Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Направа на Паджеро2 3.5 дълга база за състезания

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Направа на Паджеро2 3.5 дълга база за състезания

    Първоначално публикуван от afterburner Преглед на мнение
    Има 2 големи групи Паджеро 2 - тези с 3.0 V6 и 2.5TDI и тези с 3.5 V6 и 2.8 TDI. 2.8 и 3.5 са с по-големи преден диференциал, полуоски, целия заден мост, друга скоростна кутия и раздатка, други кардани, които са по-здрави. Иначе като окачване са същите.
    Чул съм за тези разделения, но бях чул, че 3.0 е като 3.5. Аз затова търся 3.0, но вече се преориентирам към 3.5. М/у другото има и 2.4i мотор, който също е интересно към кои спада.
    Последно редактирано от Митков; 10-03-10, 19:08.
    GSM: 0898 554713
    Уебсайт: BULEXTREME.com

    Коментар


    • #17
      До: Направа на Паджеро2 3.5 дълга база за състезания

      Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
      Цонко,не се въодушевявай излишно.Задължително му усили рамата.Слабичка е и се криви МНОГО лесно.И май ще иска бъмпсопове отзад-поне късото иска.
      Иначе мисля, че с този мотор и тази база за рали рейд ще е супер.Дано дадеш да го пробвам, че искам и аз да си направя едно такова....
      Руси недей да скромничиш ,да не казвам как с Руслан(докато бях при Омбрето се видяхме) си купихте Еволюшъни(и Фиков 3.5 късо) за нула време,чак пък моето да пробваш.Става ,ако и аз изцепя Евото на някоя права Бам стопове имам макар, че не виждам за момента нужда от тях.Колата се държи като Голф с рязани пружини,много стабилна, а за скорости 210 по магистрала Хемус,която си е чист офроуд до Варна
      [FONT=Comic Sans MS]
      [/FONT]

      Коментар


      • #18
        До: Направа на Паджеро2 3.5 дълга база за състезания

        Гледам с Нено сте в един клас.Старото ти Паджето да не ти създаде проблеми.
        Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
        АСК Ален Мак

        Коментар


        • #19
          До: Направа на Паджеро2 3.5 дълга база за състезания

          Първоначално публикуван от ЦОНКО Преглед на мнение
          Руси недей да скромничиш ,да не казвам как с Руслан(докато бях при Омбрето се видяхме) си купихте Еволюшъни(и Фиков 3.5 късо) за нула време,чак пък моето да пробваш.Става ,ако и аз изцепя Евото на някоя права Бам стопове имам макар, че не виждам за момента нужда от тях.Колата се държи като Голф с рязани пружини,много стабилна, а за скорости 210 по магистрала Хемус,която си е чист офроуд до Варна
          Абе аз му изкривих вече рамата и затова ти казвам , че иска усилване.
          А иначе как върви 3,5 незнам-аз съм карал само еволюшън.
          Пък комбинацията 3,5 и дълга база живо ме интересува.Мисля, че ще е не скъп вариянт на МНОГО конкурентна състезателна кола.За рали.
          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

          Коментар


          • #20
            До: Направа на Паджеро2 3.5 дълга база за състезания

            Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
            Абе аз му изкривих вече рамата и затова ти казвам , че иска усилване.
            А иначе как върви 3,5 незнам-аз съм карал само еволюшън.
            Пък комбинацията 3,5 и дълга база живо ме интересува.Мисля, че ще е не скъп вариянт на МНОГО конкурентна състезателна кола.За рали.
            Наясно съм ,Омбрето ми отвори всички врати към тунинга му,(за момента имам яка плоча и лебедка отпреда)а и трябваше да почва на Фиков бегачката така ,че друг път ще му побае ,не остана време киборгите не бяха лягали 48часа заради моето.
            [FONT=Comic Sans MS]
            [/FONT]

            Коментар


            • #21
              До: Направа на Паджеро2 3.5 дълга база за състезания

              Първоначално публикуван от afterburner Преглед на мнение
              М/у другото - 2.8TDI Pajero e идентично като ходова част и трансмисия с 3.5 V6...
              Първоначално публикуван от afterburner Преглед на мнение
              Има 2 големи групи Паджеро 2 - тези с 3.0 V6 и 2.5TDI и тези с 3.5 V6 и 2.8 TDI. 2.8 и 3.5 са с по-големи преден диференциал, полуоски, целия заден мост, друга скоростна кутия и раздатка, други кардани, които са по-здрави. Иначе като окачване са същите.
              Ти сигурен ли си в това което пишеш? Защото аз имам и от двата модела в гаража и не е точно така както го казваш.

              Коментар


              • #22
                До: Направа на Паджеро2 3.5 дълга база за състезания

                Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                Ти сигурен ли си в това което пишеш? Защото аз имам и от двата модела в гаража и не е точно така както го казваш.
                Добре де, сподели твоята информация До сега нищо не каза... какво е различното? Скоростната кутия и раздатката са VM5T1 и на 3.0 и на 2.5. На по-големите е V5M31. Задните мостове като изключим предавателните числа са еднакви отново при всичко големи и при всички малки. При предните диференциали стои по същия начин положението. Кое друго е различно м/у 2.8 и 3.5?

