Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с акумулатора - пада бързо?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с акумулатора - пада бързо?!

    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
    Да бе! Лесно е отстрани
    "На чужд гръб..."
    А я кажи тогава, лесно ли беше днес свалянето на стартера на Паджерото? А?!
    В интерес на истината сигурно в момента мога да поставя световен рекорд по скоростно сваляне на стартер на паджеро.
    С едно удължение към 1 метър,каре и мерак-има няма 15 минути.(това в кръга на шегата)
    А за чуждия гръб...ми до днес и моя беше такъв-докъто установя проблема май попрегледах обстойно цялата ел.инсталация.Но така е!В повечето случаи нещата стават по трудния начин.

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с акумулатора - пада бързо?!

      Колко ток нормално трябва да дърпа стартера, и замерването може ли да стане с с ампер клещи като тези на снимката или трябва последователно свързване с ампер метър.
      Прикачени файлове
      Don't hunt IF you can't kill
      първо 0883 после 333 накрая 448

      LZ1BGD

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с акумулатора - пада бързо?!

        Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнение
        Колко ток нормално трябва да дърпа стартера, и замерването може ли да стане с с ампер клещи като тези на снимката или трябва последователно свързване с ампер метър.
        От моето ходене по мъките с оня стартер,разбрах,че при палене волтажа на акумулатора не трябва да пада под 10.5 волта.
        Дано да съм бил полезен!

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с акумулатора - пада бързо?!

          Първоначално публикуван от чичо хухавел Преглед на мнение
          От моето ходене по мъките с оня стартер,разбрах,че при палене волтажа на акумулатора не трябва да пада под 10.5 волта.
          Дано да съм бил полезен!
          Имам предвид колко ампера, не волта. То почне ли да му пада волтажа на акумулатора - ясна е работата.
          Don't hunt IF you can't kill
          първо 0883 после 333 накрая 448

          LZ1BGD

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с акумулатора - пада бързо?!

            Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнение
            Имам предвид колко ампера, не волта. То почне ли да му пада волтажа на акумулатора - ясна е работата.
            Зависи за какво МПС става въпрос. Едно е за Трабант, друго за ЗИЛ или Краз.
            Бензин или дизел?
            Ако е известна мощността на стартера, остават прости сметки.

            Коментар


            • #21
              До: Проблем с акумулатора - пада бързо?!

              Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнение
              Колко ток нормално трябва да дърпа стартера, и замерването може ли да стане с с ампер клещи като тези на снимката или трябва последователно свързване с ампер метър.
              Индуктивното мерене с тези клещи на прав ток, какъвто задвижва всъщност стартера е невъзможно. Показва движение на стрелката в момента на завъртане, докато достигне пълната си стойност. По време на въртенето стои на "0". Забавих се щото отидох да премеря. Щях замалко да те подведа, че става. Иначе на старите ЕЛКОНИ правеха сравнително измерване на компресията чрез мерене на стартовия ток(вероятно по пулсациите на тока, мерено на клемите на батерията)
              LZ1AIV

              Коментар


              • #22
                До: Проблем с акумулатора - пада бързо?!

                Ти си мерил с такива за променлив ток. Има вече такива и за прав, но ме съмнява пак да стане - токът е много пулсиращ заради циклите сгъстяване и не се знае какво ще покаже на дисплея. hammer говори за такива.
                Иначе мощността е 2kW, токът лесно се смята.

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем с акумулатора - пада бързо?!

                  Аз залагам на "музиката". Много от СД-тата имат невероятна консумация и когато не работят, а ако не са свързани правилно се получава твоя случай. Правилното захранване е да свири при първа позиция на контактния ключ. Естествено има поне още 5 варианта в които ще пада акумулатора, но сам казваш, че проблема е възникнал след поставяне на музиката...

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблем с акумулатора - пада бързо?! ПРОБЛЕМА РЕШЕН!

                    ПРОБЛЕМА РЕШЕН!

                    Въоръжих се търпение и започнах мерене на консумацията.(последователно свързан Ампермер)
                    Оказа се че вмвсто 0.05 ~ 0.1A при автомобил при мен е 0.75А (това обяснява искрата при поставяне на клемата)
                    Започнах да махам предпазителите един по един за да локализирам проблема.
                    Съветите от колегите във форума помогнаха и проблема се локализира бързо
                    Оказа се музиката!
                    Преходния кабел който сум сложил за преход Евро стандарт към Japan на CD то имасхе грешно свързани жици.
                    Захранването на музиката нормално се вклъчва като се подаде контакт и затова има два + кабела за паметта и за силовото захранване.
                    В моя случай кабелите ( двата + са) бяха дадени на късо , при което подавах + през музиката към контактния ключ и там дори Щракаше някакво реле.

                    Благодаря за съветите , надявам се информацията да е полезна и на други.
                    Последно редактирано от thefog; 15-03-10, 16:52. Причина: добавяне на инфо

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X