува - газовете си минават покрай него. И в двата случая ще трябва да посетиш човек, дето се занимава с ремонт на турбо компресори.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              До: Не се чува турбото

              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
              няма угодия - ако свири - що свири, като не свири, що не свири...

              Наличието на масло е абсолютно нормално.

              ако не ти работи турбото, колата няма да върви грам и ще пуши на черни кълбета. Така ли е?
              Не пуши кълбета нон-стоп, но като го натисна си има дим.
              За вървенето....нямам база за сравнение с друго 2.5 но 130км/ч си ги вдига макар и със наклон и попътен вятър.

              Работата е там , че според един приятел неговоро Л200 със същия мотор лети, при мен няма чувствителна разлика при потегляне и след това.

              Коментар


              • #8
                До: Не се чува турбото

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                И черните кълбета не са задължителни.

                Много лесно ще се провери като му се измери налягането. Друг начин поне на прима виста е да махнеш маркуча между турбото и интеркулера. Когато някой дава газ, от там трябва да духа и да се чува свиренето. Ако не се чува и не духа - тогава се притеснявай.

                После, може да са станали 2 неща - да е блокирало самото турбо, или уейстгейта да е блокирал в отворено състояние. Тогава няма и да го върти достатъчно че да вдига налягане и да се чува - газовете си минават покрай него. И в двата случая ще трябва да посетиш човек, дето се занимава с ремонт на турбо компресори.

                Спарки, благодаря за съвета и ще те послушам , първо с маркуча и после с манометър-а и ще споделя.

                Коментар


                • #9
                  До: Не се чува турбото

                  Първоначално публикуван от teopajero Преглед на мнение
                  За вървенето....нямам база за сравнение с друго 2.5 но 130км/ч си ги вдига макар и със наклон и попътен вятър.

                  Работата е там , че според един приятел неговоро Л200 със същия мотор лети, при мен няма чувствителна разлика при потегляне и след това.
                  Изчети внимателно темата за манометъра - там съм писал и защо се наложи да го сложа - за да си регулирам актуатора на уейстгейта . Досега не съм срещнал Паджеро с 2.5тд, на което уейстгейта да му работи коректно, като причината е най-често в "умората" на актуатора - конструктивен проблем ...
                  Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                  Коментар


                  • #10
                    До: Не се чува турбото

                    Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                    Изчети внимателно темата за манометъра - там съм писал и защо се наложи да го сложа - за да си регулирам актуатора на уейстгейта . Досега не съм срещнал Паджеро с 2.5тд, на което уейстгейта да му работи коректно, като причината е най-често в "умората" на актуатора - конструктивен проблем ...
                    С тия нашите джипки на по 10-15-20 години, си е направо проблем на възрастта. В актюатора има пружина, дето се изморява, предполагам, и започва да отваря по-рано. А не може да се смени - неразглобяемо е.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Не се чува турбото

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      В актюатора има пружина, дето се изморява, предполагам, и започва да отваря по-рано. А не може да се смени - неразглобяемо е.
                      Точно така. Но има начин да се съживи - в другата тема съм писал как
                      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Не се чува турбото

                        Първоначално публикуван от teopajero Преглед на мнение
                        Здравейте колеги,

                        Имам съмнения( а и мнения от приятели),че турбото ми не е наред-2.5,4D56.

                        Не се чува никакво свирене от него дори на много високи обороти.
                        В маркуча към въздушния филтър забелязах и малко масло...


                        Моля , някой с подобно Паджеро да сподели, дали е нормално или съм за сервиза

                        според мен трябва да се "долавя" някакъв минимален звук от свистене, което и доказва работата му. Може и минимален да е, но е доловим за човешкото ухо. Моята е Vw, GTI I, но се долавя макар и слабо и нещо друго: трябва и да си забелязал промяна в мощността поне, ако нещо не функционира. Често се оказват запушени маркучи, тръби ако щеш от нагар, пари и други, към самото турбо. Ако не ти се занимава, защото там си е "мизерийка", да ги види специалист. Има и клапани, които може да са причината.
                        [I][SIZE=1]...системен администратор-винаги има начин...:)[/SIZE][/I]

                        Коментар


                        • #13
                          До: Не се чува турбото

                          Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                          Изчети внимателно темата за манометъра - там съм писал и защо се наложи да го сложа - за да си регулирам актуатора на уейстгейта . Досега не съм срещнал Паджеро с 2.5тд, на което уейстгейта да му работи коректно, като причината е най-често в "умората" на актуатора - конструктивен проблем ...
                          Да, ще се възползвам от темата ти, много е добра.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Не се чува турбото

                            Първоначално публикуван от rpkn Преглед на мнение
                            според мен трябва да се "долавя" някакъв минимален звук от свистене, което и доказва работата му. Може и минимален да е, но е доловим за човешкото ухо. Моята е Vw, GTI I, но се долавя макар и слабо и нещо друго: трябва и да си забелязал промяна в мощността поне, ако нещо не функционира. Често се оказват запушени маркучи, тръби ако щеш от нагар, пари и други, към самото турбо. Ако не ти се занимава, защото там си е "мизерийка", да ги види специалист. Има и клапани, които може да са причината.
                            Именно за това говоря, поне малко свистене...а то няма.
                            От друга страна някои казва, че изобщо няма да върви ако неработи турбото а колицата си бърви , но ми се струва че може и повече.

                            Благодаря на всички за мненията

                            Коментар


                            • #15
                              До: Не се чува турбото

                              Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                              Точно така. Но има начин да се съживи - в другата тема съм писал как
                              Е, начина е ясен. То си се регулира - удължава се или скъсява оста между актюатора и уейстгейта.

                              От друга страна това е и за добро, ако до момента не е пипано. Щади двигателя, а и турбото.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X