                Коментар


                • #23
                  До: Направа на Паджеро2 3.5 дълга база за състезания

                  Първоначално публикуван от afterburner Преглед на мнение
                  Добре де, сподели твоята информация До сега нищо не каза... какво е различното? Скоростната кутия и раздатката са VM5T1 и на 3.0 и на 2.5. На по-големите е V5M31. Задните мостове като изключим предавателните числа са еднакви отново при всичко големи и при всички малки. При предните диференциали стои по същия начин положението. Кое друго е различно м/у 2.8 и 3.5?
                  3.5- цата е с по-дебели полуоски,по-големи дифове с охлаждане,подсилени карета,обратен притискател,амортисьори подсилени и др.Почти няма части като на другите освен някои от стандартните спомагателни.Попитай в магазина за някакви части за 3,5 и продавача веднага ти казва ;чакай ,чакай ,че те бяха по-подсилени за 3,5.
                  [FONT=Comic Sans MS]
                  [/FONT]

                  Коментар


                  • #24
                    До: Направа на Паджеро2 3.5 дълга база за състезания

                    На тебе какво ти се счупи в Трявна,че неможа да финишираш?
                    Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                    АСК Ален Мак

                    Коментар


                    • #25
                      До: Направа на Паджеро2 3.5 дълга база за състезания

                      Първоначално публикуван от vetsi71 Преглед на мнение
                      На тебе какво ти се счупи в Трявна,че неможа да финишираш?
                      Помпите на съединителя дадоха фира,а по тая причина накрая и самия съединител.
                      [FONT=Comic Sans MS]
                      [/FONT]

                      Коментар


                      • #26
                        До: Направа на Паджеро2 3.5 дълга база за състезания

                        Първоначално публикуван от ЦОНКО Преглед на мнение
                        3.5- цата е с по-дебели полуоски,по-големи дифове с охлаждане,подсилени карета,обратен притискател,амортисьори подсилени и др.Почти няма части като на другите освен някои от стандартните спомагателни.Попитай в магазина за някакви части за 3,5 и продавача веднага ти казва ;чакай ,чакай ,че те бяха по-подсилени за 3,5.
                        Пич, нали и аз това казвам... САМО ЧЕ и 2.8 е със СЪЩАТА трансмисия и части като 3.5 Това повечето явно не го знаете... 3.5 и 2.8 разликата им е в двигателя, съдеинител... иначе като ходова част, кардани и т.н. са еднакви.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Направа на Паджеро2 3.5 дълга база за състезания

                          Кат ги сравниш ,ама не на око ,пак пиши в темата пич.Защото аз съм ги сравнявал.Поздрави
                          [FONT=Comic Sans MS]
                          [/FONT]

                          Коментар


                          • #28
                            До: Направа на Паджеро2 3.5 дълга база за състезания

                            Първоначално публикуван от ЦОНКО Преглед на мнение
                            Кат ги сравниш ,ама не на око ,пак пиши в темата пич.Защото аз съм ги сравнявал.Поздрави
                            Добре, кажи кое не е същото? Само слухове се чуват, аз ги сравнявам по Part Numbers. Говорил съм и с Иво Върбанов по въпроса, и той е на това мнение. 2.8 има същите подсилени полуоски, по-големи дифове, по-големи карета както 3.5. Да не си гледал 2.5? 2.5 е същата "платформа" както и 3.0, те са с по-малки диференциали, полуоски, кардани, карета.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Направа на Паджеро2 3.5 дълга база за състезания

                              Първоначално публикуван от afterburner Преглед на мнение
                              Пич, нали и аз това казвам... САМО ЧЕ и 2.8 е със СЪЩАТА трансмисия и части като 3.5 Това повечето явно не го знаете... 3.5 и 2.8 разликата им е в двигателя, съдеинител... иначе като ходова част, кардани и т.н. са еднакви.
                              По-пътя на логиката 3.5 е 208кс а 2.8 е 125кс разлика от 83кс ще има даста по подсилени детайли.
                              Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                              АСК Ален Мак

                              Коментар


                              • #30
                                До: Направа на Паджеро2 3.5 дълга база за състезания

                                Първоначално публикуван от vetsi71 Преглед на мнение
                                По-пътя на логиката 3.5 е 208кс а 2.8 е 125кс разлика от 83кс ще има даста по подсилени детайли.
                                Не гледай конските сили, а въртящия момент, това да не ти е Голф бегачка...

                                2.8TDI (4M40) = 292Nm
                                3.5 DOHC V6 (6G74) = 300Nm

                                Който не вярва - давам сайт с информация и спирам да ви отварям очите по темата - http://www.4x4community.co.za/forum/...d.php?p=417482

                                Мостове и диференциали (еднакви за двата модела):

                                3.5V6 & 2.8TDI :-
                                front axle = 28 spline, 29mm diameter, diff = 8" diameter (high pinion)
                                rear axle = 31 spline, 33.5mm diameter, diff = 9.5" diameter

                                Скоростни кутии и раздатки (отново еднакви):

                                2.8 TDI 5sp (V5M31)
                                3.5 DOHC V6 5sp (V5M31)

                                Да продължавам ли? С гледане в небето понякога и по пътя на логиката ще се спънеш...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X